·Capitolul 4·

850 29 0
                                    

Cu miscari aproape robotice, m-am asezat pe un scaun intamplator de la masa. Am privit plictisita toate farfuriile, de pe masa, pline cu diferite mancaruri pentru micul dejun, dupa care am sorbit putin din sucul meu de portocale. Violet s-a asezat in fata mea, pe cealalta parte a mesei, iar sagetiile e foc pe care mi le trimitea cu privirea, o faceau atat de amuzanta. Pana la urma, e de-a dreptul haios sa vezi o pustoaica de zece ani, fiind bosumflata la culme din cauza ca si-a vazut taticul sarutan o alta fata. Ce prostie!

Gandul imi era intr-una la cele intamplate in urma cu doua zile. Eu; Ash; si un moment de nebunie combinat cu euforie. Ce ma apucase? Adica, e vorba de Candice Williams aici! Sti tu, tipa aia fara prieteni; care era mereu mult prea ocupata cu scoala si munca pentru a acorda o minima atentie baietiilor ?! Mda.. nici eu nu imi prea aduc aminte de ea. Am devenit o aiurita. Si ghici din cauza cui?! Da, a lui Ash. Nu l-am mai vazut de 2 zile, si deja simt ca innebunesc aici.

Trebuia sa vorbesc cu el! Trebuia sa ma lamuresc, in privinta unor aspecte.

Si atunci a fost momentul in care m-am inecat la propriu cu sucul de portocale proaspat creat. Mi-am simtit corpul impietrind sub privirea sa superiora. Imbracat ca de obicei, cu un costum elegant fara cusur, si tinand in mana o servieta, a intrat increzator in bucatarie. Inima mi-a luat-o la goana privindu-i buzele stranse intr-o linie subtire, si parul aranjat ordonat pe spate.

A facut cativa pasi spre masa, oprindu-se in dreptul lui Violet. Un zambet mare a aparut pe fata mcoadei atunci cand Ash si-a coborat fata la nivelul ei. Stana de piatra. Cub de gheata. Sau orice altceva asemanator. Impietrita, socata si surprinsa, analizam imaginea din fata mea. Violet si Ash faceau schimb de fluide. Acea Violet de zece ani care se joaca cu papusiile, si acel Ash care impune sa i se spuna daddy.

Am clipit des, sperand in sinea mea ca ochii imi joaca feste, insa, nu. Ei tocmai se sarutau pasional de fata cu mine. Am izbucnit intr-un ras colorat, ce i-a facut pe cei doi sa tresare confuzi. As fi spus o tipica replica acida marca Candice, insa rasul mdu euforic nu mi-a permis asta. Maxilarul ma durea deja de la rasul pe care nu il puteam controla, iar fata imi prinsese o culoare rosiatica.

"Vou.. voi doi?!" Am reusit sa intreb ironic printre hohotele de ras.

Ei se uitau confuzi la mine, insa in privirea lui Ash am gasit o furie inexplicabila. Cu pasi apasati a aparut in fata mea, iar mana sa puternica a ajuns in parul meu, tragandu-l in sus.

"Ah! Ash; ma doare!" Am tipat urmandu-l in bucatarie in timp ce ma tragea dupa el. Rasul meu se evaporase, lasand loc durerii fizice si iritarii.

Brusc, s-a oprit izbindu-mi corpul de al sau; dar mana i-a ramas inclestata in parul meu saten. Ma privea furios, in timp ce ochii ii demonstrau dorinta din interiorul sau.

"Ai ceva de comentat, pisicuta?!" Ma intreaba dur.

I-am sfidat privirea pentru cateva momente, dupa care mi-am bagat si eu mainiile in parul sau moale, tragandu-l mai spre mine. Am cercet fiecare coltisor al fetei sale, dupa care mi-am oprit privirea pe buzele sale intredeschise. Respiratia sa mentolata se izbea incontinuu de fata mea rosie, iar respiratia ne era sacadata amandurora. Parca acele buze carnoase aveau un magnet, sau un indicator care ma atragea in a le saruta. Si asta am si facut. Eu, dap, chiar eu i-am atins buzele dand nastere unui sarut ametitator. Mi-am lipit corpul si mai mult de al sau, iar brusc am fost ridicata de la pamant si asezata pe o suprafata rece. Probabil masa. Insa nu eram atenta la nimic din jurul meu, deoarece toata atentia pe care o detineam era acum atintita pe el.

O secunda. Un minut. O ora. O eternitate. Dar nu, niciuna dintre acestea nu a trecut, pentru ca timpul a ramas in loc cand buzele noastre au facut contact. Caldura sa, felul in care bratele ii sunt inconjurate strans in jurul meu, sarutul lung care avea loc intre noi, miscariile pline de pricepere care le executau buzele lui peste ale mele, protectia pe care o simteam cand eram in bratele sale, totul. Adoram totul. Adoram felul in care ma facea sa ma simt, felul in care guriile noastre se devorau reciproc, temperatura corpului meu care crestea in caldura emanata de el, siguranta si increderea ce pareau a fi singurele sentimente pe care le mai simteam pe langa altele pe care nu le recunosteam, felul sau de a ma face sa ma simt bine. Adoram totul, dar adoram totul la el.

Dar brusc, fanteziile care aveau loc in mintea mea, au disparut totodata cu buzele sale. Si-a trecut frustrat mana prin par, in timp ce imi analiza corpul. Atunci a fost momentul in care un val de surprindere ma lovi'. Tricoul meu, alaturi de pantalonii scurti de blugi imi lipseau, lenevind pe jos, iar lenjeria din dantela neagra era singurul lucru care ma mai acoperea de privirea lui. Si-a lipit fruntea de a mea, respirand zgomotos, la fel ca mine.

"La naiba, pisicuta! Te vreau atat de mult!" A gemut el cu ochii inchisi in timp ce ma lipea de corpul lui fierbinte.

"Atunci de ce te opresti?" Am intrebat inocenta facandu-l sa impietreasca.

Si-a desprins fruntea de a mea privindu-ma socat. Ce e? Aam spus o prostie atat de mare?

"Inainte trebuie sa ma respecti pe mine, si reguliile mele. Apoi, pisicuta, iti promit ca te voi face sa te simti bine." Imi spune el tandru, plimbandu-si o mana pe coapsa mea.

Am tresarit surprinsa, inchizandu-mi ochii strans, si muscandu-mi buza inferioara puternic pentru a nu lasa ca geamatul de placere sa-mi paraseasca buzele, cand el mi-a atins feminitatea peste materialul subtire a lenjeriei. A desenat niste cercuri invisibile cu degetale sale mari, explorand locul atat de neatins de nimeni altcineva. Nimeni altcineva inafara de el.

Brusc, imi detestam lenjeria! Vroiam sa dispara si ca degetele sale sa ma faca sa ma simt si mai bine decat o faceam. Vroiam ca acea amarata de lenjeria sa alunece de pe corpul meu, si sa ii simt pielea catifelata atingandu-ma fara nici un alt obstacol.

"Ash.." am gemut din nou.

"Daddy?!" O voce pitigaiata de fata ne-a intrerupt momentul.

Ash s-a desprins de mine aruncandu-mi hainele in poala si s-a intors spre sursa care ne-a pus punct momentului extrem de placut. Statea in pragul usii cu o expresie pe care nu o recunosteam.

"Am facut testul si tocmai am aflat ca ai devenit tata."

Call Me DaddyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum