κεφαλαιο25

2.9K 330 22
                                    

'' Δεν χάρηκες που με είδες;''


''Μάκη λέγε γρήγορα τι θες από μένα... Η Τάνια πέθανε!'' είπα και ένας λυγμός πήγε να βγει από μέσα μου.


''Ευτυχία...μπορεί ποτέ να μην τα πηγαίναμε καλά, αλλά οφείλω να σου αποκαλύψω κάποια πράγματα.'' είπε και τον κοίταξα περίεργα.


''Λέγε!''


'' Ξεκινώ να πάμε προς την θάλασσα, δεν θα είναι κανείς τέτοια ώρα εκεί θα μπορούμε να τα πούμε.'' Μέσα στο αμάξι δεν μιλούσε κανείς, απενεργοποίησα το τηλέφωνο μου διότι δεν ήθελα να μας δια κόψει ΚΑΝΕΝΑΣ ήρθε για να μου πει κάποια πράγματα και θα μου τα πει!

''Φτάσαμε.'' είπε


''Το βλέπω.'' απάντησα και κατεβήκαμε από το τζιπ πήγαμε προς την θάλασσα και κάτσαμε κάτω.


''Λοιπόν... Μάκη ακούω!'' είπα και αναστέναξε.


''Δεν πέθανε ούτε ο Αχιλλέας, ούτε η Τάνια.'' είπε και άρχισα να θυμώνω.


''Τι λες άνθρωπε μου, πας καλά;'' τον διέκοψα.


''Θα με αφήσεις να ολοκληρώσω;''


''Ναι'' είπα.


'' Η Τάνια δεν είναι η μητέρα σου, αλλά θεία σου με την μητέρα σου μοιάζουν σαν δύο σταγόνες νερό όπως εσύ με τον Αχιλλέα. Ο Αχιλλέας είναι παιδί της Τάνιας άρα ξάδερφος σου. Ο Γίωργος Γεωργίου ο υποτιθέμενος πατέρας σου, είναι βιολογικός πατέρας του Αχιλλέα. Η Τάνια αυτή τι στιγμή είναι με τον Αχιλλέα κάπου στην Ευρώπη. Δεν ξέρω τι του είπε για να καλύψει όλο αυτό το σχέδιο και δεν με ενδιαφέρει να σου πω την αλήθεια...του Αχιλλέα... Η κηδεία ήταν ένα ψέμα όπως και το τηλεφώνημα που υποτίθεται πέθανε...απλά έπρεπε να εξαφανιστεί για να σώσει τον γιο της και εσένα... από τον Γιώργο, δεν ξέρω γιατί δεν μου είπε!


'' Πότε στα είπε όλα αυτά;'' ρώτησα.


''Χθες το πρωί την βρήκα στο αεροδρόμιο της Αμερικής με ένα αγοράκι στην αγκαλιά.'' είπε


''Είναι καλά;'' ρώτησα εννοώντας για τον Αχιλλέα.


Μείνε ΔυνατήWhere stories live. Discover now