Un nou venit și o noua problema.

409 35 13
                                    

Din perspectiva lui Jason :

După ce i-am dat o mamă de bătaie lui Jeff ne-am pus toți și mâncam la micul de Jun. Exceptandu-l pe Jeff care nu mai avea cu ce sa manance (dinții). :3 Mayu a zis ca sunt băiat rău...si ca iubește băieții rai,apoi m-a sărutat. :3 Mayu... o clipa nu trece fără sa ma gândesc la ea. E asa simpatica și mica și drăguță și e perfectă!
Micul dejun a fost buuuunnnn și după mi-am propus sa ma întind lenes pe canapea și sa ma uit la TV.ahhhhhh poate fi mai perfect de atât?
-E loc și pentru mine?spune Mayu cu o privire de copil mic.
-Mereu!întind bratele și o trag într-o inbratisare de urs și o țin asa. Da poate fi mai perfect...nimic nu poate strica ziua asta!
-Copii am un anunț.
Spune Slender care iese din biroul lui destul de bine dispus.
Toți ne adunam ca oile la un loc.
-Dragilor vreau sa vi-l prezinte pe Eric.
Pe ușa intra un băiat care nu prea ma interesat deoarece imediat ce a intrat Mayu și celelalte fete au făcut un pas în fata....mă ignora?...

Din perspectiva lui Mayu:

Doamne Dumnezeule! E cel mai perfect băiat pe care l-am văzut. E înalt,ochii de un albastru marin de nedescris și îmbrăcat în piele....era alb ca varul,buze roșiatice ahhhhhhhhh. Doamne ce drăguț. Ce e drept nu se compara cu Jason al meu.
-Incantat.
Vocea aceea melodioasa care îmi mângâie urechea...o doamne leșin. E asa de drăguț. Ce tor spun aici? Nici nu se apropie de Jason al meu.
După ce se prezintă destul de politicos pot spune,Slender ne-a lăsat sa ne cunoaștem mai bine.
Eric s-a așezat sfios pe fotoliu din cauza privirilor noastre (ale fetelor) cam prea insistente recunosc.
În schimb băieții par cam tensionați inclusiv Jason. Îmi pun mana pe umărul lui iar acesta reacționează imediat privindu-mă cu căldură. Ma ia în brate strâns,ignorându-i pe toți cei din jurul nostru. Iubesc când face asta. Îl iubesc. Numai pe el.

Din perspectiva lui Eric:

Nu ma așteptam sa fiu primit cu asa căldură de către fete. E chiar drăguț din partea lor. Dar pot spune ca una mi-a sărit în ochi. E asa de drăguță și amuzanta și pare o fata asa de traba. În fine revenind. Buna. Ma numesc Eric. Cate ceva despre mine? Ei bine am 19 ani,sunt fiul lui Zalgo,magician în devenire. Dap fiul lui Zalgo, marele demon. Îl cunosc pe Slender de cateva decenii (Știu ca am spus ca am 19 ani dar vârstă mea reala nu o aflați ) asa ca l-am rugat pe tata sa ma lase sa stau aici și sa ma antrenez cu el. Normal fiind o distanta mica intre cei doi,a fost de acord și acum nu regret. Fata asta cred ca mi-a căzut cu tronc. Nu. Nu o sa ma dau bătut pana nu o cuceresc. Și sper ca nu are iubit. Dacă are o sa îmi fie mai greu.
Am trecut peste partea în care ma holbez ca un obsedat la ea și am făcut cunoștință cu toți. Se pare ca băieții sunt puțin geloși pe mine. Pot sa ma joc cu aresta un pic.... 3:)
-Bună. Și tu ești. ...spun ușor lungit.
-Cherry încântată.
-Ah,ce nume perfect pentru tine! O cireșilor atât de roșie și drăguță la exterior ,dar dulce și zemoasa pe interior.
Spun cu un ușor rânjet arogant. Ea se face roșie ca un crab și zâmbește timid.
-Um ...pai nu sunt chiar asa drăguță și dulce.
-Ei prostii! Asta trebuie sa fie o minciuna.
-*tusit*lingușitor *tusit*
O vad cum sa uita în spatele meu urat la cineva. Îmi întorc ochii și vad un băiat îmbrăcat în albastru,cu o masca de aceeași culoare din care curge un lichid negru vâscos care m-a făcut sa ma treacă toți fiorii. Bleeeaaak.
-Ceva întregulă?spune acesta când îmi vede reacția.
-Nu...absolut nimic.
Nu are sens sa pornesc o cearta.
-În orice caz ciresico, se pare ca iubitul tău devine gelos asa ca aleg sa păstrez distanta pentru binele fetei mele.
Acesteia ii pică fata și se face alba ca varul.
-El..El nu e iubitul meu!
-Ba sunt iubitul ei.
-De când ești tu iubitul meu?întreabă aceasta enervata.
Băiatul se apropie de ea,își ridica masca și o sărută apăsat în fata mea.
-De acum. De acum sunt iubitul tău iar tu ești iubita mea iar tu,spune și arata spre mine,nu ai voie sa o atingi,sa te dai la ea, sa te uiți la ea,sa fii în aceeași camera cu ecandsti, sa respir același aer cu ea și sa o iei în brate.
Fata rămâne poker face iar pe mine ma pufnește rasul.
-Of of gelozia asta!spun pe un ton batjocoritor.
-Nu sunt gelos!spune e.j.
Toți :-Ba ești.
Aleg sa îl scot din acest moment penibil în care s-a băgat singur.
-Cine vrea sa mâncam ceva pentru ca eu,unul,sunt hear lignit de moarte.
-De ai muri din cauza asta.
Aud cum murmura un băiat cam de 17-18 ani,cu un zâmbet tăiat pana la urechi,hanorac alb și par negru.
-Jeff!ii atrage atenția frumoasa fata de lângă el.
Din privirile lor mi-am dat seama ca deja cineva mi-a luat-o înainte cu ea. Păcat.
În casa asta sunt multe fete frumoase. Chiar foarte frumoase,dar de unde sunt îndrăgostit pana peste cap. Și ma voi asigura ca și ea va simți la fel.

Din perspectiva lui Jason :

Nu îmi place tipul asta. Nu îmi place cum se uita Mayu la el,nu îmi place cum se uita toate fetele la el. Nu îmi place deloc. Adică e practic perfect. Toată ziua am stat lângă ea,toată ziua am ținut-o de mana și i-am zis ca o iubesc. Nu pot sa o pierd. Pur și simplu nu vreau nici măcar sa ma gândesc ca o pot pierde. Mai ales în favoarea tipului asta. Nu. Refuz. Nu vreau sa o pierd după cate am trecut. Nu vreau. Nu. E numai a mea. Știu ca nu e un obiect dar e a mea. Doar a mea și nu o sa permit altuia sa pună mana pe ce e al meu. Nu voi permite. O iubesc. O iubesc prea mult ca sa o pierd...Mayu...

Heyo iată capitolul. Întrebare scurta: de cine credeți ca e îndrăgostit Eric? Pun pariu ca cineva știe deja răspunsul. ;) bine uite poza de azi.

Necunoscutul  (Jason The Toy Maker & Mayu Misakao )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum