Filmin sonuna yaklaşırken uykum da gelmeye başlamıştı. Göz kapaklarım yavaşça kapanırken birinin bana bir şey koklattığını hissettim. Gerisi karanlık...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Gözlerimi açtığımda alışık olmadığım yer ve kötü kokuyla yüzümü buluşturdum. Neredeydim? En son film izlediğimi hatırlıyorum. Hareket etmeye çalıştığımda ellerimin ve ayaklarımın bağlı olduğunu farkettim. Ve evet korku bedenimi ele geçirmeye başlamıştı. Bunun etkisiyle çırpınmaya başladım. Faydasız olacağını bile bile. Ardından bağırmaya başladım.
Kapının gıcırdayarak ve yavaşça açılmasının sesini duyduğumda o tarafa döndüm. İçeri parlak bir ışığın vurmasıyla gözlerimi kapattım. Gözlerimi çtığımda yanımda kirli sakallı uzun boylu yeşil gözlü ve yüzünde pis bir sırıtış olan bir adamla karşılaşmayı beklemiyordum tabii ki de. Adam sırıtışından taviz vermeyerek konuştu:"Ooo uyanmış güzellik. Nasılsın bakalım beğendin mi burayı? " içimden adama sövmek gelse de sadece" Nerdeyim ben? " demekle yetindim. Adam bir kahkaha attı." Benim yanımda. " ay götüm bu ne zeka ya? Sırıtıp;" Çok zekisin sen. Lan göt sen kimsin? Beni niye buraya getirdiniz? " adam cıklayıp" sana hiç yakışmıyor böyle sözler çok ayıp. Sonra annen falan kızar yapma bebeğim. " yüzüne tükürdüm." Bebeğim senin anandır. Düzgün konuş lan benimle. " adam iyice dibime girdi. Aramızdaki mesafenin azlığından olsa gerek geri çekildim ama sonu hüsrandı. Arkamdaki duvar sayesinde bunu yapamamıştım
İyice dibime girdikten sonra konuştu ;" Konuşmazsam noluyo BEBEĞİM? " sustum. Sırıttı" Noldu lan? O piç sevgilin gelip kurtaramadı mı seni? " kuzeyden bahsediyordu sanırım." Birincisi Kuzey benim sevgilim değil ikincisi mal mısınız sorun Kuzey ile ise niye beni kaçırıyorsunuz? " çenesi seğirmeye başlamıştı." Birincisi bana bir daha küfredersen olacaklardan ben sorumlu değilim. İkincisi o şerefsiz patronun oğlunu hastanelik etmeden önce düşünecekti bunu. Bize yapılan her şeyin bir karşılığı olmalı ama di mi? " Kuzey birini hastanelik mi etmişti yani? Şok olmuştum. Ama kuzeyin bana değer verip vermediği meçhul yani beni kurtarmaya gelmeyebilir de. Ne yapacağım şimdi? En mantıklısı kaçmaya çalışmak. Adama döndüm ;" Tuvalete gitmek istiyorum. Çöz ellerimi. " adam önce düşündü. Bana dönüp ayaklarımı çözdü. Beni kaldırıp bu iğrenç yerden çıkardı. Dışarısının lüx bir villa olacağını hiç tahmin etmemiştim doğrusu. Bir kapının önüne geldiğimizde sert bir sesle" Gir " dedi. Aptal mıydı? Ellerim bağlıyken nasıl işeyeceğimi düşünüyordu?" Ellerim bağlı ya hani. Çözsem mi acaba? " yine soğukkanlılıkla ellerimi çözdü ve konuştu ;" acele et " başımı sallayıp içeri girdim. İçerisi bayağı lüx bir tuvaletti. Ve evet karşımda bir de pencere vardı. Gidip pencereyi açtım. Çok yüksek değildi ama atlarsam kesin bir yerimi kırardım. O yüzden yavaş yavaş, tutunarak inecektim.Zorlu bir inişten sonra evet artık özgürdüm. Ama aşağıda hiç korumanın falan olmaması garibime gitmişti. Bunu düşünmenin zamanı değildi. Var gücümle koşmaya başladım. Biraz ilerledikten sonra bir adamın sesi geldi. "Lan kız kaçıyor. Yakalayın şunu." koşmaya devam ettim. Ta ki arkamdan gelen silah sesine ve sırtımda ağır bir acı hissedene kadar. Vurulmuş muydum yani? Bu kadar mıydı? Ölecek miydim? Bir ton hayalimi gerçekleştiremeden hem de. Olduğum yere yıkılırken duyduğum son cümleler ;"Niye vurdun lan kızı? Patron mahvedecek bizi " oldu. Gerisi karanlık...
Kuzey'den;
Hazar bugün okula gelmemişti. Çok mu kızdı acaba bana diye düşünürken telefonum çaldı. Yabancı bir numaraydı. Açtım;" Kuzey bey nasılsınız bakalım? Tanıdın mı lan beni? " hangi itti bu şimdi?" KİMSİN lan? " güldü." Dün hastanelik ettiğin adamın babasıyım. "
Dün dövdüğümüz itin babası ha? Tekrar konuştu;" Sağına soluna bak bakayım sevgilin okula gelmiş mi? " sevgilim mi? Neden bahsediyordu bu adam?" Benim sevgilim yok? " kahkaha attı." Hazar da öküzdü zaten. Boş boş konuşma Hazar elimizde ona zarar gelmesini istemiyorsan akşam beykozdaki depoya gel. " Hazar mı? Lan bu piçler hazarı sevgilim mi sanmıştı? Ve onu mu kaçırmıştı?" Sana nasıl güveneceğim? " konuştu :" bir sebebin yok. Hazarın cesedi geldiğinde anlarsın doğru mu söylüyorum yalan mı? " bu adam ciddiydi. Gitmekten başka çarem yoktu şu an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ OKULUM
Fiksi RemajaBazı sebeplerden dolayı okulunu terkedip yeni bir okula giden Hazar ın hikayesi