2.évad 8.rész: Tengerpart

900 73 2
                                    

~2016.06.25.~

Ma az elmúlt éven gondolkoztam. A második gimis évem. Az első ehhez képest unalmas volt és igaz, hogy idén a második félév kezdete óta nincs barátnőm, de mindegy is. Igazából, nem nagyon történt semmi amióta nem emlékszik. Ma úgy terveztem elhívom a többieket a strandra. Az első közös nyarunk. Írok is smst mindenkinek, hogy Derekhez most. Én is elindulok.

-Sziasztok! - köszöntem Liamnek, Dereknek és Katienek. Scott pedig még nincs itt.

-Szia. - köszöntek vissza egyszerre, majd leültem Katie mellé, a szokásos helyemre.

Egy kis idő múlva Scott is megérkezett.

-Na, arra gondoltam, hogy ha már ilyen jó idő van akkor lemehetnénk a strandra. - néztem körbe, mire mindenki beleegyezően bólintott, kivéve Katie, aki zavartan nézett körbe. -Mi a baj? - vezettem rá tekintetemet.

-Hát, nincs fürdőruhám. - felelte kissé szorongva.

Gondolom, nem ez lehet a legnagyobb gond, hanem az, amit még Deaton mesélt.

-Ugyan, az legyen a legnagyobb gond, majd én elmegyek veled és veszünk egyet. Biztos jól fog állni. - mosolygott rá bíztatóan Lydia.

-Oké, akkor menjünk. Egy próbát megér. - sóhajtott.

-Akkor most mehetünk is. - pattant fel ülő helyzetéből Lydia és magával húzta Katiet.

Miután pedig ők elmentek, mi még egy kicsit beszélgettünk.

*Lydia szemszöge*

Már lassan 15 perce itt álldogálok a próba fülke előtt, de Katie még csak a fejét sem dugta ki.

-Jössz már? - szóltam be neki.

-Nem szeretnék. Hülyén nézek ki. - sóhajtotta fajdalmasan.

-De, gyere csak ki! - feleltem ellentmondást nem tűrően.

-Hát jó, megyek. - ezzel a mondattal pedig el is húzta a függönyt.

-Jól nézel ki. - biccentettem elismerően. - Ez a piros együttes jól áll rajtad és illeszkedik az alakodhoz is. Tökéletes. - mosolyogtam rá és komolyan gondoltam az elhangzottakat.

-Köszönöm. - eresztett el ő is egy halvány mosolyt.

-Na, akkor öltözz fel és irány a strand. - mondtam, majd miután kijött, fizettünk és elindultunk Katiekhez, hogy ott összeszed pár cuccot.

-Szia Amy! - köszöntem az anyukájának és megálltam a lépcső aljánál.

-Szia Lydia. Hova mentek?

-A tengerpartra. Stilesék is jönnek.

-Az jó. Végre kimegy egy kicsit oda is, már nagyon régen volt utoljára strandon. Eddig nem mert. - sóhajtott kissé szomorúan.

-Ne aggódj, már jól van és jól érzi magát a bőrében, legalábbis én úgy gondolom, hogy halad, mi pedig mindenben támogatjuk. - mosolyogtam Amyre.

-Köszönöm, hogy vagy neki és a többieknek is. - felelte viszonozva mosolyom, majd ezután lépett ki a szobájából Katie és sétált le a lépcsőn.

-Akkor mehetünk? - néztem rá kérdően.

-Mehetünk. - biccentett egy hatlamas mosollyal az arcán, majd elköszöntünk az anyukájától és indultunk is.

*Katie szemszöge*

Végre megérkeztünk a strandra ahol a srácok már vártak ránk. Én egy farmer rövidnadrágot, egy ujjatlan, fehér pólót és alá a bikinit vettem fel, a hajamat pedig felfogtam egy kontyba. A srácok már fürdőnadrágban napoztak. Lydia egy szalmakalapot viselt és magára kötött a bikini fölé egy strand kendőt.

Született Farkas {Teen Wolf ff.} [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora