1

1.2K 24 9
                                    

Al zo lang ik weet is hij mijn vader. Ik ben opgevoed door Louis Tomlinson. Sinds hij in een band zit, woon ik dus ook samen met zijn vier bandleden. Inmiddels heeft een van hen de band en het bandhuis verlaten en zijn we nog maar met zijn vijven. Ik kijk heel erg naar hem op en hoewel hun band heel veel fans heeft, hebben ze ook veel haters en sinds ik Louis' dochter ben, ik dus ook...

"Stacy, opstaan.", zegt Louis die mijn kamer in komt gelopen en de gordijnen opent. "Kom eraan pap.", zeg ik slaperig. Hij geeft me snel een kus op mijn voorhoofd en loopt dan de kamer uit. Ik kleed me snel aan en ren naar beneden. "Hey.", roep ik vrolijk, als ik beneden kom. De vier jongens groeten terug. "Lekker geslapen, kleine?", vraagt Harry plagend en aait mijn haar in de war. "Een: Ik ben net klein, twee: niet doen en drie: jah hoor jij?", zeg ik lachend. Harry knikte, als antwoord dat hij ook lekker had geslapen. Tijdens het ontbijt zitten de jongens weer eens met elkaar te vervelen, terwijl ik gewoon rustig wakker probeer te worden. Ik zit een beetje te lachen, terwijl ik mijn ontbijt op eet. Na het ontbijt, maak ik me klaar voor school en Louis brengt me. Zoals gewoonlijk gaan we met de auto en als we bij mijn school zijn, geeft Louis me een kus en stap ik uit. Ik loop over het schoolplein en word van alle kanten aangekeken. Veel kinderen zitten over me te roddelen als ik langs loop. Ik ben er aan gewend, dus het raakt me niet echt. Dan komt hij naar me toe. Hij is de leukste jongen van school en mijn klas en loopt op mij af, of toch niet? Ik kijk snel achterom en zie daar niemand staan. Als hij naar iemand toe loop, loopt hij dus echt naar mij toe. En ja hoor, daar staat hij, voor mijn neus en begint tegen me te praten. "Hey Stacy, what's up?", begint hij. "H-hey Jaydon,", stotter ik. "Met mij gaat alles goed hoor, met jou?" Hij lachtte zijn perfecte tanden blood. "Met mij ook hoor,", zei hij. "Samen naar de klas lopen?" Ik knikte en liep samen met hem naar de klas. Ook nu ik met hem liep, werden we na gekeken en werd er over ons geroddeld. Ik ging zitten op mijn plaats in het Biologie lokaal en Jaydon op zijn plek. "Ik heb jullie toetsen nagekeken.", zei de leraar en begon ze op te noemen. Toen hij bij jou was, werd je teleurgesteld. "Weer een onvoldoende, zal pap leuk vinden.", dacht ik. Na schooltijd toen ik weer over het schoolplein liep naar de auto, kwam Jaydon naast me lopen. "Hey, niet zo best he, je bio punt?", zei hij. Ik schudde mijn hoofd. "Wil je bijles? Ik had er een 9,3 voor en ben best wel goed in bio.", zei hij. Ik stopte met lopen en keek hem verbaasd aan. "Meen je dat? Wil je dat doen?", vroeg ik. Hij keek me aan met die mooie blauwe ogen en zei: "Natuurlijk wil ik dat." "Cool, okey dan. Wanneer beginnen we?" "Vandaag? Ik bedoel ik wil niet opdringerig zijn, maar we kunnen beter op tijd beginnen." Ik knikte. "Je hebt gelijk, zullen we bij mij studeren?" Jaydon lachtte en zei dat hem dat leuk leek. We stapten samen achter in de auto van Louis. "Hey pap, dit is Jaydon. Hij gaat me Biologie bijles geven.", zei ik. "Hey lieverd. Had je weer een onvoldoende? Lief van je om haar bijles te geven Jaydon.", zei Louis. Jaydon lachtte wat verlegen. Toen we thuis waren en ik naar boven wou lopen hield Niall me tegen. "Ben je niet wat te jong om jongens mee naar boven te nemen.", zei hij plagend. "Niall! Dit is gewoon een vriend van school die me bijles gaat geven.", zei ik schamend. Snel liep ik heb voorbij met Jaydon die me volgde en liep naar mijn kamer. "Sorry van mijn oom.", zei ik. Ik weet dat Niall niet echt mijn oom is, maar zo voelt hij. "Maakt niet uit, ik ben wel wat gewend.", zei Jaydon. Ik zuchtte opgelucht en plofte op mijn bed neer. Hij ging naast me zitten, maar toen ik mijn boek open deed, gebeurde het...

~♡~

Hey, nieuw boek... Hoop dat jullie het leuk vinden ♡♡ see ya
Xx not-perfect-just-me

Adopted by One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu