Hei..am 16 ani , ştiu că sunt mică..dar aşa mica cum sunt , am trecut prin multe în viața asta , de fiecare dată am greşit , am plâns , m am săturat de tot ce ține legat de viața asta.
Nici nu ştiu cum să încep..cum să mă descarc..dar încerc..
De ce atunci când ai încredere în cineva , te dezamăgeşte ?
Nu ştiu ce sa mai cred , pe cine să mai cred , defapt. Oamenii vin şi pleacă , niciodată nu ți vor rămâne alături la greu. Aşa au făcut şi persoanele in care am avut cea mai mare încredere. I am numit cândva prieteni , dar drept să spun , nimeni , niciodată nu mi a fost alături când am dat de greu..toți mă critică , înjură , dar ei habar nu au cum sunt eu defapt şi ce e în sufletul meu..mă doare când aud toate cele despre mine , dar sunt puternică şi trebuie să mă ridic de la pământ. Se comportă în ultimul hal cu mine , iar dacă aş muri în secunda 2 , m ar plânge , pentru că aşa sunt ei , mereu sunt bună cu toți , îi ajut , îl ascult , îi sfătui , n am dorit nimănui , niciodată răul pentru că ştiu cum e. Nici nu mă mai gândesc la mine , am uitat cine sunt , ce sunt , m am săturat de toate câcaturile astea.
Sper că , cândva îmi voi reveni şi voi fi cea dinainte , mi e greu întradevăr , dar mi au ajuns toate , toți vor să mă vadă la pământ , să vadă cum sufăr , cum plâng , cum mă tai , cum îmi iau viața şi asta pentru că le vreau binele oricum..
Am nevoie sa fiu ascultată uneori , să am pe cineva alături , să simt iubire , dar asta nu se poate întâmpla la mine , totul a dispărut cu timpul , toți au plecat de lângă mine când am căzut.
Când au nevoie de mine , mă caută , pentru că ştiu că i ajut la orice oră..nu mă aşteptam să mă doară atât de tare plecarea unor persoane , dar m am înşelat , viața îți dă cele mai neprevăzute lucruri , ceva gen , nişte obstacole ... dacă mă gândesc mai bine , am devenit un eşec , aşa cum îmi spun şi "vocile" din jurul meu. Înainte eram cu zâmbetul pe buze , râdeam , eram chiar fericită , dar acum..zâmbesc , dar e un zâmbet fals care vrea să dispară pentru a face loc lacrimilor , aşa e şi cu oamenii..ei vin şi pleacă , niciodată nu ți vor fi alături când vei fi la pământ.