Jeg ender i noget der ligner en by, min makeup render og er smurt ud i hele mig fjæs. Hvor fanden er jeg, tænker jeg og prøver at se om jeg kan genkende noget. Jeg bliver lidt nervøs jeg finder aldrig hjem igen, jeg begynder at tude igen, seriøst hvornår kan jeg tage mig sammen? Jeg spørg nogle folk om de ved hvor jeg er, de kigger mærkeligt på mig. Jeg føler mig helt alene i verden, jeg kender ingen og kan ikke finde hjem FUCK og 2% på ens iPhone hjælper også meget....
Jeg sætter mig opgivende ned på en stor sten og kigger ned af mig selv, rundt om min hals hænger halskæden fra Thor jeg sukker og kigger op. Jeg beslutter mig for at gå hen i en butik og spørge om de ved hvor jeg er inden klokken bliver for mange, men de svare noget mærkeligt noget. Jeg sukker højlydt og sætter mig på en stenen igen, gad vide om de andre leder efter mig? Jeg bliver afbrudt i mine tanker af at der er en som holder sin hånd på min skulder. "Undskyld du er da d/n Christophers lillesøster ikke?" Spørg en fyr i omkring 20'erne mig, jeg havde set ham før. "Jo men jeg er blevet lidt væk." Svare jeg og kigger ud i luften, han sætter sig ned ved siden af mig. "Bare det var mig der nogle gange kunne blive lidt væk." siger han stille, "ja det fedt lige indtil du farer vild og der kun er 2% på din iPhone.." Svare jeg. "I min verden ville det være meget fedt." Siger han og sender mig et smil, jeg nikker bare jeg vidste han var kendt og jeg havde hørt hans sange men hvem var han? "Øhh det lyder nok lidt dumt men jeg har været fan af dig og nu ved jeg ikke hvad du hedder." siger jeg. "Ha ha jeg er Oliver bedre kendt som Topguun." Svare han og griner lidt, jeg nikker og sender ham et smil. "Når du kan smile?" Siger han, "ja nogen gange." Svare jeg stille, "hvorfor kun nogle gange, altså ved godt det med jeres forældre?" Spørg Oliver mig. "Fordi min måske kæreste fuck'er alt op og hvis han ikke gør det så gør jeg..." Svare jeg stille, "det kender jeg virkelig godt." Svare han. "Hvad gør du så når noget fuck'er op?" Spørg jeg Oliver, "hvis jeg virkelig elsker pigen kæmper jeg for hende, ellers finder jeg bare nyt." Svare Oliver, "men d/n det skal du jo ikke det sidste, Thor er en god fyr..." Siger han. Jeg sukker, Oliver giver mig et kram fra siden og lader sin arm blive rundt om mig. "Han er sød men.." Siger jeg, "men hvad?" Svare Oliver, "ikke noget." Siger jeg. "Er den der halskæde ikke fra Thor?" Spørg Oliver, "jo det er den." Svare jeg og kigger på den, "han er da en du skal blive ved?" Siger Oliver, jeg trækker på skuldrene, "nogen gange gør han bare det hele være." Siger jeg. "Men du elsker ham?" Spørg Oliver, "jeg elsker ham men jeg ved ikke om jeg kan forsætte sådan her." Svare jeg.
Oliver nikker forstående, "men d/n jeg må nok heller køre dig hjem." Siger Oliver, "jeg skal ikke hjem." Svare jeg stille, "hvor så?" Spørg Oliver, "ved det ikke bare ikke hjem." Svare jeg. "jeg skriver til Christopher du sover hos mig og du er i trygge hænder okay?" Siger Oliver, jeg nikker og smiler, Oliver skriver til Christopher og det er ok. Vi køre hen til et hotel Oliver sover på og kommer ind på hans hotel værelse, "tak fordi jeg må sove her." Siger jeg, "så lidt." Svare Oliver. Jeg kigger Oliver i øjne og kigger på ham, jeg går helt hen til ham vi står tæt og kigger hinanden i øjne, jeg stiller mig på tær og mødes med hans læber vi kysser og det føltes virkelig godt. Oliver trækker sig fra mig "d/n det skal vi ikke det her, jeg er 4 år ældre end dig..." udbryder Oliver, jeg kigger ned i gulvet og sukker. "D/n undskyld du er er en rigtig smuk pige men altså det går jo ikke." Jeg nikker forstående og ligger mig på sengen, Oliver ligger sig ved siden af mig. Vi får igen øjenkontakt, Oliver nuser mig op af låret vi ender med at snave og falder begge derefter i søvn.
Næste morgen køre han mig hjem. "Oliver undskyld jeg har bare været helt væk." Siger jeg stille, "d/n du kan altid komme vil altid være her for dig, vi skal bare ikke være...." Forklare Oliver og sukker "jeg ved det vi skal ikke være kærester eller lave de ting sammen..." Siger jeg. Oliver kigger på mig "jarh det var det jeg ville sige." Oliver kigger ned og sukker han tar pludselig min hånd og kigger mig dybt i øjne, "d/n jeg jo vild med dig." Siger Oliver stille, jeg smiler vi læner os frem og vores læber mødes.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Et nyt kapitel
РазноеSerien handler om: D/n for en dårlig nyhed og derfor må hun flytte fra Sønderjylland til en plejefamilie i København. Plejefamilen er rigtig søde men det svært, fordi d/n's plejefar faktisk er Blachman og d/n storebror som også bor i Kbh er Christop...