Okulumuza tekrar geri dönüş

85 12 0
                                    

Bugün nihayet kendi okulumuza geçiceğimizi duyduk. Çünkü hem kendi okulunu çok seviyorum. Hem de bundan 1 hafta önce falan bir olay yaşandı. Olay şu;

Biz tüm öğrenciler seçmeli dersi görüyorduk. Bir gün hepimiz seçmelinin tenefüsünde okulun her yerini incelemek için çatı katı gibi bir kata çık. Çıkmaz olaydık. Çatı katı gibi bir yerde iskelet ve ya mumya vardı. Hepimizin bir kaçışı var ama görmek lazım. Bu korku her şeyi yaptırır.

Şimdiki aklım olsa korkmazdım. Aksine dokunmak isterdim. Ama o zaman küçüğüz. Nerden bilelim onu. Herneyse. Biz bu korkuyla seçmeli derside dinleyemedik, o ayrı mesela.

Ders bitti. Artık eve gitme vakti geldi. Bugün Çınar bizimle hiç uğraşmadı. Uğraşmasında zaten.

Nihayet artık yeni okulumuza geçicez. O da bu gün.

Ben evden çıktım. Okula doğru gidiyordum. Büşrayı gördüm. Yanına gittim. İkimiz okula beraber gittik. Okula girince müdür konuşma falan yaptı. Sonra herkes sınıflarına dağıldı.

İlk ders fendi. Hocayla pek iyi tanışma yaşamadım. Çünkü listeden rastgele bir isim söyledi ve bu isim bendim. Ayağa kalktım. Direk geçen sene okullar kapanmadan önce işlediğimiz bir konu sordu. Bende tabiki bilemedim. Öğüt vermeye falan başladı. İçimden "bu sene yancen kızım sen" diye düşündüm. Ama sonradan fark ettimki hoca iyiymiş aslında.

Hoca benim gibi bir kaç kişiyi de böyle sözlü yaptıktan sonra yer değişikliği yaptı. Büşra ile ben öne, Çınar ile İhsan diye bir çocuk arkamıza oturdu. Ben İhsan'ın önüne, Büşra Çınar'ın önüne oturduk.

Derste Çınar sürekli Büşra'nın saçını okşuyo, ayağına arkadan vuruyor falan filan. Anlıceğiniz sürekli Büşra'yla uğraşıyo. Büşra da bundan rahatsız oldu ki bana bakıp duruyor. En son dayanamadı bana yer "değiştirem mi? " dedi. Bende" hayır" dedim. Israr edince "iyi tamam" dedim. Demez olaydım. Bu sefer benle uğraşıp duruyor.

Büşra da bana " bu çocuk Çingen mi? " dedi. Eeeee çocuk esmer olunca böyle düşünmek normal. Ben bir yanan gülüyom bir yandan "hayır" demeye çalışıyorum. Neyse, bu benle uğraşırken ben buna arkamı döndüm ve;

E: Çınarr! Düzgünce dur artık! Yeter ya aaa.

Ç: banane ya önüme geçen sensin. Canım sıkılıyo benim. Napemm?

E: Napalım sıkıldıysan? Dersi dinle! Ayrıca saçımı elleyip durma

Çınar birşey demedi. Sonra benim yanıma elini uzattı ve Büşra'nın saçını oynamaya başladı.

B: Çınar! Oynayıp durma saçımı! Ecrin'in saçını oyna. O seni önünde oturuyor.

Bende belime kadar gelen saçımı enseme kadar kestirmiştim. Annemin zoruyla tabiki. Kötü duruyodu. Ama 2 sene sonra aynı boyunu aldı. HER NEYSE.

Ç: ama onun saçları kısa. Seninki daha uzun. Daha güzel oynanıyor.

B: aaaaa şuna bak! Bide uynicek saç seçiyo :)

Ç: ya lütfen önüme sen geç! Lütfeenn.

E: bencede sen geç.

B: iyi tamam be

Sonra biz yer değiştirdik. Çınar bir uğraşıyor Büşra'yla varyaaa. İşte o zaman anladım ben Çınar'ın Büşr'ya hoşlandığını. Zaten Büşra'da o zaman bir şeyler hissetmeye başlamış. Öyle dedi.

Bakalım daha neler neler olucak?

Sonsuz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin