Sunt nou in școală, merg pe coridor si îmi iese in cale o fată super frumoasa si,sexy.
Îmi zice:
-Bună, drăguțule eu sunt Katelline(Keitllin) sunt cam,cea,mai populară fata din școală iar tu ești...?
-Ăăă...Justin(Giastin)
-Mda....ești nasol frate!
Da era o fata alintată, fitoasa,si încăpăținata. Dar intr-o zi eram la cantină si Katellin si îmi pune mina pe umar,dar apoi apare Dodd in ghilimele "Iubitul ei,,si ma apuca de cămașă șimi zice:
-Tipule,astai fata mea,stergio! Apoi ma învelit in tapetul de pe perete ma aruncat in coridor!Miam dat jos tapetul de pe mine dar,...cu tot cu cămașă,am transpirat si eram in lumina geamului...!
Fetele toate:
Wow,
Wow,
Wow,
Era ciudat dupa asta,Katelline se uita la mine cum lucesc si a zis, asta e o noua știre BOBMA!
Se uita cu oglinda dulapului la mine dar cînd o întorcea spre mine eu ma aplecam si ea credea ca nu am reflecție, ce naivă, apoi ma ridicam si ea întorcea capul si eu eram acolo!
Apoi brusc,fugi!
Am repetat faza 2 zile la rînd eram înșelător, ca si aceasta imagine doar cu o bucata de față, credeți ca făceam astaIntetionat?Nu!erau niste întimplari, bizare pur si si simplu coincidențe nu făceam asta intenționat!
Apoi școala a început săli zică (Vampirul Înșelator)
De ce?pentru ca am avut momente in care eram om normal dar deodată," vampir,,:-)
Mda...am purtat lentile de contact ca sa am culoarea ochilor diferită si dinți de plastic ascuțiți! Rideam cu gura larga ca sa ma accentuez,eram ciufulit si ma intilneam cu Katelline si o...iubeam?
Nuuu,eram cu ea de publicitate!
Apoi ma chemat la ea acasă
Ghiciti,vroia so muște dar adevărul a esit la iveala vedeți mai multe detaliibin video!!
Urmărițima!!