III.

57 7 1
                                    





Harry sa v jeho náručí triasol ako osika. Zhlkoba dýchal.

Chcel to dokončiť. Musel.

Ešte jeden nádych a spustil. Možno posledný  krát.

"Ten vodič ušiel, vieš Louis?. Kričal som, ľudia kričali. Volali záchranku, policajtov. A v tých momentoch mi zomrela sestra, moja staršia sestra v náručí. Plakal som, jej posledné slová boli a to si budem pamätať navždy Louis. 'Harry...vieš že keď sa nadýchneš jazmínu budeš hovoriť len pravdu.! A Harry, ver v seba. Milujem ta' ešte sa stihla slabo usmiať a ...zomrela. Mne náručí. A ja? Len som jej šepkal ako ju milujem. Nechápal som čo myslela s tým jazmínom. Možno až doteraz som nechápal,Louis.  Možno až dokedy som nestretol teba, Louis. Z časti si zlepil tie kúsky Louis. Vieš, nikdy som ti nepovedal že sa mi páčiš alebo že ťa chcem pobozkať alebo nikdy sme sa ani len neobjali."

Louis nevedel čo povedať, ale v duchu s nim súhlasil. Stisol ho ešte tuhšie. A Harry sa do jeho objatia ešte viac zatúlil.

Harry, vedel že to možno posledný krát. A chcel si to vychutnať.

"Vieš čo je najhoršie?" Louis pomaly zakrútil hlavou.

Klamal, vedel odpoved. Alebo sčasti vedel.

"Ona zomrela kvôli mne! Kvôli mne Louis. Je to moja vina. Všetko je moja vina. Nenávidím Pottera, nenávidím ľudí a nenávidím a zároveň milujem jazmín. A vieš čo­? Mala pravdu. Jazmín ťa prinúti povedať pravdu."

Louis plakal, znova a hystericky, viac ako Harry. Teraz sa to otočilo.

Plakal pre Gemmu Stylenson a pre svet ktorý k nim bol nespravodlivý.

Len pre Harryho.

Harry držal Louisa. Alebo sa držali navzájom.

Ani jeden nevedel kde začína Louis a kde končí Harry. A vtedy to bolo v poriadku, v úplnom poriadku. Dýchali rovnako.

A Louis bol schopný len zašepkať. To, čo v skutočnosti, možno nebola ani pravda.

 "Nebola to tvoja vina Harry, ste rodina, toto rodina robí. Ty by si spravil to isté"

Lenže Harry nereagoval tak ako Louis očakával.

Harry sa odtiahol od ich objatia. Smial sa. Hystericky.

Pozrel sa Louisovi do očí. Do jeho modrých očí.

Harryho oči boli zlomené a z časti prázdne. Mal 24 rokov, ale jeho oči vyzerali staršie, omnoho staršie ako v skutočnosti Harry Styles mal.

Ale Harry už bol zmierený, zo všetkým, zo všekým čo bolo a čo bude.  

"Ale vieš čo je ešte horšie Louis?" Harry kričal, Louis ho nikdy nepočul kričať.

"Gemma, čakala dieťa. Chlapca. Mal sa volať Christian Harry Styles.  Nezabil som len svoju sestru ale aj jej dieťa, môjho synovca.  Mám na svedomí vraždu dvoch ľudí ktorých som miloval najviac na svete "posledné slova už len šepkal nemal silu. Louis si ho znova pritiahol do objatia a Harry sa znova nechal.

Boli premočený, zlomený a hlavne spolu. Vzdielali spolu Harryho bolesť. 

A  možno z časťami melíru v ich svetov.

"S jazmínom mala pravdu LouLou. Mám ťa rád, strašne, veľmi rád, lenže...Toto nie je rozprávka. A ja nie som princ. A ja som si to uvedomil dosť neskoro. Pri tebe som sa aspoň na tých pár mesiacov cítil živý ale Louis...dnes to končí. Mam rakovinu Louis" povedal Harry, bol kľudný a vyrovnaný. Vedel,že za pár minút bude so sestrou. Bude to v poriadku.



Ďakujem

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TOGETHER {L.S.}Where stories live. Discover now