Didrik på bildet.
Didrik's pov.
Plutselig sovnet Brook. Hun la hode sitt på fanget mitt og liksom sloknet helt. Jeg stirret intenst på henne. Hun var så nydelig. Jeg smilte. Jeg tok å bærte henne opp i hennes egen seng. Jeg brettet dynen forsiktig rund kroppen hennes. Jeg lå meg til og sove i sofaen med et teppe over meg i hjørnet av rommet. Den var veldig behagelig så. Før jeg la meg gikk jeg og skrudde av lyset, lukket igjen vinduet og trakk for og til slutt låste jeg døren i tilfelle foreldrene hennes kom. Det hadde vært litt pinlig om det hadde sett en sovende badboy eller badass i sofaen til datteren dems.
Jeg gadd uansett ikke gå inn på mitt rom.Brooklyns's pov.
Jeg våknet og strekte på meg. Jeg reiste meg opp fra sengen og så en sovende DID på sofaen min. Jeg strekte meg etter mobilen på nattbordet. Jeg tok av blitzen og gikk nærmere Did. Jeg knipset kjapt mange bilder og fortet meg og legge telefonen tilbake. Han var så nusselig. På bilden var munnen halvåpen og så hadde han begge hendene under hode. Awwww..... Nå har jeg ihvertfall noe å bruke mot han😂 ... Lol.
Jeg gikk til DID og blåste han masse i ansiktet mens jeg så våkne baby. Han våknet og så på meg.
"Det sa du ikke humret den sexy stemmen hans.
Jeg hoppet fort bort og løp bort til døren,
Men den var låst, jeg rakk ikke gjøre noe mer før to hender snek seg bakfra fra midjen min. Han grynter lavt og begynte og kile meg noe voldsomt. Nehei... Hylte jeg mens jeg hyl-ledde... Han kastet meg forsiktig på sengen mens han la så over meg. Gå av.. Mumlet jeg, mens jeg ledde.
"Nehei.... Likte meg her jeg" sa han mens han smilte eplekjekt ned på meg. Han studerte meg. Jeg fikk sjansen og dyttet han av meg og løp inn på badet og låste alt jeg hadde. Tydeligvis hadde jeg vært treg til å låse så jeg hadde låst etter Did hadde kommet seg inn. Jeg satte meg med knærne opp mot ansiktet.
"Du hva er det, babe?" Sa DID og stryker meg over håret.
Jeg trakk meg unna og så på han.
"Det er bare at jeg har hørt at du ikke er bra nok for meg og at du bare leker med følsene også at Sky hadde sett deg og kompisene dine vedda om hvem som kyssa meg først!" Så jeg mens jeg hulket ned mot gulvet. Opsz.. Jeg hadde vist glemt å fortelle om veddemålet...Hehe
DID lener seg ned og setter seg helt inntil meg mens han stryker meg.
"Du vet... Altså jeg ville aldri i hele mitt lekt med følsene til noen. Bare fordi jeg er badboy og litt småfrekk betyr ikke det at jeg sårer andres hjerter. Jeg ville aldri gjort det mot en så nydelig jente som deg. Han tok en pause og så på meg. Jeg rødmet og så ned. Han tok tak i haken min og kysset meg mykt. Og det med veddemålet var jeg med på først før jeg hadde sett deg og før jeg ble kjent med deg. Og du vet jeg tok aldri i mot de pengene, for jeg hadde helt glemt det målet når jeg var sammen med deg" avsluttet han og så dypt på meg.
Jeg trakk han inn i et langt kyss. Han besvarte det og så på meg å smilte.--------------------
"Neinei slutt!" Hylte jeg mens Didrik sprutet vann på meg med vannslangen ute. Jeg løp til hengekøyen i Hagen og slang med i den. Didrik kom etter og slang seg ved siden av meg. Han tok handen hans rundt meg. Han kysset meg lenge på leppene.
Jeg så på han og fniste.
Jeg trakk han inn i et kyss som " besvarelse"
Plutselig åpner verandadøren seg og ut kommer mamma i en sommerkjole. Hun ser på oss og smiler lurt. Jeg og Didrik setter oss opp i hengekøyen. Mamma kommer mot oss og hilser på Didrik som reiser seg og bukker og snakker.
--------------"Såe... Er det offisielt?" sier mamma etter at Didrik akkurat reiste hjem ( noen få meter... Haha) for kvelden.
" ja sier jeg og fniser. Vi ble sammen i dag tidlig."
Mamma fniser hun også mens vi klemmer hverandre.
Jeg sier natta og går opp på rommet mitt. Jeg går bort til vinduet og åpner vinduet.
Jeg tar på meg en t- shorte og tar av buksa.
Jeg legger meg i sengen. Like etter kommer Didrik inn vinduet og drar for gardinen, mens han kommer gående mot meg. Jeg kunne ikke unngå å ikke se på six-packen hans og magemusklene.
" ferdig med og sjekke meg opp eller?" Smiler han mens han legger seg helt inntil meg. Jeg rødmer og ser vekk.
Han kysser meg mange ganger på munnen, mens vi mumler et natta.
Plutselig er jeg i drømmeland.****************
Sorry altså for lite opd.
Vet ikke helt hva som skjer, og har heller ingen unnskyldningen.
Menmen... Holder på med en ny historie som kommer ut i 2016 en gang. Hvertfall håper det😂
Takk for alle som fortsatt leser ! Betyr mye❤️❤️❤️
VOUS LISEZ
LIFE IS ALWAYS TO HARD
Roman d'amourLivet er alltid hardt.... Nesten som en stor prøve- du må kunne komme deg igjennom hele prøven, for å komme igjennom livet. Skole er også hardt, men vgs blir noe helt annet. Brooklyn som tror hun er usynlig blir ikke det etter og ha møtt Skylar som...