Første del( ikke et kapitel men en inledning)

104 4 4
                                    

Jeg våknet av at vekkeklokka ringte klokken var 07:00. jeg gikk på badet og tok på meg lyse blåe jens en hvit mage topp og hvite Converse. Så greide jeg håret mitt. Når jeg var ferdig med alt jeg skulle gjøre gikk jeg ned og spiste frokost. Det banket på døren så jeg gikk for og åpne, det var bestevennen min Sofie. Vi hadde avtalt at vi skulle gå til skolen i lag. Jeg tok sekken med meg og så gikk vi. Da vi kom til skolen sto alle i gjengene sine og snakket. Vi gikk bort til vår gjeng som består av meg(Martine), Sofie, Hanne, Katrine, Johannes og sander.

Martine: Martine er en jente på 14 som er født i 2001 hun har langt brunt hår, blåe øyne og er 1,60 m høy høy. Hun liker å høre på musikken til Marcus og Martinus. (i den her historien er Marcus og Martinus født i 2001) hun og bestevenninnen Sofie er kjempe store fans av mm (Marcus og Martinus) hun liker også veldig godt å danse og synge

Sofie: Sofie er nettopp fylt 15 og er like høy som Martine. Hun har brune øyne blondt hår. Hun liker å høre på mm og så liker hun og lese og se på serier. Sofie har vert bestevennen til Martine siden 1 klasse. Hun hater gutter bortsett fra mm og hun hater spesielt Johannes og sander. Selv om de er gode venner.

Johannes: Johannes er 14 år og er 1,67 m høy, jan har brunt hår og brune øyne. Han liker å spille fotball og se på Youtube. Han liker ikke så veldig godt å høre på pop men han har ikke noe imot det.

Sander: sander er 14 år, 1, 62 m høy, han har brunt hår og grønne øyne. Han liker og å spille fotball og se på youtube.

---------------------------------------------
Det her var et veldig kort kapitel vet, men det her er bare starten. Og beskriver bare de her personene fordi det er de som kommer til å være mest i kapitel 1. Når det kommer med flere personer i historien blir jeg å beskrive de på starten. Om du finner skrive feil plis kommenter så jeg kan rette på det og om du har forslag kan du kommentere det. Og om det er noe du lurer på er det bare å spørre.

Marcus og martinus et drøme teamWhere stories live. Discover now