Azi imi incep prima zi din noua mea viata la noua mea scoala in 25 de minute...
Tocmai m-am trezit si m-am ridicat cu sila din pat. Ma uit pe fereastra in gradina amenajata de cel mai bun gradinar din oras.
Roua de pe tufele de trandafiri straluceste minunat pe petalele florilor...uit pentru o fractiune de secunda ca am scoala si-mi dezlipesc privirea de la gradina.
Ma uit in oglinda, iar in fata mea era o fata de 16 ani, cu parul ondulat, blond, cu ochi albastrii, buze trandafirii si obraji imbujorati...
Imi iau tricoul meu cel mai bun, unul cu dantela pe marginile manecii, de culoare azurie, cu o funda pe umar, tot azurie. Imi pun blugii mei preferati, mai deschisi la culoare si cu dantela pe marginile buzunarelor din fata.
Ma uit pentru ultima oara in oglinda...arat ca o adolescenta obisnuita de 16 ani. Imi iau ghiozdanul si o iau pe drumul pe care mi l-a spus de dimineata mama.
Ajung la scoala mai devreme cu 5 minute. Ma duc sa-mi iau cartile pentru urmatoarea ora: spaniola. Urasc spaniola...la vechea mea scoala profa de spaniola ne dadea foarte multe teme... acum nu stiu cum va fi...
Clasa mea este mare, cu geamuri mari, care lumineaza intreaga sala de clasa. Copiii incep sa se adune in clasa pentru ora. Doamna Garcia intra vioaie in clasa.
- Buna, copii!!! spuse ea, sa incercam sa ne amintim ce am predat eu anul trecut...Peste o ora...
Se suna si am urmatoarea ora mate...
Ma duc la dulapul meu nou, care miroase a clor...
- Pfuai!!!! zic si imi pun mana la nas, cartea de mate....unde e???
Dupa 5 minute de cautari, o gasesc ascunsa dupa atlasul de geografie...a treia ora.Iau cartea si plec grabita inspre sala de matematica avansati... is vechea mea scoala eram considerata o tocilara, buna la mate, deci mama m-a inscris la matematica avansati...
Cand suna, clasa ramane aproape goala ramanand doar eu si o fata pe nume Christina...