16

557 15 2
                                    

Liamin P.O.V.

Olimme sopineet että alkaisimme katsomaan jotain kauhuleffaa. Istuin Niallin ja Zaynin kanssa samalla sohvalla ja Louis, Harry, Londi ja Alice istuivat toisella. Huomasin Harryn laittaneen kätensä Londi olkapäälle niin että Londi oli kiinni Harryssa. Alice istui polvet sylissään nojaten sammalla Louisiin.  Huomasin Loun kasvoilla olevan pienen hymyn. Tai no virneen. Iskin hänelle silmääni ja hän katsoi minua vihaisesti, mutta hymyili lopuksi, Alice oli niin söpön ja suloisen lyhyt että Lou näytti melkein jättiläiseltä. He olisivat hyvä pari. Mutta huomasin että Alice ei selvästikkään tiedostanut nojaavansa Lousiin vaan oli niin kauhuissaan leffasta. Käänsin katseeni takaisin ruutuun ja keskityin leffaan.

Yhtäkkiä kuulin kiljahduksen ja katsoin toiselle sohvalle. Huomasin kuika Alicen kasvot olivat painautuneet Lousin rintaan ja Loun silittävän Alicea selästä. Naurahdin ja käänsin katseeni takaisin televisioon.

Jonkinajan kuluttua Alice nousi ja sanoi hakevansa vettä. Kun hän oli mennyt Lou nousi ja sanoi menevänsä auttamaan Alicea löytämään lasit. Kaikki vain nyökyttelivät ja Lou lähti.

Muutaman minuutin kuluttua Louis tuli keitiöstä muuten kuivana mutta hänen hiksensä olivat ihan märät. Harry kysi kaikkien puolesta: "Mitä sulle on tapahtunut?" "Ei ku Alice heitti vedet päälle." Hän vastasi ja punastui hiukan. Jonka jälkeen Zayn ja Niall  alkoivat kiusoitella Louta. Londi kysyi että mitä oli Alicelle tehnyt jonka jälkeen Lou melkein huusi että se oli ollut vain vahinko. Minun mielenkiintoni nousi enkä voinut enää olla hiljaa joten kuiskasin Loulle: "Mitä  nää teit?" "En mitään, hän säikähti minua ja heitii vedet päälleni ja pyyteli anteeksi ja halasin häntä"  Kaikki olivat hijaa ja nyökyttelivät. Jatkoimme elokuvan katsomista ja Londi lähti Alicen luo. Lou jäi kansamme katsomaan elokuvaa.

Londin P.O.V.

Alice oli kertonut minulle äsken ehkä elämäni raskaimman tarinan minkä olen ikinä kuullut. Minä en voinut pidättää kyyneltä vierimästä poskelleni joten annoin sen tulla mutta pyyhin sen pois. Sen  perään poskeani pitkin valui jo seuraava. Miksi jotku ihmiset haluaa satuttaa ihmisiä noin? Menisivät mielummin jonneki huorataloon ja saisivat sitte harrastaa seksiä ihan rauhassa! En voinut sanoa mitään. Itkin vain, koska se oli minusta niin väärin, niin kauheaa että en käsitä.

Nousi halaamaan Alicea joka myös oli alkanut itkeä. Hänellä on varmasti ollut vaikeaa. Halasimme siinä toisiamme hetken ja irroitimme lopulta ja sain seuraavat sanat suustani: "Olen niin pahoillani" "Ei se mitään, tämä olisi kuitenkin pitänyt kertoa enemmin tai myöhemmin."

Huomasin kuinka olin muttunut siksi lapseksi joka oikesti olin: 17-vuotias, joka pelkkää maailmaa, mutta haluaa silti olla vahva. Alice puolestaa oli se melkein 20-vuotias aikuinen joka on töissä ja on vastuullinen ihminen.  "Ootteko muuten sinä ja Harry yhessä vai?" Hän kysyy hiljaa. Käännän kasvoni häneen ja päästän ulos vain: "Jaa-aa..." "Eli siis ootte?" Hän iski silmäänsä. Minä vain katsoin häntä ja sanoin: "Ei, ei olla, tai ainakaan ei mun mielestä, tai no siis voisinhan mä sen kassa olla mutta ei se varmaan oo edes kiinnostunu musta"... samalla käänsin katseeni nolosti lattiaan ja tunsin punastuvani, sillä tiedän että olen syvästi ihastunut maailmankuuluun Harry Stylesiin.. " Ai ei vai oo kiinnostunu! Muuten vaa olit sen kainalossa ja se oli iha mielissää. Ei niin selvää! Se tykkää susta! Puhu sille. Mää voin hommata kahdenkeskistä aikaa if you know what mean!" Hän sanoi virnistellen ja iskien silmänsä jälleen. Punastuin hieman ja sanoin meneväni takaisin olohuoneeseen.

 Tässä olisi siis kappale 16, Tykkäättekö? Koulut on siis alkanu joten ei päivitetä ehkä niin usein, mutta kattoo ny  :)

AlluRiin  ;)

How I wish that was me... (In Finnish)Where stories live. Discover now