Işık işçisi:
Kendi ruhunu dengeleyebilmiş, merkezde bütünlük bilinci ile yüksek frekansta titreşen kişilere denir…
Işık işçilerinin auraları normal auraya sahip olan kişilere göre çok daha geniştir.
Bu yüzden ışık işçilerinin sadece VAR OLMALARI, dahil oldukları çevrelerinde bulunan negatifi dengelemeye yardımcı olacaktır. Herhangi bir korku anında kendisini nötrleyip, ACIYI SEVGİYE DÖNÜŞTÜRÜP, bunu karanlığa bir IŞIK olarak gönderebilen kişidir IŞIK İŞÇİSİ…
Fiziksel anlamda ise:
KARŞILIK BEKLEMEDEN EVRENE HİZMET EDEN İNSAN OLARAK
TANIMLAYABİLİRİZ IŞIK İŞÇİSİNİ.
IŞIK İŞÇİSİ:
Dil, din, ırk ayırımı yapmadan bütünün bir parçası, aslında kendisinin bir parçası olduğunu bilerek sever ve saygı duyar tüm yaratılmış canlılara…
BİR’LİK KAVRAMINI ALGILAMIŞ VE HAYATINA GEÇİRMİŞTİR…
Kendisine bir eleştiri geldiği zaman bunun, kendisi için bir fırsat olduğunu bilip nerede yanlış yaptığını düşünen kişidir. ASLA SAVUNMAYA GEÇMEZ. Artık karmalarla savaşmak yerine barışmayı tercih etmiştir.
Her zaman olmasa da genel anlamda ŞİMDİ’yi yaşayabilen AN’da kalabilen kişidir.
Onlar bu Dünyada yapayalnızdırlar. Bu onlara ne kadar acı versede aslında bilmedikleri bir lütfun eseridir. Bu onların herşeyle BİR, herşeyle bütün olduklarının, BİZ BİLİNCİNİN anlamını özümsedikleri anlamına gelmektedir. Aynı YÜCE YARATICI gibi.
Ruhsal dengeyi tamamlamış kişilerin zaten metafizik anlamda da ne kadar yüksek bir titreşime sahip oldukları bir gerçektir. Özellikle küçük çocuklar ışık işçilerini tanırlar ve bir süre takılı kalırlar.
Çünkü İNDİGO-KRİSTAL dediğimiz çocuklar AURA RENGİNİ görme yeteneğine sahiptirler. Nedeni; Işık işçisinin, perdenin bu tarafına BU ZAMANDA –Levh-i Mahfuz yüzyılında- gelmeye gönüllü olduğunu bilir o çocukların hücreleri.
Işık işçisi gönüllüdür. Karanlığı nasıl aydınlatacağını sezgileri ile çok iyi bilir, rehberi daima kendisi, kendi üstbenliğidir.
Kendinizi sezgisel anlamda ışık işçisi olarak görüyorsanız öylesinizdir.
Burada alçakgönüllülük yapıcak hiçbir durum yoktur. Siz de çok iyi bilirsiniz ki alçakgönüllüğün altında da çok ciddi EGOLAR yatar ve SPİRİTÜEL EGO egoların en tehlikelisidir. Zaten ışık işçisi kimsenin kimseden üstün olduğunu düşünecek bilinçte değildir. Her canlının, KENDİSİNİN SEÇTİĞİ BİR GÖREV İÇİN perdenin bu tarafına geldiğini bilir.
ÇOK İYİ BİLİYORSUNUZ Kİ,
BİZLER ALLAHIN PARÇALARIYIZ ve BİR’İZ. TEK TANRIYIZ.
Hepimiz birer kuantumla birbirimize bağlıyız. Dünya bir enerji imtihanı içinde ve BİZLER bu enerjiyi dengelemeye çalışıyoruz.
Tüm canlılar, işte IŞIK İŞÇİLERİ bu görevi daha iyi hatırlayan ve hiçbir karşılık beklemeden yapan kişilerdir. Bu onların DNA’larında kodludur.
İçinizden “EVET BU KUTSAL GÖREVDE BEN DE VARIM” demek geçiyorsa siz bir ışık işçisisiniz.
Bazı psişik özelliklere sahip olmak zorunda değilsiniz ışık işçisi olduğunu bilmek için. Belki bir kanıt görmek istiyorsunuz ama şunu net bir şekilde ifade edebilirim ki en büyük kanıt hücrelerinizde taşıdığınız saf niyetinizdir. O saf niyet gerçek kutsal tapınak, kutsal topraktır. HERŞEYİ VE HERKESİ OLDUĞU GİBİ KABUL EDİP SEVMEKTİR. Negatifin karşısında durup ona kızmak yerine ona ışık gönderip onun SEVGİ enerjisine dönüşmesini sağlamaktır.
Karanlığa ışık göndermek için aslında sadece VAR OLMANIZIN gerektiğini bilmeniz yeterlidir.
Çünkü siz zaten bir IŞIK VARLIKSINIZ.
“BEN IŞIK İŞÇİSİYİM VE GÖREVİM İÇİN BURADAYIM” demeniz,
Işık işçisi olduğunuzu gösterir. Onun özü saf niyette gizlidir.
Ve sizin özünüz de aslında bir SAF NİYETTİR.
Levh-i Mahfuz Yüzyılında, LEVH-İ MAHFUZ ile buluşun,
Buluştuysanız ÖZÜMSEYİN,
Özümsediyseniz bildiklerinizi YAPABİLİR- UYGULAYABİLİR olun.
Sevdiklerinizle sağlıklı ve uzun yaşayın.
HAYATINIZIN HERHANGİ BİR ALANINDA İYİLEŞME İSTİYORSANIZ VE BU ÇALIŞMAYA İSTEKLİYSENİZ, SİZ DE MUCİZELERLE KARŞILAŞACAKSINIZ.
Alıntıdır..