25. BÖLÜM

460 11 4
                                    

Eveeet dün izlediğim en çıldırtıcı bölümlerden birisiydi tabii ki ada konseyi için ama öncelikle bireysel dokunulmazlıklar dan bahsedeyim kızlar tarafından ben çok çekişmeli bulmadım çünkü final'e iki gönüllü kız kaldı gizem memiç ve damla ben bu iki kızı da çok başarılı ama nagihan ı herkesden güçlü buluyorum ki zaten istatistikler açık görebilirsiniz iki kız arasından gizem 2-0 kazanan taraf oldu kızların da en iyisi o seçildi..
Fakat erkekler de ayrı bi çekişme vardı özellikle mehmet de çok şaşırdım ben baya bi iyiydi tabii ki bi semih öztürk klişesi ile birlikteydik gene şaşırtmayıp çıktığı ilk oyun da elendi ama klişe ise sessizce yerine gitmesi😂😂😂 semih kadar oyuncu görmedim ben kazandığında adeta halkın gözüne sokup 2829283737192 kere dile getiriyor zaten istatistiklerine de baktığımızda ne halt olduğunu görüyoruz ki ilk 15 de bile değil 😂😂😂 final şaşırtmadı yattara ve ibrahim hak ederek final oynadılar ve yattara 2-1 aldı ödül börek için kızların en iyisi olan gizem le gözler kapalı sayı yerleştirme oynadılar gizemin performansı çok iyi di ve kazandı dolayısla ödüle gönüllüler gitti.....
Gelelim ada konseyi'ne yılmaz ın gideceğini anlayıp rayting korkusuna düşen acun seda yı yaktı!!! Allah o kızın hakkını bırakmasın acun'a!! Daha önce durumunun çok iyi olduğunu açıklayan acun kızı gönderdi ama ben hiç inandırıcı bulmadım SMS Sıralaması;
1- Atakan
2- Ezgi
3- Yattara
4- Eda
5- Nagihan
6- Yılmaz Morgül
7- Yunus
8- Mehmet
Sonuçlara göre yılmaz gidiyor ünlüler rahatlıyor du atakan'ın 1. Liği ve tuğba nın dokunulmazlığı bir sonraki kaybedeceğimiz dokunulmazlığa saklandı seda nın hakkı yenildi üzüldüğüm şey bu..... bi daha ki bölüme görüşmek üzere 👊👊👊

Survivor 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin