Chapter 5

249 12 0
                                    

Luhan:D.o bangun!

D.o:huh?!

Kelihatan V dn Luhan sdg brdiri...

D.o:jom jalan dpn sikit...

Slama 10 minit mreka brjalan..

Luhan:d.o mna Bomi?

D.o hanya membisu

Luhan:d.o?

Luhan memandang ke belakang...dia menepuk-nepuk bahu V..

V:waeyo?!

Luhan:mne d.o?!!

V:andwae!d.o!d.o!!
_____________________________________________________________________
xxx:woi bangun!

Bomi:huh?ya!kau siape?!!

Bomi diikat di sebatang pokok yg besar..lehernya turut diikat..xxx sperti hendak mnggantungnya...

Bomi:ya!lepaskan akulah!

xxx:kejahatan..kesakitan..dendam...smuanya disebabkan kau!dn kawan-kawan kau yg lain!!!

Bomi:ape maksud kau!

xxx:heh!amik ni!!

Bomi:arghhh!!

xxx mencalarkan pipi dan tangan bomi...

xxx:darah Segar!~~hahhahaahah

Bomi:lepaskan aku lah!!!

xxx:okay...kau ada seminit untuk lepaskan diri kau..klau lebih,Serra merta zummmmm kau naik ke atas tuh...selamat brjaya..start..

Bomi kelam-kabut untuk melepaskan ikatan di tangannya...dia brjaya..namun tanggannya melekat?!

Bomi:pabo!kau gam tangan aku kt pokok ni?!!

xxx:20 second...

Bomi sdikit demi sedikit mnarik tanganya..dia mngerang kesakitan..kulitnya trkopek brsama kulit kayu itu sambil mengalir darah yg merah...

xxx:5....4....3....2....1!

Bomi:ya!!!

Bomi trgantung di atas...sungguh ngeri luka ditanganya yalah,disentap begitu shaja oleh pembunuh yg kejam sebegitu...tambahan pula,dia dibunuh dgn cara trgantung...mmg kejam!tiada belas kasihan langsung!
___________________________________________________________________
Luhan:d.o!!

D.o:aku kat sinilah!!!

Luhan:ish kau ni memain pulak..!

V:korg nampak tk yg mnitik tu..aku tk pasti ape..

Luhan:jom!

D.o mndekati titisan aneh itu...dia menadah tangan bagi mngenal pasti apekah ia....

D.o:d..drah?!

V:guys...look that

Kata V sambil mnunjuk ke atas...Luhan dn D.o pantas melihat ke atas..mayat Bomi kelihatan trgantung di atas...

D.o:Bomiiiiii!!!!!!!

D.o trdduk lemah mngalirkan airmata...dia tidak dapat mnyelamatkan adiknya...

Luhan:D.o,jom pergi..aku rasa tk sdp hati ah...

D.o:nae...

Semasa mereka brjalan,d.o didepan,Luhan ditengah dn diikuti V di belakang...

D.o berasa pening lehernya brsa sakit seperti ditikam sesuatu...dia meraba-raba di belakang lehernya..dia dpt capai sesuatu..ia,jarum?pandangannya kabur serta merta rebah ke tanah...begitu juga dgn Luhan tidak lama kemudian...V yg dibelakang berasa pelik...

V:hyung?!hyung?!!!

Tiba-tiba seseorang mnekup mulut V...

xxx:shuutttttt!~diam bdk..

V trkejut!dia kenal akn suara itu!!dia cuba meronta namun

-BeRsAmBuNg-

SCARYWhere stories live. Discover now