POV JUSTIN
Lieve Amber
Ik hou van je en wil de rest van mijn leven met je delen.
You are my one less lonely girl.
En dat zal je altijd blijven.
Ik wil de rest van mijn leven bij jou zijn.
Wil je met me trouwen?
POV AMBER
Ik begon te huilen bij de zin You are my one less lonely girl en dacht aan hoe het allemaal begon.
Het is dat ik het zelf heb meegemaakt anders zou ik het nooit geloven.
............................................................FLASHBACK...................................................
Het was 10 jaar geleden.
De dag voor mijn 17e verjaardag Kreeg ik kaartjes voor Justin Bieber.
Mij beste vriendin Juul kwam om 5 uur pm naar mij om ons klaar te maken voor het concert.
Het concert begon om 12 uur am dus om die tijd was ik officieel 17.
Juul was ook nog 16 maar met de juiste autfit en make up kon ze je zo wijsmaken dat ze 18 was.
Dat is maar goed ook want onder de 17 kwam je er niet in.
Het was 5 uur en de deurbel ging.
Dat moest Juul wel zijn want de deurbel ging 6 keer achter elkaar en je hoorde van achter de deur het geschreeuw van mijn BFF: Doe die deur open ik ben beladen met autfits.
Giegelend ging ik naar de deur waar Juul stond met een grote koffer waar haar make up in zat.
Ook zeulde ze een rek mee waar zeker 10 autfits aan hingen.
Juul kwam binnen ze dronken wat en gingen toen naar boven.
Na 4 uur van: KLEDGING PASSEN, OPMAKEN, SCHOENEN UITKIEZEN EN HAREN DOEN waren we eindelijk klaar.
Het was inmiddels al 9 uur en het was 2 uur tijden naar het concert dus moesten we opschieten.
ik riep mijn vader en vroeg of hij ons kon brengen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12 uur am
Woehoeeeeee JUSTIN BIEBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het concert was begonnen.
We zaten echt super dichtbij door de VIP tickets die ik voor mijn verjaardag had gekregen.
We konden Justin zowat aanraken.
Hij speelde het dak eraf met het 1e nummer All around the world.
Na een uur spelen kwam hij aan het laatste nummer van het concert.
One less lonely girl.
Alle meisjes in de zaal gilden alsof er een moord werd gepleegd.
Het was geweldig.
Aan het einde van het nummer kreeg hij vanuit de colise een bos rode rozen toe geworpen en een microfoon.
Justin ging op een krukje zitten en zei: Vanavond is een hele belangrijke avond vanavond is een van jullie een ONE LESS LONELY GIRL.
Alle meiden begonnen weer te gillen.
Justin stond op en liep naar voren omg IK KON HEM ZOWAT AANRAKEN toen werd alles heel onwerkelijk.
JE LEEST
one less lonely girl / feat JB
FanfictionAmber gaat met haar beste vriendin Juul naar het concert van justin bieber. Aan het einde van het concert zingt justin one less lonely girl voor Amber. Na de show vraagt justin aan amber of ze nog even mee backstage gaat. Backstage vraagt justin of...