Season 1. ~ Chapter 43.

939 46 4
                                    

December 22.

.::Lily Smith szemszöge::.

- Kicsim! Ébresztő!- hallottam meg Louis hangját, majd megéreztem simogató kezét a derekamon. Résnyire nyitottam a szemem, és megláttam a vőlegényem gyönyörű szemeit, észveszejtő mosolyát és tökéletesen belőtt haját. Egy egyszerű fekete farmer és egy szürke Adidas pulcsi volt rajta, egyszóval útra készen festett. Nem engedte, hogy a tekintetem sokat időzzön a kinézetén, mert az ajkát az enyémre tapasztotta. A szemem automatikusan lecsukódott, a kezemmel pedig a hajába túrtam, összeborzolva azt.

- Kezdj el pakolni!- szakította meg a csókot, majd felállt mellőlem. 

- Megyünk valahová?- kérdeztem kíváncsian, miközben felültem az ágyon. A kérdésemre Lou megfordult, így újra a szemembe nézett. 

- Először is elvisszük Emmát Docanster- be, azután pedig elutazunk, hogy kettesben töltsük a karácsonyt!- válaszolta, mire az szemeim elkerekedtek.

- Te Emma nélkül töltenéd a karácsonyt?- kérdeztem vissza. 

- Miért ne!- vonta meg a vállát. 

- Louis! Emma a kislányunk! Ő is a családunkhoz tartozik, hozzánk tartozik!- álltam fel. 

- Most az egyszer szerettem volna, hogy kettesben töltsük a karácsony, sőt már szállást is foglaltam kettőnknek Párizsban, de te még ezt is képes vagy elrontani!- kiabálta, majd kiviharzott a szobából, becsapva maga után az ajtót. A könnycsatornáimnak elég volt ennyi, potyogni kezdtek a könnyeim. Úgy gondoltam, hogy bemegyek a fürdőbe, és rendbe szedem magam egy kicsit. Beálltam a tükör elé, majd kifésültem a szökés hajam, és felfogtam egy csattal. Megmostam az arcom, meg a fogam, majd átmentem Emma szobájába, ahol a kislányom éppen nyitogatta a szemeit. Annyira édes volt, és annyira hasonlított Louis- ra. Még álmos szemeit meresztette rám, amin muszáj volt mosolyognom. 

- Jó reggelt, hercegnő!- vettem fel Emmát.

- Apa?- pattantak ki a manócska szemei, mire nyeltem egyet.

- Dolga van prücsök!- suttogtam, majd kivittem a konyhába. Beleültettem az etetőszékbe. Miután megetettem a kicsit, utána a nappalba vittem, ahol letettem a szőnyegre a játékai elé. Hirtelen megcsörrent a telefonom. A kijelzőn egy ismeretlen szám díszelgett. 

- Haló!- szóltam bele. 

- Jó napot! Lily Smith- el beszélek?- kérdezte egy női hang.

- Igen!

- Értesíteni szeretném, hogy a vőlegénye autóbalesetet szenvedett...          

Story Of My LifeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon