Es selamun Aleyküm. Yeni bölüm sananlardan öncelikle özür dilerim. Az kaldı.
Ben de ANKARA' da oturuyorum. Ve o gün annemle tartışmıştık Kızılay'a gidelim, diye. Babamı işi olduğu için gitmemiştik. Allah korudu gerçekten.
Hangi insan böyle yapar ki yaşadığı kutsal vatana, doğup büyüdüğü topraklara, annesinin babasının kardeşine? Pardon. Çok özür dilerim hepinizden. İnsan demişim. Yanlış oldu. İnsan onlara çok ağır gelir, çok. Çünkü bir insan asla ama asla böyle bir şey yapmaz. Biz milyonlar değiliz. Biz BİR iz. Biz milyarlar da değiliz. Biz BİR iz. Peki onlar? Onlar bunu başardılar mı? Eğer başarabildilerse bize yazık. Bunu yanlış anlamayın. İnsanlar orada can verirken onlar bundan zevk duyuyor. Bir şekilde,hep birlikte. Biz hâlâ ,bu bir genelleme, fikir ayrılıkları yüzünden tartışıyoruz. Şimdi ciddi anlamda BİR olma zamanı. Yanyana durmalıyız. Yan yana, kol kola, dev gibi. Çünkü bilinki biz yan yana durduğumuzda devden büyük, en gelişmiş ülkelerden güçlü oluyoruz. Bunu unutmayın!
Onlar en fazla ne kadarlar. O kadar mı güçsüzüz? Hayır, asla. Din, dil,ırk. Fark etmez. Biz osmanlı soyundan geliyoruz. Hepsinin torunlarıyız. Atatürk'ün güvendiği nesiliz. Bunları unutmayın, unutmayalım. Haberlerde görmediniz mi? Kürtler ne diyordu?
"Eğer onlar kürtse ben kürt değilim!"
Miletini bırakmak o kadar kolay değildir. Ne kadar bunaldıklarına bakın,ne kadar sıkıldıklarına. Ne kadar yara aldıklarına bakın,ne kadar canları yandığına. Bu kadar kolay mı vazgeçmek?
Herkesi affedin. Size küfredeni, arkanızdan konuşanı, vuranı, döveni, söveni... Ancak asla ama asla vatanınıza ihanet edenleri affetmeyin. Bakın. Her şey ne kadar da değere biniyor. Soma'da facia olmadan önce biliyor muyduk orada maden olduğunu, o halkın çoğunun madenden geçimini sağladığını?
Haberlere çıkmadan önce çoğumuz biliyor muydu doğu ve güney doğuda yaşayan insanlara nasıl baskılar yapıldığını?
Ne diyordu Mehmet Akif Ersoy:
Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış; şaşarım!
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner aşarım.
Yırtarım dağları, enginlere sığmam taşarım.Biz bunu bağıra bağıra göğe yazan gençliğiz. Yer,gök,arş hepsi biliyor bizi.
Garbın afakını sarmışsa çelik zıhlı duvar.
Benim iman dolu göğüsüm gibi serhaddım var.
Ulusun,korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar.
Medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar.Biraz ileri saralım marşı. Geleceği görmüş Mehmet Akif. Keşke görmeseymiş diyor insan. İçi burkuluyor. Her gün ama her gün kor düşüyor yüreklere. Milletimizin yüreğinde ateşler yanıyor. Sıçradığı yeri kül ediyor.
Bastığın yerleri toprak diyerek geçme tanı:
Düşün altındaki binlerce kefensiz yatanı.
Sen şehit oğlusun incitme,yazıktır,atanı.
Verme dünyaları alsan da bu cennet vatanı.Son bir Mehmet Akif sözü bırakıyorum buraya:
"Allah bir daha İstiklal Marşı yazdırmayı nasip etmesin. "
Unutmayın arkadaşlar, onlar bizi evlerimize tıkmayacak,biz onlara dünyayı dar edeceğiz.
Neyse. Hayırlı günler. Eğer patlamada kaybettikleriniz varsa ben burdayım.
Abla,kardeş,akran. Ben hep burdayım kardeşlerim dediğim gibi. Herhangi bir sıkıntınız olursa bana ulaşabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Aşeka (Askıda)
Spiritual"Tüm bulutlardan sana düştüm, gitme." *** !UYARI! *Tüm hakları saklıdır. *Benden habersiz, alıntı yapılamaz, alınamaz, kopyalanamaz. Her hangi bir yerde alıntı yapanın adı altında paylaşılamaz. Bu uyarılara uyulmaz ise, gerekilirse hakkında hukuki i...