xxx terus mngelar leher V!dn dia mncampak V ke tanah...
xxx:tulah aku suruh diam tk nak...
xxx mnyeret D.o dan Luhan....
______________________________________________________
D.o:huh?aku kat mana ni?!Ia kelihatan sperti sebuah rumah yg agak usang...D.o trdengar jeritan yg sdg kesakitan..ia sangat kenal akan jeritan itu...adakah Luhan sdg kesakitan?!!dia trnampak sebatang kayu besbol dia mncpainya lalu bergegas ke arah suara jeritan itu...
//dlm sebuah bilik//
xxx:kau ada lagi 10 saat...
Kelihatan badan Luhan calar balar akibat ditoreh oleh xxx setiap satu saat berlalu,satu torehan akn singgah di badan Luhan..
Pommmm!!satu das tembakan singgah tepat ke dada kirinya...apabila xxx kluar dripada bilik trsebut,satu pukulan singgah di kepalanya..D.o trus keluar dripada rumah itu...
_____________________________________________________
Dia terus brlari dan brlari di dalam belukar tanpa brkasut..dlm hatinya juga trlintas bagaimanalah Luhan hyungnya,dn apalah nasibnya...kekadang kakinya trasa perit,yalah brlari di dalam hutan tanpa berkasut..dn kekadang juga kakinya juga trsadung pada akar-akar pokok yg mnjalar...dia perasan ada sesuatu yg mngejarnya daripada belakang....Sedang dia belari,tiba-tiba dia trkena jerat brduri dan trus trgantung trbalik pada sebatang pokok...banyak darah yg mngalir daripada kakinya...satu ketawa yg menakutkan menjelma daripada belukar..teserlahlah susuk tubuh seseorang yg memakai jaket dan topinya mnutup mukanya
D.o:siapa kau?!!!
Susuk tubuh misteri itu mnanggalkan topinya...teserlahlah wajah seorang yeoja yg cantik..yg selama ini mnjadi yeoja idamannya rupa-rupanya pembunuh!!!
D.o:wae?wae jihyo?!
Jihyo:cuba ingat balik ape yg brlaku pada 3 tahun lepas...kemalangan yg prnah brlaku..
//Flashback//
Mereka berlima sdg brgurau didlm kereta,tiba-tiba Bomi trtolak tangan D.o dn D.o tidak brjaya mngawal kereta yg dipandu..lalu melanggar sebuah kereta brwarna merah dn kereta itu melanggar sebatang pokok...mereka berlima cuak..di jln raya itu tidak ada kereta mereka trus berlalu prgi...
Keesokkannya keluarlah berita...sepasang suami isteri maut akibat kereta mereka melangar sebatang pokok..anak tunggal mereka jihyo parah kini masih dirawat di hospital..ttapi ada saksi mngatakan bahawa ini kes langgar lari...pihak polis tidak dpt mnangkap atau merakam situasi kejadian kerana cctv jalan raya pada malam itu tidak brfungsi...mereka brlima brsa lega..mereka hrp,rahsia mereka tidak akan trbongkar....
//End Flashback//
D.o:kk..kau ank diorg?
Jihyo:yup
D.o:mmm...mianhae jihyo hantarlh aq kt balai polis tpi jgnlah bunuh aq...
Jihyo:3 tahun d.o..3tahun aku tggu nak balas dendam dkt korg..5 tahun aku sedih,rasa khilangan omma dn appa aku...sng je kau nk mntak maaf?!
Cresssshh!Satu torehan singgah di pipi D.o
D.o:sial!lepaskan aku!!!
D.o meronta namun itu tidak mmbantunya...
Jihyo mngeluarkan satu balang yg penuh dgn lintah...
Jihyo:korg dh lama tk mkn kan...ni mummy belanja darah segar untuk korg...
D.o:jihyo..jgn..jihyo..
Jihyo mmbuka penutup balang itu lalu mncapakkan lintah-lintah itu ke arah d.o...
D.o:aniiiyooooooo!!!!!!!!
Jihyo ketawa puas...dia brlalu prgi mninggalkan d.o yg mnjerit kesakitan...
Jihyo:kejahatan..kesakitan..dendam...smua dh selesai...
Tiba-tiba!!seseorang menutup mulut jihyo lalu menikamnya daripada belakang....
xxx:heh!kau tak sehebat aku!!hahahahahahahahahah!!!!!!
~The End~
YOU ARE READING
SCARY
Horor6 orang sahabat mmbuat kputusan untuk prgi brcuti...kbetulan Jihyo,salah seorang dri mereka mngatakan bahawa ayh dn ibunya mmpunyai sebuah rumah usang di sebuah hutan...tetapi..sesampainya di sana,banyak kejadian aneh yang berlaku!yang paling mnyera...