Am fost o data.. Mda chiar a fost doar o zi de trait pentru mine. Bună eu sunt Bella si viata mea s-a sfarsit acum un an...A da ar trebui sa povestesc...Pai afost asa... Era o zi frumoasa de scoala cand ne-au anuntat de balul scolii eu eram foarte incantata pentru ca ma gandeam la rochia pe care s-o port...Glumeam nici nu m-am dus...A trebuit sa stau acasa cu fratele meu Jonny care din pacate are o boala mai rea in care nu stie sa inteleaga lucrurile cun trebuie si mai ales nu stie cine sunt eu si mama si...mereu cand eu l-atingeam urla ca nu-i place si credea ca ii fac vreun rau. Mda se facuse seara si trebuia sa stau cu el pana adoarme. Dupa ce adormise ma dusesem si eu in camera mea ca sa ma culc ,dar cand sa ma pun in pat aud un zgomot ciudat. Cobor pe scari ma duc in bucatarie, in baie, in camera parintilor mei, nu era nimic dar cand sa ma duc in camera mea la usa fratelui meu era plin de sange si un miros foarte puternic de moarte care nu puteam sa-l iut, am incercat sa deschid usa dar nu se deschidea asa ca am spart-o si cand am intrat fratele meu era intins in fata dulapului alb din camera lui fredonand o melodie...
"Noi suntem prieteni,
Noi te vrem cu noi
Vino in dulac la noi!"
Asa ca l-am luat in brate chiar si daca el nu vroia si imi dadea pumni in spate ca sa il las jos, dar nu puteam sa il las acolo singur...Cand esisem din casa era 03:27 si eu vazusem niste umbre negre la geamul meu si in acel moment sunasem la politie. Numai ca politia cand intraseră in camera lui Jonny nu mai era acel sange si acel miros puternic de moarte asa ca m-au crezut nebuna dar na nu mi-ai facut nimic nici mie nici lui Jonny. Trecuse ziua era 12:06 cand mama deja imi pregatise masa mie si lui Jonny si trebuia sa plecam la şcoală. Asunsesem la scoala toti colegii mei se uitau ciudat la mn si ziceau "Uite-o pe nebuna aia cu sangele ". Ei nu stiau prin ce trecusem eu ca sa il salvez pe fratele meu. Se terminasera orele ajunsesem acasa. Asa pregatita sa ma ia cineva in brate dar chiar si mama mea isi batea joc de mine...Asa ca ma dusasem in camera si ma culcasem. Cand ma trezisem era iar noaptea era 01:12 si auzi iar sunetul acela ciudat in camera fratelui meu asa ca iar ma dusasem la el. Asungand acolo Jonny nu era dar era dulapul deschis si o gaura neagra in el asa ca eu de curioasa intrasem in el si fara sa vad nimic mergeam in fata si tot in fata dar la final ajunsasem la fratele meu il loasem de mana si logic el nu vroia chiar daca imi era mai frica decat el trebuia sa fac pe dura si sa fug cu el dar cand sa ajung la intrarea dulapului ma luase ceva de picior si ma trase in dulap eu speriata si preocupata de fratele meu il lasai langa dulap si incercai sa ma lupt cu demonii care erau in dulap. Luptandu-ma cu ei ma gandeam la cum sa scap de ei si in acel moment fratele meu striga "Lumina sufletului omoara sufletul mort!" A sa ca luandu-mi telefonul din buzunar si cercerul de diamant facusem un fel de lumina puternica care speriase demonii dar nu si omora-se asa ca repede fugii in fata dulapului la inceput si inchisesem dulapul cu orice luasem din camera lui Jonny pana luasem cuie, un ciocan, si niste scanduri cu care sa blochez dulapul. Inchizandu-l, blocandu-l bine imi luasem bine fratele in brate si plecasem afara. Dar cand ma uitasem pe fereastra camerei lui el ma lua dintr-o data de mana fara sa urle si acel sentiment care mi-l trimisese nu o sa il uit niciodata...Dar nu asta conteaza , conteaza ca fugisem sus in camera mea sa iau o valiza in care bagasem haine(ale mele,ale lui) telefoane si alte obiecte importante si plecaseram la drum undeva departe...
DAR SA STITI CA DEMONII AIA NU MURISERA eu vazusem intr-un ziar O CASA BANTUITA DE DEMONI....(a dar sa stiti ca eu am murit din cauza demonilor doar nu credeati ca am suprevietuit..)
"Imi imaginasem totul eu de fratele meu chiar nu stiu nimic!"VA ROG DACA V-A PLACUT SA IMI DATI MULTEE VOTURI...MERSII!!😘