3.rész

142 13 2
                                    

Másnap arra keltem, hogy valaki kivágta a szobaajtóm. Mi a szar?
Kinyitottam a szemem, a fény kis híján kiégette a retinámat. Hunyorítottam és 'támadóm' felé néztem.
- Mi a kurva életet csinálsz, Michael??
- Neked is jó reggelt, Danielle- válaszolt kicsattanó jókedvvel. Mi baja van ennek?
- Hogy legyen jó reggele az embernek, ha hajnalok hajnalán ráront valaki?
Elkezdett röhögni.
- Egy óra van, nem tudom, hogy tudsz ennyit aludni- elindult kifele. Most komolyan bejött, hogy felébresszen? Visszafordult.- Jaaa, és készülj.
- Mi? Mire?
- Megyüüünk.....
- Hova?
- Vidámparkbaaaaa- úgy ujjongott, mint egy kisgyerek.
Még sürgetett egy ideig, aztán mikor látta, hogy már kelek ki az ágyból, otthagyott.
Elmentem a fürdőszobába és elvégeztem az ottani teendőimet.
A szobámba visszaérve gondolkoztam egy sort, hogy mit vehetnék fel, végül ezt a szettet választottam:

A szobámba visszaérve gondolkoztam egy sort, hogy mit vehetnék fel, végül ezt a szettet választottam:

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

A telefontokjaimat naponta váltogatom kb, hogy mindig a ruhámhoz illő legyen. A fényképező meg azért kell, mert egy vidámparkban tök jó képeket lehet csinálni és azokkal akarom majd kidíszíteni a szobámat. A táska pedig csak jól néz ki, meg végülis valahol kell tartani a fényképezőt. Meg lehet, hogy a telefont is. Mindegy majd eldöntöm.
Feltettem egy kis szempillaspirált, a hajamat pedig csak kontyba fogtam.
Lementem a lépcsőn és szembetaláltam magam négy várakozó szempárral.
A kocsi előtt kisebb veszekedés volt abból, hogy ki hol üljön. A végére én hátra kerültem a középső ülésre Luke és Calum közé.
Calum folyamatosan engem nézett. Picikét frusztráló volt, mit ne mondjak.
Luke hirtelen megbökött. Ijedtemben megugrottam, aztán ránéztem. Nagyon bámulta a telefonom, ami még mindig a kezemben volt. Végre megszólalt.
- Kell a tokooood - ma mindenki olyan, mint egy ovis?
- Miért?
- Pingviiiiin!!
- Nekem is tetszik. És az enyém, ha neked adom, nem lesz tokom.
- Dede.
Ezzel elővette a saját telefonját. Neki is IPhone 5- je van.
- Ez egy csere- mondta és levette a tokját.
Sima fekete volt. Komolyan... Pingvint egy sima tokért? Alapból nem adtam volna oda, de Luke kiskutyaszemekkel nézett. Nem lehetett nemet mondani.
- Legyen- sóhajtottam, miközben levettem a pingvines tokomat. Cseréltünk.
Olyan elégedett mosolyt, amilyen most az ő arcán volt, ritkán látni.
- Kösziii- mondta és megölelt. Vagy inkább behúzott az ölébe, már amennyire tudott, mivel be vagyok kötve.
Nem utaztunk túl sokat. A vidámpark parkolójában voltunk. Aztán jegyeket vettünk, és be is mentünk.

Kiskoromban voltunk már itt, de akkor a dolgok 80%ára nem ülhettem fel, mert nem voltam elég magas/idős hozzájuk

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Kiskoromban voltunk már itt, de akkor a dolgok 80%ára nem ülhettem fel, mert nem voltam elég magas/idős hozzájuk. Jó nem mintha most magas lennék. Egyáltalán nem, de ahhoz elég, hogy felmehessek mindenre.
A fiúk elkezdtek nyüzsögni, hogy hova menjünk először.
Szegény Ashton-nak nem lehet valami nagy program, mert ő nem ül fel ilyen dolgokra, sosem bírta ezeket, mindigis rosszul volt a hullámvasutaktól és hasonlóktól.
Amíg ő próbálta csitítani a többieket, nekem megkordult a gyomrom. És akkor rájöttem, hogy ma még nem ettem semmit.
- Éhes vagyok- szálltam be én is ebbe a felettébb magasröptű eszmecserére.
Mintha meg sem hallották volna, Michael úgy folytatta.
- Menjünk arra a hullámvasútra!!-mutatott valamelyik felé.
- Nem, nem arra kell menni! Hanem arra ott!- mutatott Calum egy másikra. Igazából lehet, hogy ezek ketten ugyanazt mutogatták. Nagyon sok van, és eléggé összetéveszthetők, nem lehet tudni.
- Nee! A szabadesésre!- folytatta Luke.
- Éhes vagyoook!- ismételtem meg, hátha figyelnek.
Most halkabbak lettek. Siker!
- Menjünk enni. Ma még nem ettem, mert valaki felkeltett - meredtem Michael-ra -, és rögtön siettetni kezdett, nem volt időm enni.
- Na akkor menjünk kajáért- mondta Ashton.
Fél órán keresztül sorbanálltunk, de megérte, mert a hotdog és a vattacukor finom volt. Utána ittam még egy jégkását is. Mostmár kezdődhet a buliii.
- Te jössz velünk, vagy olyan vagy, mint Ash?- kérdezte Mikey.
- Hé, nem tehetek róla, hogy szarul leszek az ilyenektől- válszolt a bátyám.
- Persze hogy megyek!- mondtam.
- Akkor dönthet ő- milyen lovagias ez a Luke. Haha.
Én egy olyan hullámvasutat választottam, amit egyikük se mondott.
Luke mellett ültem. Mögöttünk Calum és Michael. Ashton pedig megvárt minket, indulás előtt lepasszoltam neki a táskámat, de a fényképezőt kivettem és lőttünk egy szelfit úgy, hogy mindenki látszódjon. A képet, ami kijött a gépből (mert ez olyan fajta, ami rögtön kiadja a képet) betettem a zsebembe - gratulálok, Danielle, ott biztos jó helye lesz- a gépet meg fogtam és szurkoltam, hogy ne hagyjam el útközben.
A hullámvasút legmagasabb részénél voltunk, mikor Michael valahonnan elővett egy csavart és megszólalt.
- Ez vajon honnan van?- kérdezte összeráncolt szemöldökkel.
A vasút ekkor elindult lefelé. Olyan volt, mintha zuhannánk.
Nagyon megijedtem, ugyanez látszott Luke-on is.
Basszus, nem halhatok meg itt. Most. Túl fiatal vagyok hozzá.
Amíg ezen gondolkoztam, észrevettem hogy vége a menetnek. És mindannyian életben voltunk. Komolyan megkönnyebbültem.
Hangos nevetésre figyeltünk fel.
- Nemár- fogta a hasát Mikey.- Tényleg bevettétek? Ezt nem hiszem el- röhögött tovább.
Elmondta, hogy egész végig ezt tervezte és ő hozta magával a csavart. A szívbajt hozta rám.
Voltunk szabadesésen is és majdnem az összes dolgot végigjártuk, mindenhol csináltunk szelfit. Azokat a képeket már bedobáltam a táskába. Meg sok olyan fotó is van, amin Ashton-nal vagyunk. Nem hagyhatjuk ki csak mert ilyen kis nyomi hányós. (A testvéri szeretet... nagyon érződik.)
- Pisilni kell- szólalt meg egyszer Luke.
- Ja, nekem is, menjünk- mondta Michael.- Nektek?
Én elkezdtem rázni a fejem, aztán rájöttem, hogy a fiúknak szólt. Mindegy, nekik sem kellett.
Elmentek, már egy ideje (igazából kb 5perce maximum) távol voltak.
- Én unatkozom- mondtam.- Ki tudja, meddig pisilnek. Menjünk hullámvasutazniii!
- Okéé- válaszolt Calum.- Melyikre?
Én rámutattam a legdurvábbra. Tele volt meredek részekkel és kanyarokkal, többször is átfordult fejjel lefelé és az egész nagyon magas volt.
Alig állt valaki sorba. Nem valami bátrak az emberek.
Ahogy elindult a hullámvasút sikítani kezdtem. Calum is kiabált. Ez sokkal gyorsabb, mint gondoltam. Megfogtam a kezét, tökre féltem.
A vége felé közeledtünk, mikor éreztem, hogy nagyon nem volt jó ötlet ez a sok kaja és utána ez az izé.
Eleinte csak kicsit kavargott a gyomrom, gondoltam ez normális.
Vége lett, kiszálltunk és akkor lett csak igazán rossz.
- Calum, asszem hányni fogok- mondtam halkan.
- Mi?
- Mondom hányingerem van.
- Nagyon?
- Nagyon.
Ekkor (még mindig fogta a kezem) elkezdett maga után húzni a wc-k felé.
- Férfi vagy női?- kérdezte. Mi van?
- Calum tök mindegy, a cél, hogy odaérjek, mielőtt kidobom a taccsot- mondtam már nagyon küszködve.
Már majdnem bementünk a férfi wc-be, mikor rájöttem, hogy ott ki tudja miket láthatok.
- Na de azért talán jobb lenne a női- szólaltam meg hirtelen.
Bementünk, közben néhány idősebb nő hitetlenkedve mondogatott valamit arról, hogy a férfiaknak egyel arrébb kell lenniük, meg hogy milyen pofátlanok a mai fiatalok.
Calum csak lerendezte egy "most pont leszarom"-mal.
Épp időben értünk be a wc-re. Letérdeltem és már jött is, aminek jönnie kellett.
Calum pedig végig ott guggolt mellettem és simogatta a hátam.

Friendzoned.Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ