Nu il cunosc, nu stiu cine este.. Si cu toate astea am ajuns sa il iubesc ca o nebuna. Ochii sai verzi si parul auriu.. In fiecare seara, il vad din nou si din nou. Avem aceleasi aventuri seara de seara.. Dar, nu il pot da pe Adrien la o parte. Il iubesc de mai mult timp, ceea ce rezulta ca iubirea pentru el este mai mare?
Toata lumea spune ca Parisul este orasul iubirii. Dar, eu nu ma pot decide.. Il iubesc pe Chat sau il folosesc doar pentru a-mi satisface nevoia de atentie, de atingeri catifelate..
Sirul gandurilor imi este intrerup de telefonul meu care incepe sa sune.
- Alya, buna!
- Marinette! Haide mai repede!! Eu, Nino si Adrien te asteptam de vreo zece minute, spune ea punand accent pe Adrien.
Cobor intr-un suflet si ii observ pe cei trei asteptand. Alya vine spre mine si imi arata telefonul.
-Ce e asta?
In fata mea, in telefonul Alyei, era o poza cu Chat si cu mine, pe balcon, privind stelele.
-Astronomie? spun eu incercand sa mint.
-Marinette, doar atat poti? Numai astronomie?
-Ihm..
-Bleago...
Cine o fi facut poza aia?
Mergem impreuna ceva timp, pana dam de o cafenea. Intram si Tikky iese din geanta mea, dar o bag inapoi inainte sa o observe cineva.
-Eu vin imediat!
Merg in baie si o scot pe Tikky.
-Ce e Tikky?
-Marinette, Parisul are nevoie de tine.
-Dar Chat..
-El nu conteaza acum, trebuie sa deposedezi omul ghinionist! Si Chat Noir nu stie ca esti Ladybug. Deci?
-Bine, Tikky, transformarea, da!
Ies din cafenea pe usa din spate asigurandu-ma ca nu ma vede nimeni.
-Ce faci Bugabu?
Ma intorc brusc si il observ pe Chat cocotat pe un stalp.
-Ce surpriza sa te vad.
-Pe cine a mai posedat demonul acum? intreaba acesta coborand.
-Nu stiu, dar trebuie sa il deposedam.
Fugim pe strazile Parisului cautand victima. Deodata, patru sageti zboara in noi. Ne uitam in sus si ..
-Kim?! spunem amandoi.
Imi folosesc talismanul si reusim sa aducem totul la normal.
-Stai, vreau sa stiu cine esti.
-Crede-ma, ma cunosti mai bine decat crezi, Chat Noir.
Spun si dispar.Acesta a fost primul capitol din prima mea carte. Sper sa va placa!
CITEȘTI
Seductie
Fanfiction-Tu, printeso, esti de acum a mea.. Nu spun nimic, continui sa ma pierd in ochii lui verzi, atat de stralucitori in lumina lunii. Simt ca picioarele mele se inmoaie cand aud vorbele anonimului din fata mea. -Dar cine esti? imi fac curaj sa spun. -As...