Ηταν χειμωνας, Σαββατο βραδυ γυρω στις 10 και εβρεχε η 18χρονη Σεϊν μια κοπελα ησυχη, ηρεμη και πολλες φορες σκεπτικη ειχε βγει να περπατισει της αρεσε η βροχη και δεν την πειραζε τα μαυρα μακρια μαλλια της ειχαν γινει μουσκεμα οπως και τα ρουχα της αλωστε αλλα δεν την ενοιαζε. Η Σεϊν ειχε πολλα προβληματα στο σπιτι και αρκετα συχνα εβγαινε βολτες το βραδυ για να ξεχαστει αλλα παντα επερνε και μπιρες να πιει, την βοηθουσαν να ξεφυγει απο τις σκεψεις της, εκεινο το βραδυ λοιπον ειχε παει σε μια πλατεια, ειχε κατσει σε ενα παγκακι και επεινε την μπιρα της ηρεμα και ωραια δυστυχως ομως μετα απο λιγο γυρω στις 10:45 της τηλεφωνησε ο πατερας της εκεινη κοιταξε το κινιτο της ειδε, το ονομα στην κληση, αναστεναξε και απαντησε ο πατερας της την ρωτησε που ειναι και ποτε θα γυρισει εκεινη ομως δεν ειχε ορεξη να του μιλησει οποτε ηταν αποτομη και του ειπε οτι θα γυρισει οποτε θελει και αμεσως μετα εκλεισε το τηλεφωνο. Η Σεϊν εβαλε τα ακουστικα στα αυτια της και ακουγε μουσικη, κοιταξε τον ουρανο και παρατηρουσε τα αστερια της αρεσε το πως ελαμπαν ολα μαζι, το πως ολα μαζι κρατουσαν συντροφια στο φεγγαρι, το ποση γαληνη εκπεμπαν....δυστυχως ομως ολες αυτες η σκεψεις χαθηκαν οταν ειδε μια σκια να πλησιαζει εβγαλε τα ακουστηκα της και κοιταξε το ατομο που ερχοταν, ειδε μια κοπελα που φενοταν ανυσηχη, η Σεϊν δεν κουνηθηκε απλα την παρατηρουσε ηταν πολυ ομορφη σαν αγγελος ειχε μακρια μαυρα μαλλια που εφταναν στην μεση και μπλε ματια σαν κρυσταλλα καποια στιγμη η κοπελα κοιταξε την Σεϊν και εκεινη την στιγμη και οι δυο τους ενιωσαν να τους κοβεται η ανασα, η Σεϊν καρφωθηκε μεσα στα ματια της και ενιωθε σαν κατι να την μαγευει εκεινη την ωρα, η κοπελα χαμογελασε και πλησιασε την Σεϊν, καθησε διπλα της στο παγκακι και την κοιταξε. Η Σεϊν κομπλαρε και η καρδια της αρχισε να χτυπαει πολυ γρηγορα συντομα ομως η αλλη κοπελα εσπασε την σιωπη λεγοντας το ονομα της.
....: Λορι
Η Σεϊν την κοιταξε και προσπαθησε να ηρεμησει λιγο πινοντας μια γουλια μπιρα
Σεϊν: Σεϊν χαρηκα...
Λορι: γιατι εισαι εξω τοσο αργα?
Σεϊν: αργα? ακομα ειναι....*η Σεϊν κοιταξε την ωρα στο κινιτο της και χαμογελασε* ακομα ειναι 11 που το ειδες το αργα?
Λορι: χαχα...εστω γιατι εισαι εξω?
Σεϊν: ηθελα να βγω μια βολτα να περπατησω, εσυ γιατι εισαι εξω?
Λορι: Μια απο τα ιδια....*η Λορι κοιταξε την Σεϊν και χαμογελασε* σε πειραζει να πιω και εγω λιγο απο την μπιρα σου?
Σεϊν: οχι παρε μαλλον χρειαζεσαι και εσυ λιγο αλκοολ
Η Σεϊν εδωσε την μπιρα της στην Λορι αλλα την ωρα που η Λορι πηγε να παρει το μπουκαλι τα παγωμενα δαχτυλα της αγγιξαν τα ζεστα χερια της Σεϊν, εκεινη την ωρα παγωσαν και οι δυο και κοιταχτηκαν καταματα συντομα ομως η Σεϊν πηρε το χερι της κανοντας την Λορι να απορει.
Λορι: ευχαριστω και συγγνωμη αν σε παγωσα χαχα...
Σεϊν: μπα δεν πειραζει κρυα χερια λενε ζεστη καρδια...*η Σεϊν εκεινη την ωρα εσκιψε να πιασει μια σακουλα που ειχε βαλει κατω απο το παγκακι, η σακουλα ειχε μεσα μπιρες εβγαλε λοιπον μια μπιρα την ανοιξε και αρχισε να πινει λες και ηταν νερο
Λορι: ηρεμησε με την μπιρα δεν ειναι νερο *η Λορι την κοιταξε ανυσηχη και της επιασε το μπουκαλι για να σταματησει να πινει*
Σεϊν: σιγα καλε δεν παθαινω τιποτα *η Σεϊν ειχε αρχισει ηδη να ζαλιζεται λιγο, κοιταξε την Λορι και χαμογελασε*Λορι: καλα...*η Λορι πηρε το χερι της και ηπιε λιγο απο την δικη της μπιρα* δεν μου ειπες...ερχεσαι συχνα εδω?
Σεϊν: ναι σχεδον καθε βραδυ...εσυ?
Λορι: οχι...σημερα ηρθα πρωτη φορα αλλα...μαλλον θα ξαναερθω...
Σεϊν: χμ...γιατι θα ξαναερθεις? δεν ειναι και μια απο της καλυτερες πλατειες ετσι και αλλιως...
Λορι: ναι αλλα εχει ωραιες παρεες...*η Λορι χαμογελασε ελαφρα*
Σεϊν: μπα..συνηθως ειναι νεκρα εδω περα μονο εγω ερχομαι *η Σεϊν ηπιε μια γουλια απο την μπιρα της και κοιταξε την Λορι*
Λορι: ναι το καταλαβα...αλλα και παλι ειναι ωραια εχει ησυχια...
Σεϊν: ναι...τελος παντων...ποσο χρονων εισαι?
Λορι: 17 εσυ?
Σεϊν: 18...*η Σεϊν κοιταξε τον ουρανο για αλλη μια φορα και χαζευε τα αστερια, εβγαλε απο την τσεπη της ενα τσιγαρο και το αναψε*
Λορι: δεν σου κανει καλο να καπνιζεις...*η Λορι κοιταξε την Σεϊν και αναστεναξε*
Σεϊν: μην σε ανυσηχει αυτο αλλα σκοτωνουν οχι το τσιγαρο....anyway...θα πρεπει να φυγω χαρηκα που σε γνωρισα...
Λορι: και εγω...ελπιζω να σε ξαναδω...
Σεϊν: το μονο σιγουρο αν ερχεσαι εδω...
Η Σεϊν χαμογελασε και σηκωθηκε και ταυτοχρονα σηκωθηκε και η Λορι, η Σεϊν την κοιταξε και της ακουμπησε ελαφρα το χερι.
Σεϊν: καληνυχτα Λορι
Λορι: καληνυχτα Σεϊν *η Λορι χαμογελασε και κοιταξε καταματα την Σεϊν αλλα κολλησε για καποια δευτερολεπτα στα καστανα ματια της*
Η Σεϊν παγωσε...τα ματια της Λορι ηταν σαν να την ειχαν καρφωσει στο εδαφος και δεν μπορουσε να κουνηθει, η Λορι πηγε πιο κοντα στην Σεϊν και την αγκαλιασε εκεινη την στιγμη η Σεϊν ενιωσε σαν να ταξιδευει στον ουρανο μαζι με τα αστερια, εκλεισε τα ματια της και αγκαλιασε και εκεινη την Λορι, συντομα ομως χωριστηκαν και η Σεϊν ξεκηνησε να πηγαινει σπιτι της. Σε ολη την διαδρομη το μονο που σκεφτοταν ηταν τα ματια της Λορι αλλα δυστυχως για εκεινη η σκεψη αυτη εφυγε οταν ανοιξε με το κλειδι της την πορτα του σπιτιου της και ειδε τους γονεις της να την περιμενουν, δεν τους μιλησε καν τους ειπε ενα ξερο καληνυχτα και πηγε στο δωματιο της εκλεισε την πορτα και ξαπλωσε στο κρεβατι οπως ηταν με τα ρουχα...δεν ειχε διαθεση να αλλαξει, αλλα οταν ξαπλωσε και εκλεισε τα ματια της για να κοιμηθει η Λορι στριφογιρνουσε στο μυαλο της συνεχεια.
YOU ARE READING
Τhe Dead Love
Romanceαυτη η ιστορια θα περιεχει ρομαντισμο, δραμα, γκει προσωπα, ναρκωτικα, βρισιες κ.α. ελπιζω να σας αρεσει καλη αναγνωση! :) επισης ελπιζω να μην πειραζει πολλους απο εσας που δεν θα εχει τονους απλα με κουραζουν αρκετα. ευχαριστω για την κατανοηση! :...