40. Не се и съмнявам

733 67 6
                                    

ГТМ
След 3 часа чакане, чух звънеца на вратата и се затичах да я отворя. Арън бързо влезе вътре и започна да размахва документа в ръката си. Грабнах го и прочетох новото му име:
Миранда: Арън Смит ?
Арън: Харесвам името си... затова си смених само фамилията...
Миранда: Защо е всичко това ?
Арън: Още ли не загря ?!
Миранда: Как мислиш ?!
Арън: Мислиш ли, че няма да ме търсят ?! Дават ме по новините... естествено със стария вид, но все пак... и за да сме сигурни, че няма да ме хванат, реших да отидем за...
И започна да размахва два самолетни билета към лицето ми.
Миранда: Не ги размахвай по дяволите не мога да го прочета...
Арън: За Италия !
Миранда: Шегуваш ли се ?! Това е страхотно !
Арън: Стягай си багажа, защото полетъте след час !
Събрах всичките си дрехи даже и на Арън помагах... той е толкова флегматичен в тези неща... как е убил 8 човека ?!

6 часа по-късно

ГТМ
Вече се бяхме настанили в едно жилище. Отседнахме в Милано. Имаше 2 стаи и беше доста уютно и близко до центъра на града. Разопаковах си багажа и след двучасово чистене с Арън, успяхме да се нанесем официално в новия ни дом.
Арън: Утре първата ни работа ще е да се запишем в ново училище.
Миранда: Училище ?!
Арън: Ъъ да... ще учим предполагам....
Миранда: Естествено... просто ме изненада самия факт, че това излезе от твоята уста !
Арън: Надявам се тези "съученици" да са по-добри от старите, иначе ги следва същото...
Миранда: Този път и аз ще съдействам !
Арън: Не се и съмнявам !
С Арън избрахме най-близкото училище до жилището ни, а то беше на 10 минути оттук пеща... не е зле. Утре ни чака дълъг ден...

А/Б
Остана още 1 глава... дано тази ви хареса... малко скучно, ама все пак свършва... та приятно четене.

1. Мъчилището *В Процес На Поправка*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora