ГТМ
Вече бяхме в сградата на новото ни училище. Беше доста по-голямо и стилно от старото... Беше на 5 етажа. Коридорите бяха боядисани в светло зелено, а пода беше покрит с бял паркет. Боже колко прекрасен вкус имат тези хора ! Влязохме в кабинета на директорката, която беше подготвила някои документи за нас.
Директорката: Деца това са документите, които утвърждават учението ви в това училище, това е списъкът на учебниците, които трябва да закупите и това са ученическите ви карти. А това е програмата, в която съм записала и в кои кабинети сте, за да се ориентирате по-лесно.
Арън: Благодарим ви госпожо.
Директорката: Разгледах и досиетата ви... боже вие сте толкова прекрасни деца ! Как може да нямате нито една забележка ! Усещам, че училището ще се гордее с вас !
Миранда: Няма да ви разочароваме госпожо !
Директорката: Не се и съмнявам ! Ще ви изпратя до класните ви стаи...
Тримата излязохме от кабинета, който беше на 5-тия етаж в ъгъла на коридора и слязохме на третия етаж. Влязохме в 4-тата стая, а заедно с влизането ни, всички ученици в стаята, включително и госпожата станаха. Директорката направи знак на децата да седнат и ги огледа.
Директорката: Стела ти пак ли нямаш учебник ?!
Стела: Аз съм го... забравила.
Директорката: Както и вчера... и преди седмица... и преди и 3 месеца !
Стела: Аз съж...
Директорката: Както и да е. Сега имам да ви кажа нещо, по-скоро да ви съобщя. Имаме нова попълнение в класа. Това са Арън Смит и Миранда Сандлър. Идват от Англия. Гледайте да се разбирате с тях, да не получавам оплаквания още от първия им ден тук ! Ясно ?!
Целия клас в един глас потвърдиха и директорката излезе...
Госпожата: Сядайте деца.
Подкани ни да седнем на първия чин пред нея. Седнахме си на местата и ни обляха с въпроси.
Стела: Както вече разбрахте аз съм Стела и ми е приятно да се запознаем.
Стела изглеждаше доста мила... усмихнах й се широко и в отговор й се представих:
Миранда: Аз съм Миранда... Сандлър !
Стела: Много хубаво име...
Остин: Аз съм Остин, а това е Нейт.
Арън: Приятно ни е...
Това ли ще повтаряме до края на деня ?!
Госпожата: Ще имате време да се запознаете.... да се върнем към урока...
Те си решаваха задачи, докато ние с Арън си бъбрехме. Така общо взето мина и целия ден....А/Б
Ще направя още 2 грави 👏😁. Приятно четене.
VOUS LISEZ
1. Мъчилището *В Процес На Поправка*
HorreurПредставете си, че имате момче аутсайдер в класа, с който всички се подиграват заради мечтите му. Ще е по-добре за вас да не сте един от подигралите му се съученици, за да не сте един от участниците в неговия хорър роман "Мъчилището". #първа част от...