Hey prieteni vreau sa va spun o poveste frumoasa dar de groaza despre o fata care sa sinucis pe pod. Eram in vizita la fratele tatei pe 8 martie fiind ziua lui am mers la ziua lui am stat pana seara tarziu deoarece cumnata lui mama ne tinea de vorba si se lauda mereu(Mia venit sa ma arunc pe geam de la etaju 10 ca sa nu mai aud o pitipoanca vorbind am incercat dar ma prins tata) . De plicitiseala am mers jos cu liftu sa-mi iau o cola si vad o babuta saraca care statea pe jos mia fost mila si am ajutato (Poate ajung in rai sa-mi cunosc ingeru care va deveni iubitu meu). Dupa ce am ajutato baba mia multumit si am mers mai departe la bloc fiind seara sa ajung mai repede vroiam sa o iau pe pod dar batrana ma oprit si mia zis sa nu ma duc seara pe podu ala seara deoarece nimeni nu merge pe el am intrebato de ce si ea mia raspuns ca o fata sa sinucis pe podu ala din cauza tatalui ei vitreg am rugato sa-mi povesteasca ce sa intamplat? Dar ea a refuzat am rugato si ea mia zis. Era in 2008 o familie din blocu de vizavi a venit la un restaurant sa petreaca ziua de nastere al fetei lui numita Alexandra era o fata frumoasa paru blond si cu ochii negri dar diferiti erau unu inchis unu deschis la culoare si mia spus ca la restaurant tatal ei sa intalnit cu un barbat de afaceri care i cerea o suma de banii pe apartamentu lor scump dar tatal fetei nu mai avea banii fiind lefter dar avea niste banii pentru fata lor de 12 ani barbatu a insistat sa-i dea banii dar tatal fetei a refuzat barbatu a plecat si familia a ramas la masa sotia lui dupa ce a auzit ca are probleme cu banii sa despartit luandusi fata si o ducea in Bucuresti departe de el nu trecu mult timp si tatal fetei murise de inima iar mama ei sa casatorit cu barbatu care i cerea banii tatalui ei fata nu la suportat sal vada pe monstru care ia distrus familia de atunci viata fetei a devenit un cosmar mama ei o batea si o chinuia facundo servitoare la vila lor scumpa tatal vitreg punea ochii pe fata ca sa o violeze fiind frumoasa dandui sume de banii fata afla si se enerva pe el palmuindul tare barbatu sa enervat si a violato pe biaga fata fara mila a lasato pe pat lesinata cand veni mama ei a vazut ce ia facut fetei ei si sa despartit de gelozie pe fata ei de numai 12 ani fata a ramas cu tatal ei traind chinuri groaznice . Intr-o zi o duce la un restaurant de lux sa manance cu el si sa stea impreuna fata refuza dar barbatu a fortato zicandui ca daca nu vine o arunca de pe pod . Fata a acceptat si a mers cu el au petrecut ceva timp iar barbatu i ceru favoruri sexuale fata refuza si fugind pe pod tatal ei vitreg a prinso si a batuto rau fata de nervi si de suparare se arunca de pe pod dar o prinde tatal ei zicandui "Tu nu ai voie sa mori " Fata tipa foarte tare "Miai luat toate drepturile dar moartea nu ai voie sa mio ei " Si sa aruncat de pe pod trupu ei facanduse praf tatal ei a coborat pe pod si aruncat trupu in apa luandul la vale barbatu pleca fericit cu noua lui familie dar soarta facea ca barbatu sa se intoarca inapoi de la munca sa se intalneasca cu tipa lui chiar pe podu unde a murit fata neavand liniste cand ajungea barbatu a vazuto pe iubita lui taiata in doua pe pod barbatu sa speriat dar nu a durat mult ca a simntit o lovitura de cutit in spate cand sa intors era o fata frumoasa in rochie alba foarte frumoasa "Miai luat toate drepturile dar dar moartea nu ai voie sa o iei " Barbatu cand auzi sia dat seama si a vrut sai ceara iertare dar fata la omorat. Baba mia spus ca daca o fata plange pe pod sau e suparata si vrea sa se sinucida atunci o fata frumoasa va aparea si o va calma cu vorbe dulci devenind prietena ei vorbeste cu ea si nu o lasa sa se sinucida din contra cand ajunge la sfarsitu podului fata frumoasa i da un cutit sa omoare pe cel care ia facut asta si a doua zi sa aduca corpu aici . Cand am auzit am ramas muta si am plecat rapid de pe pod (Dupa povestea asta mie frica sa merg pe poduri). Sfarsit (Baba e inventata dar povestea e adevarata am auzito de la o prietena care sta in bloc aproape de podu ala ca multi oameni sau sinucis pe podu ala de suparare neascultand sfatu frumoasei fetei in loc sa faca crima oameni se aruncau de pe pod eram in locu lui acceptam oferta si le faceam capatu la ai mei oricum i urasc)