hayalimin başlangıcı

71 5 6
                                    

                                                      1
8 Sınıftı benim iki tane meslek seçimi yapmıştım.
bular:resim öğretmenliği ve sosyal bilgler ögretmenligidir.
Okulun sonlarına dogru ögretmenlerime ve arkadaşlarıma
hatıra yazdırıyordum arkadaşlarım genelikle çok sesizsin diye yazmışlardı. Daha sonra ise öğretmelerime  yazdırmaya başlamıştım ...

Ben diğer öğrencilere pek benzemiyordum onların çok iyi arkadaş çevreleri vardı , ama benide herkes severdi.Benimde çok yakın arkadaşlarım vardı ama ben genelikle arkadaşlıkları sevmezdim neden bilmiyorum? Ama yinede çok iyi arkadaştık !

_Mesela biz dilek'le her hafta sonu küser'dik ama hafta içi mutlaka barışırdık... bu sene SBS'ye  giricektik bu yüzden çalışıyorduk . Mesela bir keresinde parkta beraber onca kişi içerisin 'de testlerimizi  alıp ,parkta test çözmüştük .

Ve 8 haziran günü  gelmişti sınav sabahı kahvaltısı yapacaktık  ben yapıp kaltım çayımıda kenara koydum tam kalkarken görmeden ,çayıma basarak
çıkmıştım  o son anlarda bile mutlu olacak birşeyler olurmuş... sonra sınav yerine gittim oradada arkadaşım gizemi gördüm o da burada sınava girecek 'mış sonra sınav için çalınan zili duydum ve içeri girdim burada 'da komiklikler peşimi bırakmamıştı sınav için  sınıfa girdik  sınıfa girdigimizde darma dagınıktı sıralar üstüste konulmuş heryer okadar düzensizdiki ! ama neyseki  yanlış  sınıfmış sonra sınıfa girdik burada' da esrayla karşılaştık aynı sınıfta sınava girdik,burada görevli olan hoca kuzenimin sınıf öretmeniydi ...

_Sınav bitti ve eve geldim...

Okul başlamıştı resim ögretmenime sürekli sormak istedigim bir soru vardı ama bir türlü soramıyordum .

                                                                                                                            Okul bitmişti ve liseye geçeçektim yazın okuları seçmek için okula gidecektik ben güzel sanatlar lisesine  gitmek istiyordum ama herkes puanın yetmez diyordu zaten bitürlü yetenegim de varmı? yokmu ? öğrenememiştim aslında sadece potre resmi hariç diğerlerinde başarılıydım ... ve seçtik ve eve geldim o ayda oruç tutuyordum ve çok yorulmuştum ve biraz dinlenmek için içeri girdim...

Ve gün gelmişti biz son günüde olsa yetişmiştik bana ANKARA /KALECIK ANADOLU LISESI ve KAHRAMANMARAŞ/PAZARCIK ATATÜRK  ANADOLU LISESI gelmişti benis ankara 'y gitmek istiyordumama ailem oraya başkaları yüzünden göndermemişti  bende ikinci okulu seçtim sonrada kayıt yaptırdı.Arkadaşlarımla aynı okula gitmek istiyorduk ama olmadı onlar imama hatip lisesine kayıt yaptırdık ve eve döndük ve dönerken de birbirimize okula giderken birbirimize hep beraber gideceğiz diye söz verdiğimiz halde onlar sözlerini tutmadılar...

Isterseniz@ devamını yazabilirim bu sizin olmanıza ve istediginize bağlı çünkü ben ilk defa bir hikâye yazıyorum                                                                                                                                                                                             Işalah hoşunuza  gider  .
         

EN BÜYÜK HAYLIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin