The Haney Group: Haney gruppe kommentarene pa golden sun solenergi

20 2 0
                                    

Source: http://www.pressbox.co.uk/detailed/Financial/The_Haney_Group_Comments_on_Golden_Sun_Solar_Energy_1274160.html

Pressbox (pressemelding) - Haney gruppen har nylig kommentert investeringsmuligheter i Solar energi selskaper, i lys av fortsatte kinesiske ekspansjon og aggressiv oppkjøp av utenlandske produsenter.

Haney grupper en boutique egenkapital forskning og ledelsesFirma basert i Hong Kong grunnlagt av et variert privat rikdom konsortium av finansielle fagfolk, med en kombinert kunnskap om aksjemarkedene, skattelovgivning, juridiske samsvar og markedsanalyser. Priding seg i å gi de aller beste service til sine institusjonelle investorer, fremhevet formuende enkeltpersoner og private investorer nylig solenergi-sektoren i en rapport til investorer.

Kina fortsetter sin posten adopsjon av solenergi i sitt forsøk på å bli mindre avhengige av utenlandske energi import og dempe forurensning. Regjeringen støttet program kalt Golden Sun, tilbyr subsidier på opptil 70% av totalen kostnaden for vedta solenergi infrastruktur og koble til nasjonale energi rutenettet. Programmet har vært så vellykket at Kina er satt til å kjøre forbi Tyskland som verdens største forbruker av solenergi.

Massiv oppgave i sektoren har generert en fordel å produksjon og management selskaper som handler i solenergi. Fra prosjektet rollouts i Kina, fusjoner og oppkjøp som følge av høy etterspørsel, blir denne sektoren mer attraktivt for investorer. Et slikt selskap til fordel er kanadiske Solar Inc. kanadiske Solar, en Ontario basert selskap med omfattende produksjon tilstedeværelse i Kina nylig rullet ut et 30-megawatt prosjekt i byen Suzhou subsidiert til verdien av 18,9 millioner dollar.

"Canadian Solar har virkelig vært en rollemodell for solenergi selskaper i Kina, de har vist verdien av å være godt integrert selskap fra produksjon til distribusjon, deres nylige resultatene er en stor indikator på fremtidsutsiktene denne industrien holder. Når et selskap er i stand til å kombinere alle disse faktorene med en lang godt etablert tilstedeværelse på bakken det gir opphav til de rette forholdene for utmerket vekst, har jeg spesielt vært overvåking alle nyere og potensielle oppkjøp med stor interesse,"kunngjorde David Roberts, Senior Vice President for fusjoner og oppkjøp på gruppen Haney.

Med nyheten om mer solenergi prosjekter blir rullet ut på en nesten månedlig basis, etterspørselen etter alle aspekter av industrien har vært åpenbar i antall oppkjøp av utenlandske solenergi bedrifter. En av Kinas største ren energileverandører har i de siste tolv månedene alene, kjøpt tre utenlandske produserer av solcellepaneler i et forsøk på å møte kinesiske innenlandsk etterspørsel, selv med lokale produsenter økende sin egen produksjon.

"Med kontinuerlige støtte fra den kinesiske regjeringen i solenergi utsiktene til å investere i denne voksende sektoren blir mer attraktivt for et stadig voksende antall opptatt investorer, Kina er forpliktet til sourcing flere grønne alternativer for oppfylle sin voksende energibehov. Siste årene vi har gjort en rekke anbefalinger til våre kunder innenfor denne sektoren som har kommet til fruition gir eksepsjonell gevinster, med selskaper som viser tegn til 200 til 300 prosent økning i verdien vi skal gi råd våre kunder av god investering for å legge til sin voksende vellykket porteføljes,"lagt til David Roberts, Senior Vice President for fusjoner og oppkjøp på The Haney gruppe.

Read More:

http://www.socialbookmarkssite.com/bookmark/684478/the-haney-group-thehaneygroup-com-article-code-85258080733-thg-reviews-china-gas-distributors-prof/

http://en.netlog.com/anemonemcgraw/blog/blogid=26188511

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 15, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Haney Group: Haney gruppe kommentarene pa golden sun solenergiWhere stories live. Discover now