Di rumah jungkook dan ahrah.
Jungkook membaringkan dirinye di atas tilam yang empuk itu lalu memanggil name ahrah yang sedang mengemas barangnye.woi!kau kate nk citekan aku,ape yang dah jadik dekat dewan tu td...cepatlah cite aku tak sabar nak dengar ni kata jungkook teruje.yer lah yer lah bals ahrah.
Flash back
Aena sedang berjalan jalan di shopping mall bersame jungtae dan ahrah.
Noona tu mcm suho hyung je kata jungtae sambil jarinye menunjuk ke arah suho.man-belum sempat Aena hendak memusingkan badannye die ternampak ahrah berlari pergi ke arah suho dan melempangnye.woi!!kau ni memang laki tak gune kan?!!!kau Ingat kau sape hah?!!!kau Ingat unnie aku tu bodoh sangat ke hah?!!!!ohhh patutlah..time unnie aku nak kluar ngan kau..kau kate ade inilah itulah kan?'!!rupe rupenye kau kluar ngan betine ni rupenye,woi betine!!!!baik kau balk rumah kau cukupkan kain kat baju kau tu,pastu kau baru dtg sini nak tackle jantan ni ye!!!!!!!marah ahrah dan terus bla pergi ke arah Aena yang sedang menangis.noona janganlah nangis lagi pujuk jungtae.noona tak sangka yang jantan tu boleh buat kat noona macamni balas Aena sambil memegang tangan jungtae.ahrah,jungtae kalau unnie dh tak de,kamu berdue mesti berbaik dengan suho hyung,tak kiralah die dah jahat kat kite walausekalipun kite kene maafkan org tu,ara?tanye Aena teresak esak.nae unnie bals ahrah dan menjeling tajam ke arah suho.nae noona balas jungtae pule.tibe tibe.....ouch!!!Jerit Aena sambil memegang kepalanya.noona kenape ni,noona janganlah sakit lagi,jungtae tk nk noona mati kata jungtae sambil menangis.unnie janganlah mati!!Jerit ahrah.saeng kite kena bawak noona pegi hospital ni kata jungtae lalu mengangkat Aena.nae bals ahrah.Di hospital....
Doctor pun keluar...doc,unnie saya macam mane dkt dalam tanye ahrah panik.tetapi doctor itu tidak menjawab sebaliknye menunduk kan kepala ke bawah.doc!!ckp doc macam mane keadaan anak saye?!!!tengking omma ahrah sambil menangis.anak awak....tdk dpt diselamatkan lagi balas doctor itu pelahan.noona!!!kenape noona buat jungtae macamni,noona kate noona nak jage jungtae dengan ahrah sampai besar!kata jungtae teresak esak.ahrah hanye memeluk omma nye dan nangis.
End flash back.
Ohhhhh camtu rupenye kata jungkook.dah lah awk gi lah mandi sane,saye nak masak kata ahrah yang sedang bangun.tetapi lantas tangannya di tangkap oleh jungkook.aku tak nak mandi sorang kata jungkook.
Ahrah p.o.v
Aish!!dah datang dah sifat byuntae die ni jeon jung kook tak yah lah byuntae sangat,antaranye ni lah aku tak suke sifat jungkook.but I'm still like her.
End p.o.v.
Abis tu?tanya ahrah gagap sedikit tetapi die cube memberanikan dirinye.aku nak mandi dengan kau bls jungkook selamber.yah!!!!byuntae!!!!Jerit ahrah lalu memijak kaki jungkook dan berlari menuju ke bawah.ehhh...yang kau kate byuntae ni lah husband kau tau Jerit jungkook.
Pada waktu malam...
Jungkook....saye nak tengok cerite saye blh tk?tanye ahrah yang duduk di tepi jungkook.ish!kau ni...aku baru nk tengok cite aku......jawapan aku ialah no,no,and no bls jungkook sambil menggerakkan jarinye ke kiri dan ke kanan.alaaa bls ahrah sambil bangun dan menuju ke bilik lain yang ade TV.alahai merajuk lak bdk ni bebel jungkook.tanpa melengahkan masa jungkook menaiki atas dan memasuki blk yang ahrah duduki.ahrah jom kite tido nak?tanye jungkook.tetapi ahrah hanye fokus kepada ceritanya.yah!!kau dengar ke tak ni Jerit jungkook lantas tangannye mengambil bantal yang dipeluk ahrah.awk tu bantal sayelah kata ahrah.aku kan ajak kau tido,pastu kau wat dono je eh bals jungkook sambil baring di atas ktl.kejaplah balas ahrah lalu memandang TV semula.jungkook hanye memandang siling.aish!!die lak merajuk rungut ahrah.yer la jom lah tido....nanti ade bdk yg merajuk kata ahrah lalu bla.huh..merajuk lagi rungut jungkook lalu mematikan TV dan lampu.
Sesampaimye di blk....
Ahrah yang sedang berlakon tido itu dikejutkan oleh jungkook.ahrah janganlah camni kata jungkook.ahrah kau gi lah tido atas sofa sane kata jungkook lagi.ahrah yang dengar hanye bangun dan tido di sofa.jungkook yang sedar akan kelakuan isterinye terus menuju ke sofa yang ditiduri ahrah.lalu mengucup dahi ahrah,#mase tu ahrah tido betul#dan terus tido di sebelah ahrah#nasib baik ahrah tu badan die kecik#
I don't know.why I love you?
YOU ARE READING
I Dont Know.why I Love You?
RandomMoon ah rah ialah murid baru dikelas 3A1,dikelas itu die berjumpe dengan sepupunye yaitu jeon jung kook,di situlah omma jungkook dan ommanye hendak menyatukan mereka berdua,tetapi jungkook dan ahrah tidak menyukai keputusan omma mereka,jungkook seor...