A Little Bit Of Love

143 9 2
                                    

Erin: hsk hsk ..

Tiba" bahu Erin di pegang dan membuat kan Erin mengeluar kan taekwando nya pada orang itu (XD)

?: aduh" . Mian . Saya cuma nak tengok keadaan awak .

Erin: Hsk . Kai ?

Kai: eoh ? Erin . Wae nangis ni ?

Erin pun melepas kan gerakan nya dan duduk semula .

Erin: mianhae . Aq buat macam tu .

Kai: aq faham . macam lah aq tak kenal koe .

Erin: *diam*

Kai: mian . Aq cuma lalu kat sini tadi and aq nampak orang nangis . Seram sejuk aq . Aq sangka apa dah tadi . kan sekarang dah malam .

Erin: Malam ke ?

Erin melihat sekeliling nya dan memang pada waktu itu telah pun malam . Dia hairan kerana ketika dia sampai masih ada matahari lagi yang terpacak kat langit .

Erin: tak sangka . Lama betul aq kat sini .

Kai: dah" . Jangan nangis lagi *ambik sapu tangan dari poket* *lap air mata Erin* tak cantik lah kalau koe macam nie terus *ckp dlm hti* aq mesti berbaik dengan koe Erin . Sebab aq sayang gila kat koe .

Erin hanya membiar kan apa yang Kai telah lakukan kerana pada waktu itu dia berasa amat selesa sangat .

Erin: uhmm . Gomawo .

Selepas dari itu mereka berdua mendiam kan diri . Sehingga lah ..

Kai: Erin-ah ..

Erin: uhm ?

Kai: mianhae ..

Erin: Dah lah Kai . Aq tak nak ingat masa lalu lagi . And honestly aq nak lupa kan . Kenangan paling hitam aq pernah dapat hari tu memang aq nak lupa kan .

Kai: Tapi Erin ..

Erin: apa koe nak lagi ?!

Kai: Saengil Chukahae ..

Erin: b..bwo ? *kaku*

Kai: Selamat hari lahir Song Hye Rin *senyum*

Erin: koe ? Ingat ?

Kai: of course .. nah *bagi kotak* buka kat rumah nae ?

Erin: uhmm . gomawo ..

Kai: mari aq hantar koe pulang .

Erin: aq boleh pulang sendiri !

Erin terus berlari dari situ dan meninggal kan Kai sendiri .

Kai: cuba buka hati koe sikit untuk aq Erin . Aq nak sangat tengok senyuman and gelak ketawa koe tu . Hurmm .

Erin berlari sehingga lah sampai di hadapan rumah nya . Selepas menutup gate , muka Erin berkerut seribu .

Erin: *tengok jam* jam 10 . Tapi kenapa dah mati lampu ? Selalu nya appa mati kan lampu jam 12 .? Pelik .

Erin tanpa rasa curiga terus masuk ke rumah nya . Alangkah terkejut nya dia tiba" seseorang memeluk nya sambil menangis .

Erin: siapa tu ? *suara bergetar*

?: saengil chukahae *suara halus*

Erin: omma ! Tolong Erin ! Ada hantu ucap happy birthday !

Fikir punya fikir Erin jadi tahu . Kemudian dia menghidup kan lampu berdekatan dan .

?: SAENGIL CHUKAHAE !

Erin: *ternganga mulut*

Pn. Song: lambat nya kamu balik ! Buat omma risau je !

Mie: betul tu ! Koe nie degil betul lah !

Erin: awak semua nie ! Kejam nya T^T .

Mie: takut ke cik kak ? aq jadi hantu kejap je pun !

Erin: -_-

Mie: mian . Sebab tak teman kan koe jalan .

Erin: bnyak lh kau !

?: Erin-ah ..

Erin: nae ?

?: happ ...

Erin: *tampar ?* aq benci koe ! *naik ke bilik*

Mie: eoh ? Rin ! Kenapa koe benci c capang nie pulak ? Yah !

Tn. song: dah" . Chanyeol-ah . Mianhae . Nnti saya tanya kt dia ye ?

Chanyeol: *pegang pipi* nae ..

Pn. Song: kamu semua boleh balik nae ? Nanti kamu jumpa Erin masa sekolah okay ?

Semua orang: nae !

Mie: koe sabar eh Chan ?

Chanyeol: *tunduk*

Semua yang berada di rumah Erin pun balik . Tn dan Pn. Song tidak menganggu Erin dahulu kerana mereka tahu Erin mahu bersendirian .

Di bilik Erin .

Erin: sampai hati koe Chanyeol *nangis peluk kaki* aq mula sayang kat koe kenapa koe buat aq macam nie . Hsk hsk ..

-tbc-

[C] Because Of YouWhere stories live. Discover now