Kablaumla tanıştıktan bir gün sonra Avaloya geldi. Avolayda özellikle kışın gittiğim veya birisiyle özel sohbet yapacağım zaman tercih ettiğim bir kahveciye gitmiştim. Oturmuş bekliyordum. Kablaumun yüzünü hiç görmemiştim bu yüzden beni pentagram kolyemden tanımasını söylemiştim. Aklımda hiç bir şey canlanmıyordu onunla ilgili ne çıkacağını bilmiyordum. Özellikle ilk kez bir satanistle buluşacağım için heycanlıydım kısmende varlıklarla ilişkisi olduğunu bildiğimden zarar görebileceğimden korkuyordum. Bu yüzden korunmamı sağlam yapmıştım. Çevreyi izlerken birisi geldi. Kalın uzun bir mont kapşonunu kapatmış saçları uzun ve yüzünü kısmen kapatıyordu altındada bol bir kot vardı sırtındada çantası. Onun olduğunu anlayıp kolyemi göstererek gülümsedim ve masaya gelip oturdu. Sohbet etmeye başladık. Başka arkadaşlarınında geleceğini söyledi. Onları beklerken büyülerden konuştuk sonra arkadaşlarının gelmesiyle sohbet bölündü. Masada 6 kişiydik. Ve daha ilk tanışmada 5 satanist ile tanışmış oldum. Ama cidden garip bir durumdu çünkü görünüş tip olarak birbirlerinden çok alakasız insanlardı. Kablaum uyuşturucu bağımlısı bir tinerci gibiydi birisi doğulu kürt birisi marjinal süslü bir kız diğeri slav gibi ama gothic giyinişli bir oğlan birisi bize göre yaşlı olduğu belli olan parlak suratlı eşcinsel olduğu çok belli olan bir adam. Sanki toplama kampından fırlamış gibilerdi. Dışarıda görsem satanist olduğu aklıma gelmeyecek tipler. Baktığım zaman aralarında en normal bendim demiştim. O akşam bir büyü için ritüel yapacaklarından bahsettiler. Avaloyun uzaklarında bir köyde tavuk keserek demon daveti yapacaklardı. Beni davet etmişlerdi ama gecenin 2sinde dışarıda bulunmam ve satanik bir ritüele katılma düşüncesinin korkutuculuğu yüzünden katılmadım. Hemde ilk kez tanıştığım insanlarla bir gece geçirmenin bana yanlış gelmeside etkilemişti. O akşam yaşanan olayları isteyen olursa Kablaumdan dinleyebiliriz. Biraz sohbet edip dolaştıktan sonra ayrıldık. Bense evime gidip uyudum. Onlarsa ritüellerini yaptı. Sohbetlerin içeriği büyüler şeytanlar ve büyü kitaplarıydı ama aradaki dialogları hatırlamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dareska'nın Günlüğü
SpiritualCadıların dünyasına girmek ister misin? 2 cadı arkadaşın hayatlarını okumaya ne dersin.Dareska Adzimis sıradan bir kızdı.. Harima Samzetrus ile tanışana kadar. Hayatının değişimi işte o zaman başladı. Mistik ve fantastik ama gerçek bir hayat öyküsü...