42. Аз пък искам !

706 64 2
                                    

НТГ
В училище- ден 2- 1 час:
Остин: Миранда исках да те питам нещо... би ли дошла навън с мен... за малко ?
Миранда: Да предполагам !
Двамата младежи излязоха навън, последвани от Арън.
Остин: Ами ти... би ли... излязла днес с мен ?! Просто да се разходим...
Миранда: Ами д...
Арън: Тя е заета днес.
Остин: Ами утре ?
Арън: И утре и другиден ! И до края на годината !
Остин: По-спокойно не искам да се разправям и с теб !
Арън: Защо ?! Аз пък искам !
Миранда: Спокойно де ! Защо решавате вместо мен !
Момичето ядосана се отдалечи от двете момчета.
ГТМ
Прибрах се... не искам да им гледам физиономиите. Вярно, че Арън е добър с мен... Гледах телевизия в продължение на 3 часа и на вратата се звънна. Понякога искам да изтръгна този звънец и да...
Миранда: Идвамм....
Отворих вратата и пред мен се появи разкървавената физиономия на Арън...
Миранда: Какво се случи ?! Кой го направи ?!
Арън: Свалячът ти... опитвам се да се успокоя и да съм добър вече, а целия свят направо ме предизвиква !
Миранда: Щом предизвиква теб значи и мен ! Ще им видим сметката !
Арън: Наистина ?!
Миранда: Естествено ! Как стана ?
Арън: Ами Остин ми препречи пътя с Нейт и още 5-ма... и ме набиха както виждаш....
Миранда: Аз съжалявам не знаех.
Арън: От къде ще знаеш. Утре ще им видя сметката....
Миранда: Мисля, че ще е по-добре да престанете още сега, за да не се налага да ги убиваМЕ и после пак да се местим ! И да не стане така, че да отидем в Китай !
Арън: Ако утре не се разправят с мен... няма !
Миранда: А ако продължат знаеш, че има кой да ти помага с отмъщението !
Арън: Знам !
На другия ден
Остин: Когато Арън дойде искам да му се подигравате всички ясно !
Целия клас отговори в съгласие. Още с влизането на Арън започнаха и подигравките...
Остин: Вижте кой дойде...
Нейт: Арън удряш като момиченце...
Арън: Млъквай, иначе ще ти изтръгна зъбите, ще те накарам да ги глътнеш, ще ти отрежа езика и ще направя усмивката ти до ушите със сатър !
На лицето на Нейт се изписа лек страх и той просто замлъкна, но това не значеше, че няма да си плати за това...

А/Б
Хейй... пиша в час по литература 😁😊. Но все ви е тая 😂 та приятно четене.

1. Мъчилището *В Процес На Поправка*Where stories live. Discover now