*SEBULAN KEMUDIAN*
"Ughh unnie!" Jeritan Jiae yg agak kuat itu mengejutkn Rachel yg sudahpun turun dari perut kereta. Dia terus brlari ke arah Jiae.
"Mwo?! Wae?! Wae?!" Soal Rachel cemas! "Tali pinggang ni tak boleh buka lah unnie! Huaaaaa!!" Jiae turut berasa cemas!
"Mwo? Aigoo Jiae sshi! Sini unnie cuba bukakn!" Kata Rachel dan trpaksa masuk ke dlam perut kereta kembali. Dia cuba membuka tali pinggang di tempat Jiae dan..clik! Rachel melepaskn nafas lega.
"Aigoo. Unnie fikirkn dah tak boleh buka dah. Aishh! Kereta ni perlu diservis rasanya!" Kata Rachel sambil melihat keretanya itu.
"Nnti lah ckap psal ni. Sekarang kita kena masuk ke dlam. Nnti trlepas pulak nak tengok SungOh ambil sijil dia." Kata Jiae lalu turun dari perut kereta diikuti Rachel.
Hari ini merupakn hari trakhir SungOh berada di sekolah tinggi Jeguk! Dan harini juga merupakn hari yg penting buat SungOh iaitu dia bakal tamat sekolah menengah yeah author lak yg eksited lol!
"Wahh jinjja ini sekolah Woozi? Bapak besar gila dari sekolah kita wei!" Kata Hoseok. Mereka yg lain turut keluar dari perut kereta. Suga membetulkn baju yg dipakainya.
"Kau ni..nak pakai sut pun ada masalah Suga sshi!" Tegur Jin lalu membetulkn sut Suga. "Alah kau ni. Aku kan tak berapa suka pakai sut ni. Sbabtu lah aku tak berapa pandai hmm!"
Balas Suga dan melihat sutnya yg sudahpun dibetulkn Jin. "Sudahlah! Jom masuk ke dlam." Kata Rapmon dan mereka mula brjalan menuju ke bangunan sekolah Jeguk.
"Min Yoongi sshi!" Langkah mereka trhenti apabila trdengar nama Suga dijerit seseorang. Suga dgan malasnya memalingkan badannya melihat orangnya.
"Mwoya? Apa yg si Seulgi ni buat disini?" Soal Jimin tetapi soalannya tidak dijwab sesiapa kerana mereka pun trtanya-tanya apa Seulgi buat disitu! "Hye dear!" Sapa Seulgi dgan senyuman di bibirnya. Lengan Suga terus dipeluknya.
"Apa dear² hah kau ni! Lepaslah!" Ditarik kasar tangannya dari terus dipeluk Seulgi. Seulgi mula menarik mukanya.
"Alah you ni. Jganlah mcam ni. You tak suka ka I dtang sini?" Soal Seulgi manja! Mereka yg lain terasa mahu muntah mendengarnya!
"Ya! Mmng aku tak suka kau dtang ke sini! And apa urusan kau dtang ke sini hah! Setahu aku. Kau bukannya ada adik yg masih brsekolah pun!"
Marah Suga. "Ish you ni. Habistu adik you tu siapa? Omma you sndiri yg minta I dtang ke sini gantikn dia! Tak lama lagi kn adim you akan jadi adik ipar I jgk kan?"
Sinis saja kedengar kata² Seulgi itu! Suga mencebik! Dia terus melangkah prg dari situ. Masuk ke dlam bangunan sekolah diekori chingu²nya yg lain.
Seulgi menghentakkn kakinya. Geram! Dia mula brjalan mengekori mereka dgan trgedik-gedik!
*DLAM BANGUNAN*
"Mana SungOh? Unnie nampak dia tak?" Soal Jiae sambil matanya masih melilau mncari kelibat SungOh! "Tak nampaklah. Mana dia eh?" Trgaru-garu Rachel jadinya.
Mereka brdua masih lagi mncari kelibat SungOh dan mata Jiae trnampak seseorang yg dia kenal! "Eo? Seo Jisoo!" Jerit Jiae membuatkn gadis yg brnama Jisoo itu brpaling.
"Omo! Yoo Jiae!" Jerit Jisoo dan brjalan mendekati Jiae. Mereka saling brpelukkn. Pelukan mereka dileraikn. "Kau buat apa disini?" Soal Jiae.
"Aku? Aku dtang nak tengok sepupu aku lah. Dia sekolah disini. Kau?" Soal Jisoo kembali. "Aku? Aku pun sama mcam kau. Tapi bezanya aku dtang tengok adik kandung aku. Kau dtang tengok sepupu kau."
Balas Jiae. Jisoo mengganguk faham. "Eh lupa nak kenalkn. Ini unnie aku. Yoo Rachel! Unnie. Ni chingu saya semasa saya di kolej dulu." Perkenal Jiae. Jisoo dan Rachel sama² menundukkn diri mereka.
"Unnie!" Perbualan mereka disampuk seorang gadis yg tiba² muncul disitu. "Ah Yeinnie." Kata Jisoo setelah trnampak Yein brdiri di sebelahnya.
"Saya fikirkn unnie tak dtang tadi." Kata Yein dgan wajah cemberutnya. "Siapa kata unnie tak dtang hmm? Siapa kata?" Dicubitnya pipi Yein hingga Yein menjerit kesakitan.
"Ahh unnie appo!" Ditolaknya tangan Jisoo. Yein menyentuh pipinya yg terasa sakit itu! Jisoo hanya senyum melihat gelagat sepupunya itu.
"Ini ka sepupu kau?" Sampuk Jiae yg hanya melihat saja dari tadi. "Ah ne! Inilah sepupu aku. Jeong Yein namanya." Perkenal Jisoo dan Yein segera menunduk hormat kepada Jiae.
"Annyeonghaseyo. Jeong Yein imnida!" "Ne annyeong. Yoo Jiae imnida." Tunduk Jiae. "Ah ne. Kamu kenal dgan budak yg brnama Yoo SungOh?" Soal Jiae.
"Yoo SungOh? Oh budak yg senyap ja di dlam kelas tu?" Dgan tiba² Yein terasa lengannya ditampar seseorang. "Ahh unnie!"
Marah Yein sambil tangannya sibuk menggosok lengannya yg dipukul Jisoo tadi. "Kamu ni! Beradab lah sikit!" Marah pula Jisoo.
"Bwo? Betullah apa yg saya kata! Dia tu senyap ja. Tak brgaul dgan sesiapa pun!" Tambah Yein lagi membuatkn lengannya dipukul lagi.
"Unnie!" Jerit Yein dan memukul kembali lengan Jisoo. "Maaf lah dgan sikap dia ni ya Jiae sshi. Dia mmng mcam ni. Mian." Kata Jisoo dan Jiae hanya senyum saja.
"Gwenchana. Boleh kamu carikn SungOh untuk unnie? Dan bawa dia kesini. Boleh?" Soal Jiae. Yein mengganguk. Dia terus brlalu prg dari situ tanpa brkata apa². Jisoo hanya mampu menggelengkn kepalanya dgan sikap Yein itu.
*T B C*
Sorry lah chap ni x brapa nk best. X ada idea sngt. Inshallah chap seterusnya best eh. AND PLISS READ THISS!!AUTHOR MAYBE AKAN JARANG POST PADA WAKTU MLAM EH. SO AUTHOR AKN PUBLISH NEW CHAP PADA HARI CUTI SAJA EH. BUT IF X ADA APA² HW. AUTHOR AKN CUBA PUBLISH NEXT CHAP SECEPAT YG MUNGKIN YA. AUTHOR MNTK MAAF SBAB LATE PUBLISH SKRANG NI. IYALAH KN. CALON PT3. MSTILAH SIBUK BUT AUTHOR AKN CUBA CURI MASA LOL PUBLISH NEW CHAP EH!AND MAYBE AUTHOR X AKN REPLY DAH KOMEN KORNG BUT I WILL READ IT DON'T WORRY EH. KOMEN JA. KLAU SEMPAT AUTHOR REPLY KOMEN KORANG EH. OK. TU JA NK BGITAU AND TOLONGLAH JGAN BUANG FF NI DARI LIBRARY KORNG. AUTHOR BKANNYA MLAS NK PUBLISH NEXT CHAP. AUTHOR NK SNGT PUBLISH NEXT CHAP TPI APAKN DAYA. CALON PT3 NI BNYK HW LAH KATAKN AIGOO MIAN YA MY READEARS. MIAN AGAINN Vote★Komen✔Thankss~!
#AuthorYumi!
YOU ARE READING
Love You Once Again||Suga Malay FF||[[-COMPLETE-]]
Fiksi Penggemar-Main Cast- Suga BTS as Min Yoongi/Suga Jiae Lovelyz as Yoo Jiae/Readears -Other Cast- BTS as BTS And Others.. -SINOPSIS- Memandangkn author dah tukar tajuknya. So author kena tukar jgk sinopsisnya hehek! LOVE YOU ONCE AGAIN[LYOA]Mengisahkn tentang...