Bookkk.
Nije me bilo dugo,I know I know.Paa odlucila sam da ovo ne bude "knjiga" samo za viceve vec random knjiga (znm da ih sad vec ima mnogo alii).
Kad kod zelite mozete mi poslati poruku u box il napisati ovdje u kom o cemu hocete da pisem,mozete mi postaviti neka pitanja ili cak reci pricu koju pisete pa da je ovdje objavim. Takoder mozete,ukoliko imate nekih problema poslati pa mogu pomoci ili ako zelite da objavim ovdje pa da svi pomogemo haha.
Sto se tice price Second life,nastavit cu je pisati ljeti redovito,dosta toga ce se promijeniti (na bolje naravno jer mi se nije svidalo kako sam je bila napisala). Takoder u ljeti ce te dobiti i trailer price.
A sadd ipak da donesem malo veselja haha
Pita moja sestra tatu sta je hrabrost,a on njoj odgovori hrabrost je kada se poseres (dobro pokakas haha) ispred susjedovih ulaznih vrata,pozvonis i pitas ima li wc papira.
Takoder,radimo mi dns na tehnickom nesto o robotima i sad ide pitanje sto je translacijsko gibanje. Ja trazimm i citam i vidim: Kada dva povezena dijela robot ulaze jedan u drugi,govorimo o translacijskom gibanju. Oukejj?
Jel jedino meni ovo cudno?Soo that's it.
Ouuu daa nezz dali volite Little mix(ja ih obozavamm) no sad idu na turneju Get weird i daa Weird people je moja himnaa (ako niste culi pjesmu,ma moratee je cuti)Da ne gnjavim vise,pusaaa ljudekiii