Díl 7- Miluji tě!!

1.3K 52 0
                                    

Nemohla jsem celou noc spát a tak jsem měla kruhy pod očima. Ležela jsem ve své posteli a čuměla do stropu. Zakašlala jsem a vysmrkala se. Nejspíš jsem někde něco chytila. Aomine mě ráno donutil zůstat v posteli, a tak se stalo to, že jsem se válela v pelechu a snažila se zase usnout. Podívala jsem se na hodiny. Aomine měl přijet asi tak za hodinu. Teď už je to stejně zbytečné. Až přijde, tak mě stejně začne nějak otravovat. Myslela jsem, že se to nestane, ale nakonec jsem stejně jen na chvíli usla.

...

Otevřela jsem oči. Měla jsem takové tušení, že mě někdo sleduje. A taky že ano. Pan úžasný Ahomine byl nade mnou a snažil se mě políbit. Rychle jsem dala svoji ruku na jeho ústa a odhypla ho od sebe. 

,,Co to sakra zase děláš?!" řekla jsem se zvýšeným hlasem.

,,Nic, co by?" řekl.

Tohle že je nic??!! Já ho zabiju!! Můj vztek zase rychle vyprchal, když mě políbil. Bylo to až moc dlouhé. Nechtěla jsem se nechat. Nenechám se mu dobrovolně. Klekl si na postel a přitáhl si mě k sobě. Klečela jsem těsně u něj. Vzal mě lehce za bradu a zvedl mi hlavu. Hned na to mě opět políbil, ale tentokrát to vypadalo, že nemá v plánu jen tak přestat. Ucítila jsem, jak se jeho jazyk dostal přes moje zuby a teď zkoumá moji pusu. Chtěla jsem ho zastavit, ale nevěděla jsem jak. Vzal mě za ruku a mířil s ní tam, kam jsem opravdu nechtěla. Chytla jsem ho volnou rukou za část trička a položila hlavu na jeho hruď tak, že jsem viděla na místo, kam mířil s mojí rukou.

 Chytla jsem ho volnou rukou za část trička a položila hlavu na jeho hruď tak, že jsem viděla na místo, kam mířil s mojí rukou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Co to děláš??" řekla jsem vyděšeně.

,,Dotkni se mě." zašeptal.

Bylo cítit, jak úplně hoří. Teplo z něj docela sálalo. Položil mě na postel a začal opět líbat. Prohrábl mi vlasy, které mi za tu dobu narostly do větší délky. Jeho rozkrok jsem ucítila u sebe dole, a taky jsem ucítila, jak se pod mým letmým dotekem lehce vzrušil. Přestal mě líbat a místo toho se mi přisál na krk. Vzdychla jsem i přes to, že jsem se tomu bránila. Už jsem se mu málem podvolila, když v tom mi do pokoje někdo vtrhl.

,,Aominechii co to děláš?!" uslyšela jsem říkat blonďatého chlapce, který mi bez klepání vtrhl do pokoje.

Aomine se jen nepříjemně zašklebil a vstal z postele. Hned jsem se schovala pod peřinu, ale dlouho jsem tam nezůstala. Ahomine mě vzal za paži a vedl ven z pokoje.

,,Jdeš se mnou." řekl ještě před tím, než jsme minuli toho kluka.

" řekl ještě před tím, než jsme minuli toho kluka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zatáhl mě do pokoje v zadní části obyváku. Otevřel dveře a hodil mě na sedačku. Za náma se přiřítil blonďák. Chtěl Aomineho políbit, ale ten mu v tom zabránil. Po tom co se stalo minule, si od sebe ostatní drží trochu dál. Nejspíš mi chce dokázat, že mě opravdu miluje. Po chvíli jsem přestala vnímat rozhovor mezi nimi a tak jsem jen tak bezmyšlenkovitě koukala z okna. Najednou začalo pršet. Stoupnula jsem si a šla k oknu. Netrvalo dlouho a já ucítila, jak mě Aomine obejmul kolem pasu. Jeho dotek jsem už poznala. Nemusela jsem se otáčet a věděla jsem, že je to on. Začínalo mi to být příjemné. Nechala jsem ho tedy, ať mě drží. Najednou si položil hlavu na moje rameno.

,,Miluju tě." zašeptal tak, aby to blonďáček neslyšel. 

Zrudla jsem a sklopila zrak. Když jsem se zase podívala z okna, všimla jsem si, že mě Aomine sleduje. Zrudla jsem tedy ještě víc a raději se už na okno nepodívala.

Můj učitel je úchyl!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat