#BÜYÜKYÜZLEŞME DEVAMI

398 30 17
                                    

A maskesini yavaşça sıyırır ve karşılarına onları şaşırtacak bir yüz çıkar.Bu kişi LEYLA'DIR! kızlar büyük bir çelişkinin içine düşerler.Leyla ise pis pis sırıtıyordur.Ardından konuşmaya başlar.

Leyla;
-Size bir hikaye anlatacağım kızlar.Hikayemizin adı YALANCILAR.Bir gün beş aptal kız lise sondayken babalarının arabasını kaçırırlar ve sürmeye başlar.Bu hikaye size tanıdık geldi mi? Yok hayır bana geldide.

Kızlar başlarını öne eğerler ve Leyla konuşmasına devam ederken Müge ve Akasya iğneleyici bakışlarıyla kızları yoklarlar.

Leyla;
-Tenha bir sokakta kimsenin olmadığı bir yerde ki kamerada yok bu beş aptal kızdan arabayı süren karşıdan karşıya geçen masum bir çocuk ve annesine çarpar.Ve yardım etmek için bile durmadan devam ederler.Grup lideri dışındaki dört kız pişman olmak ister ama arabayı süren lider izin vermez.Masum çocuk ve annesi tesadüf ki benim çalıştığım hastaneye getirirler.Tabi bende o zamanlar yeni doktorum.Çocuğu kurtaramadım annesiyse oğlunun acısından ölü verdi.Peki şimdi bu beş aptal kıza ne oldu diye soracaksanız söyleyeyim.Baba parasıyla yırttılar ne olacak.Ebru adındaki fakir grup üyesini ise Vildan Güçlü kurtarır.Ve sizler hiçbir şey olmamış gibi yaşamlarınıza devam ederken ben acıdan uyuyamadım.Sonra kendi adaletimi yaratayım dedim.İntikam planlarının hazırlığına başladım.Öncelikle sizden nefret eden iki kişi bulmam gerekiyordu.Akasya,Buse ve Janset.Ama sonradan Janset kendi kafasına göre gitmeye başladı.O zaman anladım bize bir kişiye daha ihtiyaç var diye.Ebru'da yüzümü görünce onu vurdum sonra düşündüm taşındım ki aradığım kişi Neden Ebru olmasın! Onuda babasıyla ikna ettim tabi.Tabi Janset herşeyi size gelip ötmek isteyince onuda ortadan kaldırdım.Yani merak etme Açelya Janset'i sen öldürmedin.Evet soruları alayım!

Aslı;
-Manyak!
Leyla;
-Aslı'cığım sen hiç konuşma istersen sana ayrı bir antipatim var.
Hande;
-Peki ya Akasya niye A benim dedi?
Leyla;
-Güzel soru hemen söyleyeyim.Eren'le bir gece bana gittik.Tabi kafa kıyak sonra birbirimize yakınlaştık ve...

Aslı bunları duydukça kahrolur ve hırlı bir şekilde bağırı.

Aslı;
-Kes şunu!
Leyla;
-Aslı sakin ol.Hamile kaldığımı öğrendim ve oyunu burada bitiremem hapse giremem diye düşündüm.Sonuçta çocuğumu hapisane köşelerinde doğurmak istemezdim.Tabi doğumdu filan derken altı yıl boyunca sizi biraz aksattığımı anladım.
Selin;
-Senin çocuğuna gerçekten acıyorum.
Leyla;
-Bunu masum bir çocuğun katili mi söylüyor.Neyse şimdi sizler için hazırladığım oyuna geçelim ne dersiniz?

Leyla Akasya ve Buse'ye gözüyle işaret eder ve ikili üç tane sedyeyle geri döner.Leyla sinsi bir gülüş atar ve sedyelerin başına geçer.Sedyede yatan kişiler ise baygın olan Toprak,Barış ve Eren'dir.Kızlar bu manzarayı görünce deliye döner.Leyla eline bir neşter alır ve Toprak'ın boğazına dayar.Seline bakar.

Selin;
-Ne olur yapma yalvarırım.Onun bir suçu yok!
Leyla;
-Peki ya o çocukla annesinin suçu neydi!
Hande;
-Barışşş....(ağlar)

Leyla neşteri geri çeker ve Eren'in yanına gelir ve Aslı'ya bakar.

Leyla;
-Yada Eren'den başlayalım!
Aslı;
-Aslı ne olur yapma hem o senin çocuğunun babası.Bak biz böyle olmasını istemedik.Açelya teslim olmamamızı söyledi.
Selin;
-Aslı'nın da dediği bunun sorumlusu Açelya.Lütfen onlara zarar verme!

Leyla tam nesteri hareket ettireceklen birden Güven ve polisler binayı basar.Leyla neye uğradığını şaşırır.Güven Leyla'ya neşteri bırakması konusuda ikaz ederler ancak Leyla teslim olmaz.Ve Güven silahıyla Leyla'nın kolunu hedef alır ve tetiğe basar.Leyla acı içinde yere yığışır ve kolunu tutar.Müge ve Akasya'yı polis götürürken Güven kızları çözer.Ebru koşarak kızlara sarılır.Kızlar çoktan Ebru'yu affetmiştir.

Aslı;
-Güven sana kim haber verdi?
Hande;
-Vallaha tam zamanında yetiştin.
Güven;
-Emre haber verdi.

Hande ve Selin sedyede yatan sevgililerinin yanına gelir ve sarılır.
Ancak bir sorun vardır.Güven ve diğer polis memurları bellerinden çıkardıkları kelepçeyi kızların bileklerine takarlar.

Selin;
-Güven ne yapıyorsun?
Güven;
-O küçücük çocuğu öldürmekten tutuklusunuz.

BÖLÜM SONU
__________________________
YARIŞMAYI KAZANAN KULLANICILAR;
Ayatokmaolu(Leyla)
NehirAfra (Leyla)
YANDAŞÇIŞARI TAHMİN EDENLER;
Yunusturupçu (ebru)
Iremkalmaz (Janset)

*Yarışma ödülleri belliydi kazananlar lütfen benimle özelden mesaj atsınlar.Ödülleri için!*

İLETİŞİM
facebook.com|tatlıküçükyalancılarwattpad

SENERYO&JENERİK
Batuhan Özbay

•Yazılan seneryoların final yapan dizinin yapım şirketi olan O3 Medya ile hiç bir bağlantısı bulunmaması ile birlikte tüm hakları gizlidir.

Tatlı Küçük Yalancılar:KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin