- Καλημερα σας παιδια! Σημερα οπως ξερετε ειναι ο αγιασμος... μας ελεγε ο διευθυντης, και μου ξεφυγε ενα χασμουρητο... Η Ναταλια με αγριοκοιταξε και ετσι, εκλεισα το στομα μου.
- Μετα απο αυτα λοιπον, θελω να σας συστησω τον καινουργιο καθηγητη Θρησκευτικων. Απο 'δω ο κυριος... συνεχιζε αυτος, ενω εγω τον ειχα ψιλοπαρει...
- Λιζααα! Ξυπνα! Μην κοιμασαι! Ηρθε καινουργιος καθηγητης!
- Δεν με νοιαζει! Νυσταζωω!
- Αμαν ρε παιδι μου. Απορω πως ειμαστε κολλητες!
* * *
Η Ναταλια ειναι φιλη μου απο την πρωτη δημοτικου. Απο τοτε που γνωριστηκαμε, γιναμε αχωριστες! Ομως, ειμαστε πολυ διαφορετικες! Εκεινης, της αρεσει πολυ το σχολειο και το διαβασμα... εγω παλι, εχω ΑΛΛΕΡΓΙΑ στα μαθηματα. Οταν διαβαζω, βαζω σε κινδυνο τη σωματικη και ψυχικη μου υγεια!
* * *
- Αφου μ' αγαπας!
Μετα απο μερικα λεπτα που μου φανηκαν χρονια, μπηκαμε στην ταξη. Η κυρια Πετροπουλου, μπηκε μεσα και μας εδωσε τις λιστες με τα βιβλια, το προγραμμα και τα σχετικα.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Επιτελους φευγουμε! Περναω απο το σπιτι για να αφησω τα βιβλια και βγαινω εξω. Η μανα μου δουλευει, οποτε μεχρι τις 15:00 μπορω να κανω ο,τι θελω!
Τηλεφωνω στον Πανο και του λεω να βρεθουμε σε λιγα λεπτα στο παρκο απεναντι απο το σπιτι μου.Σε λιγη ωρα, βρισκομαι καθισμενη στα γονατα του, ενω φιλιομασταν με παθος στο στομα. Το χερι του κατεβαινει στον μηρο μου και αρχιζει να τον χαϊδευει. Τωρα με φιλαει στο λαιμο. Οι ανασες μας βαραινουν. Νιωθω τη στηση του. Σταματαω αποτομα!
- Εε... Πρεπει να φυγω. Η μανα μου σε λιγο θα παρει τηλεφωνο στο σταθερο.
- Να ερθω στο σπιτι σου; ρωτησε και το ματι μου επεσε πανω στο μοριο του, το οποιο δεν ελεγε να κατεβει. Λιγο ακομα και θα του εσκιζε το παντελονι...
- Οχι μωρε... Θελω να ηρεμησω λιγο. Θα κανω μπανιο και θα σε παρω τηλεφωνο. Γεια σου μωρο μου.
- Γεια, τον ακουσα να λεει καθως απομακρυνομουν.
Ετρεξα στο σπιτι και εκλεισα την πορτα. Γλιστρησα πανω της και εβαλα το κεφαλι αναμεσα απο τα γονατα μου.
Δεν θελω να ειναι ετσι η πρωτη μου φορα! Θελω να τον αγαπαω και να με αγαπαει πραγματικα!
KAMU SEDANG MEMBACA
Μέχρι το τέλος...
RomansaΈνας καινούριος καθηγητής Θρησκευτικών, και μια ανώριμη μαθήτρια της δευτέρας Λυκείου, γνωρίζονται... Το πάθος φουντώνει αμέσως ανάμεσα τους. Ο καθηγητής όμως κρύβει ένα μεγάλο μυστικό. Όταν η Λίζα το μάθει, θα συνεχίσουν να είναι όλα όπως πριν, ή α...