Evden dışarı çıkan müzik sesleri ve şen kahkahalar.
Yoongi'nin evinde Jimin'in geri dönmesi şerefine minik bir kutlama yapılıyordu. Pek fazla kişi yoktu. Bilindik tayfa vardı. Namjoon, Jin ile kenara çekilmiş sohbet ediyordu. Leehi her zamanki gibi asosyaldi. Jungkook uzun bir süre onda kalan kuzeni Hoseok ile ilgilenirken bir yandan gözü istemsizce Leehi'ye kayıyordu. Yoongi de Jimin'in mutfaktan dönmesini bekliyordu. Bugün yasak yoktu. Bu yüzden herkes istediği kadar içebilirdi. Sanırım Jimin bu içme olayını fazla abartmıştı.
Sarhoşluğun verdiği dengesizlik ile Yoongi'nin yanına oturdu. Daha doğrusu devrildi."Hyung~~~. Oda dönüyor~~."
Yoongi Jimin'e bakıp güldü.
"Dönen sen olmayasın? "
Yoongi ileri geri gövdesini oynatan sevgilisini durdurmaya çalışırken Jimin güldü.
"Hayır hayır~~. Kesinlikle oda dönüyor ~~. Yada... Dünya~~~!"
Yoongi daha çok güldü.
"Bu kadar içmemeliydin Jimin. "
"Hyung... Başım ağrıyor~~. Uyumak istiyorum~~."
"Şimdi olmaz bak senin için bu parti. Uyumamalısın. "
"Banane~~~! "
"Ahs... İyi tamam gel benimle. "
Yoongi ayakta durmakta güçlük çeken Jimin'i belinden tutarak yatak odasına götürdü. Jimin yatağı görünce garip sesler çıkarıp üstüne sıçramıştı. Yoongi homurdanarak koltuğun kenarına oturdu.
"Cidden çocuk gibisin Jimin... ayrıca kız gibi de... kız çocuğu gibi... "
Jimin kıkırdayınca Yoongi altındaki karıncalanmayı hissetti. Bir adet baygın bakışlı Jimin yatakta yatıyor kendini okşar gibi kışkırtıcı hareketlerde bulunuyordu.
"Jimin... "
"Hee~~~?"
"Seninle ödeşmemiz gereken bir konu vardı hatırlıyor musun ?"
Jimin başta Yoongi'ye anlamsızca baktı sonra olayı hatırlayınca kıkırdadı.
"Sen altta olmuştun değil mi ~~~? Unutmadım heheeey~~!"
"Evet... peki ben ne yapacağım biliyor musun? "
"Ne~~~?"
"Ödeşeceğim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Follow me ✧ Yoonmin ✔
FanfictionBazen küçük bir kargaşanın sonucudur doğan aşk. İplerin ne zaman koptuğunu bilmezsin. Sadece ucunu bulana kadar devam edersin. Ama ucuna ulaşamadan, onunla ortada bağlanırsın. O zaman geldiğinde, gerçekler iki tarafı da acıtır. Ama buna rağmen devam...