(v strede som prilepila pesničku, ktorá by sa tam celkom hodila :) ak chcete, tak ju počúvajte...odzrkadľuje Calumov a Oliviin príbeh)
» „Je to to dievča, tá štetka, s ktorou teraz chodíš?" «
„Olivia?" zavolala na mňa Layla z kúpeľne.
Po mojom telefonáte okamžite súhlasila, že pôjde so mnou a prišla do môjho bytu. A teraz bola v mojej kúpeľni, sprchovala sa, zatiaľ, čo ja som sa uisťovala, že všetko pôjde podľa plánu. To znamenalo, že za hodinu by sme sa mali vydať na párty.
„Áno? Čo potrebuješ?" zavolala som späť, zatvárajúc zložku s plánom.
„No," zdvihla hlas a počula som, že sa približovala. „Rozmýšľala som..." objavila sa v dverách iba v uteráku, ktorý jej zakrýval telo.
„Rozmýšľala si..." napodobnila som ju, čo spôsobilo, že pretočila očami.
„Vieš, ty si expert v chodení na oficiálne párty, ale ja nie som, zjavne... Ty tráviš svoj čas rozhovormi s celebritami pre WorldToday a si pozývaná na veľa takýchto akcií. Ale čo ja? Som iba chúďatko Annin poskok, nikdy by mi nenariadila ísť na párty a nadväzovať kontakty, chápeš, čo chcem povedať, že?"
Prikývla som.
Naozaj som chápala, čo sa mi snažila povedať, nikdy na takomto type akcie nebola, pretože ju Anne jednoducho odmietala púšťať. V Anniních očiach mali všetci svoju pozíciu a bolo vybavené. Každý mal svoju prácu a Anne neakceptovala mixovanie dvoch vecí, pretože si myslela, že by to spomalilo celý pracovný systém WorldToday. Ako novinárka som sa mala naozaj dobre, pretože na to, aby som získala a napísala ten najlepší článok, ma pozývali na rôzne párty a oslavy, zatiaľ, čo Layla bola zaseknutá v kancelárii a robila nudnú administratívnu prácu a nosila kávu pre Anne.
„Takže, čo by som si mala obliecť?" spýtala sa ma a zamračila sa.
„No, niečo nie veľmi formálne a ani nie príliš normálne," skonštatovala som. „Záleží to od akcie a keďže dnes ideme na párty organizovanú nejakou mikrofónovou spoločnosťou, myslím, že sa nemusíme až tak vyobliekať," pokrčila som plecami.
„Ale no tak! Ja viem, že tebe na móde vôbec nezáleží, ale aj tak si vždy módna kráľovná, ale daj mi nejakú inšpiráciu!" vyhŕkla Layla a frustrovane vyhodila rukami do vzduchu.
„Nesúhlasím," pokrútila som hlavou. „Nie, nie som žiadna módna kráľovná, určite nie. Iba nosím to, čo chcem a v čom sa cítim pohodlne."
„I tak, ty si vždy tak štýlová, ani sa nesnažíš..." povedala a usmiala sa na mňa. „Môžem si požičať nejaké veci od teba? Vyberieš mi outfit?"
Prikývla som a postavila som sa zo svojej mäkkej postele, aj keď sa mi nechcelo. „Jasné, ale varujem ťa, asi sa ti nebude páčiť to, čo ti vyberiem..." upozornila som ju sucho, nevedela som, či moje veci boli pekné, ale určite neboli drahé, pretože som neznášala nakupovať značkové oblečenie, preferovala som malé a zaujímavé obchodíky plné vintage a nečakaných kúskov.
VOCÊ ESTÁ LENDO
the great interview // calum hood
FanficOlivia je novinárka pracujúca v prestížnom časopise. Keď dostane novú, vzrušujúcu prácu - spraviť epické interview s jednou s najväčších kapiel na svete - 5 Seconds of Summer - snaží sa spraviť to čo najlepšie. Postupom času však zisťuje, že nie...