Tocmai ai devenit tata. Am facut testul. ..ai devenit tata.
Cuvintele lui Ally mi se invarteau in minte precum o tornada furioasa. Ash? Ash a lasat-o insarcinata? E sigur? Nu imi puteam revine din starea de soc in care ma aflam, in ciuda faptului ca ceilalti doi deja incepeau o discutie cat se poate de aprinsa despre subiectul respectiv; Ally e insarcinata iar tata copilului este Ash. Ash incepuse sa tipe furios, rasturnand chiar si unele lucruri prin bucatarie, insa tot ceea ce puteam face era sa raman impietrita pe blatul bucatariei si sa privesc in gol. Nu auzeam nimic din ce vorbeau cei doi, de parca intre mine si ei ar exista un perete transparent. Ma simteam atat de bulversata. Atat de data peate cap incat nici nu intelegeam de ce! Care era motivul pentru care ma simteam ca ultima carpa de pe pamant? De ce ma simteam cea mai josnica fata din intreaga lume? Poate pentru ca asta eram ?!
"Daddy! Asculta-ma, te---" incepuse sa tipe Ally disperata, dar Ash o opri imediat.
"Taci dracului Ally!" A tipat el furios dupa care si-a scos rapid telefonul din buzunarul costumului.
Lacrimiile blondei ii curgeau siroaie pe obrajii rosii, iar palmele ii erau stranse in niste pumni mici in incercarea de a-si stapani furia. In schimb, Ash era doar foarte incordat, timp in care si-a adus telefonul la ureche.
"Sunt Ash... A ramas insarcinata si nu vrea sa faca avort... Sti ce trebuie sa faci... Da, maine la ora 7 e perfect."
Si-a blocat telefonul aruncandu-l inapoi in buzunarul sacoului, dupa care a iesit din bucatarie lasand in urma lui protestele fara rost ale blondei si mirosul parfumului sau afrodisiac. Ally si-a atintit privirea spre mine, doar atunci dandu-mi seama ca ma holbam fara rusine la ea.
"Si tu ce naiba te holbezi?!" A tipat ea furioasa spre mine facandu-ma sa tresar.
Si gandindu-ma ca pret de cateva sexunde, mi se facuse mila de ea...
A parasit si ea bucataria, doar dupa o replica acida in privinta a cum aratam. Odata ramasa singura, mi-am dat seama ca eram imbracata doar in lenjerie, asa ca mi-am imbracat repede hainele si am tasnit spre camera mea. Cu miscari robotice am ajuns in camera mea, inchizand usa cu cheia. Inca ma simteam al naibi de confuza si de neputincioasa. Neputincioasa, deoarece chiar sa fac doi pasi mi se parea un lucru obositor. Confuza, deoarece ceea ce a vorbit Ash la telefon mi-a format o mie de intrebari in cap. De parca nu as avea oricum altele..
"Ce naiba crezi ca faci?!" Am tipat prinsa pe nepregatite de prezenta blondului in incapere.
"Cred ca, intre noi a ramas ceva neterminat." Imi spuse acesta aproprindu-se cu pasi de pradator spre mine.
Mi-a apucat mijlocul, tragandu-ma cu brutalitate spre el si fixandu-si privirea pe ochii mei. Pare furios.. iritat chiar. O durere cumplita isi facu aparitia in intregul meu corp, atunci cand, cu o miscare brusca imi prinse parul intr-un pumn, si mi-l trase pe spate.
"A-Ash!" Am icnit terifiata incercand sa il indepartez, insa imi faceam singura si mai mult rau.
"La naiba! Spune-mi daddy!" Tipa el furios, ranindu-ma si mai tare.
Am clatinat frenetic din cap in semn negativ.Mare greseala. In momentul urmator mi-am simtit spatele lovit brusc de un perete. Un scancet puternic imi parasi' buzele la contactul dureros cu suprafata rece si tare.
"Ash.. Ma ranesti!" Am tipat, simtindu-mi deja lacrimiile in ochi.
In secunda urmatoare, se desprinse de mine, privindu-ma neutru. Esti bipolar omule?!
Privirea nu ii transmitea nici o stare; nici o emotie. Parea atat de indiferent, incat aproape ma durea acest lucru.
"Pisicuta.. am nevoie de tine in momentul acesta." Imi spuse el aproprinduu-se din nou de mine.
As fi vrut sa ma dau cu cativa pasi in spate, insa peretele din spatele meu ma impiedica din a face orice miscare. Ma simteam prinsa. Ca intr-o capcana! Ma simteam neputincioasa, si de data asta deoarece nu ma puteam apara de el. El era pradatorul; eu prada. Regulile lui; jocul lui. Eu eram considerata doar piesa de joc ce trebuia jucata... nimic mai mult; nimic mai putin. Iar in ipostaza in care ma aflam, nu cred ca puteam face nimic. Sa tip? Desigur, de parca cineva imi va sari in ajutor. Sa ma dau batuta? Sa fug? Ce puteam face?!
Nici macar nu mai stiam ce se intampla cu mine. Ma schimabsem. El ma schimbase! Inainte tanjeam dupa atingeriile lui si mult mai mult, iar acum eram terifiata de ceea ce imi putea face. Acum cateva minute il vroiam al naibii de mult, iar acum, cand ma simteam ca in cusca, il vroiam cat mai departe de mine. Pana la urma, el era cel mai se comporta ciudat aici. Devenise tata!
"Ash! Opreste-te! Nu stiu ce naiba vrei de la mine, insa fi sigur ca eu nu sunt o proasta sa-ti fac jocul si sa ma las prostita de tine!" Am spus, incercand sa par dura, in timp ce l-am impins cu cativa pasi mai departe de mine.
Pe fata lui se asternu o urma de surpindere, apoi uimire, iar apoi amuzament. Izbugnise in ras, camera umplandu-se de hohotele sale zgomotoase.
"Dar draga, tu ai inceput sa-mi faci jocul de cand ai pasit pentru prima data in aceasta casa. Esti jucaria mea acum." Imi saruta gatul, lasand mici urma rosii. "Iar eu, iti pot face ceea ce vreau." A continuat el, de data asta privindu-ma superior.
"Doar spune-mi daddy, si te voi lasa in pace pentru o vreme."
"Nu iti voi spune asa nici moarta!"
"Atunci, pisicuta, pregateste-te pentru un daddy nu foarte bland."
Imi soptise suav la ureche inainte sa imi sarute buzele si sa plece.
M-am trantit in pat, holbandu-ma la un punct fix pe tavan. Nu mai intelegeam nimic! De ce inca ma aflam in casa lui daca nu-i foloseam la nimic? De ce vroia sa ii spun daddy? La ce se referea cand imi spuse sa ma pregatesc la un daddy nu foarte bland? Ce era in neregula cu acest barbat pana la urma?!
AN: Capitol plictisitor, dap, stiu. As vrea sa va stiu parerea in legatura cu cartea, si daca sa o mai continuu sau nu. Multumesc!
Mary xx
CITEȘTI
Call Me Daddy
Fanfiction"Poţi să îmi spui daddy!" "Nu poţi fi serios." All rights reserved 2016 ©JustBlackAndMe