'Hay aksi , buralarda biryerlerde olduğuna eminim !' diye bağırdı Deniz arkadaiı Çisem'e. Deniz mavi gözlü , kahverengi saçları , dolgun dudakları olan güzel sayılabilicek bir kızdı. Sinirlendiği zaman mavi gözlerinden ateş fışkırıyor , o güzel , masum kız bir anda cadıya dönüşüyordu. Tam şu anda olduğu gibi.
Çisem Deniz'e baktı ve :
- Sinirlendiğin zaman seni tanıyamıyorum Deniz. Kendine gel.
dedi ve yatağa oturdu. Çisem sapsarı saçları , bal rengi gözleri ve çilleriyle çok tatlı , erkeklerin ilgisini çeken bir tipti. Denizle anasınıfından beri tanışıyorlardı ve o zamandan beri en iyi arkadaşlardı. Çisem ellerini yatağın arkasına yaslayarak Deniz'e
-İşte orada .
dedi. Deniz ne yapacağını bilememiş afallamış ve mahcup olmuş bir şekilde kekeledi,
-B-ben özür dilerim . Haklısın bulunucakti elinde sonunda . Sana bağırmamalıydım.
dedi. Utangaç bir kızdı Deniz. Bu cümleleri kurarken en yakın arkadaşı Çisem'in gözlerine bakamıyordu. Deniz'in bir şey demesine fırsat vermeden üç gündür aradığı , eski sevgilisinin ona verdiği üstünde 'Lover' yazan kolyeyi eline aldı. 'Lover' yazısına bağlı bir kalp sarkıyordu kolyeden gerçekten harika görünüyordu. Çisem:
-Biliyorum birşey var bunda. Bu kolyede birşey var. Birşey anlatmak istiyor.
Çisem arkadaşının bu huylarını hiç sevmiyordu. Deniz çok şüpheci , olayları abartmayı seven bir kızdı. Ne olmuşsa olmuştu yani . Deniz'in eski sevgilisi Can'ın bu kolyeyi verdikten sonra bir anda ortadan kaybolmasının bu kolyeyle bir alakası olamazdı.
Ama Deniz öyle düşünmüyordu. Bu kolyede bir ipucu vardı ona göre. Can'ın yerini belirten bir ipucu. Deniz'le Can 2 yıldır beraberlerdi ta ki bir kaç ay öncesine kadar . Can Deniz'e son zamanlarda bir değişik davranıyor. Şüphe uyandıran tavırlar sergiliyordu zaten. Deniz birşey olacağının farkındaydı.
Deniz kenarında buluşmuşlardıbir gün. Can yine şüphe uyandırıcak tavırlar sergiliyor. Deniz'e her fırsatta sarılıyor , onu sevdiğini söylüyordu.
(Can okulda popüler , istese kızların vericeği tipte kumral , mavi gözlü , saçları rampa olan ve dışardan bakılınca pek masum görünmeyen gizemli bir tipi vardı)
O deniz kenarında buluştukları gece Can Deniz'e bu kolyeyi vermiş ve verirkende 'Tüm cevaplar burda birtanem' demişti. Deniz her ne kadar bu cevapların neler olduğunu ve hangi sorulara karşılık geldiğini sorsada bir türlü yanıt alamamış ve Can buluşmayı kısa kesip Deniz'i eve bıraktıktan sonra ortadan kaybolmuştu.
Deniz birkaç gündür bulamıyordu kolyeyi . Daha yeni yastan çıkmış ve daha yeni cevapları aramak aklına gelmişti.
Kolyenin ucundaki kalbi açmaya çalıştı . Açılmıyordu . İyice zorladı . Açılmadı. Sinirlenip duvara attı. Çisem ağzı açık Deniz'i izliyordu . Duvarda parçalara ayrıldı kolye . İçinden bir notun düştüğünü gördüler.