16/3/16 - Pondělí
V 6:30 mi zazvonil budík.Celou noc mi nešlo usnout.Zvedla jsem se, ustlala si postel a nazula si bačkory.Zašla jsem do koupelny si dát sprchu a vyčistit zuby.Bylo to prostě normální ráno.Oblékla jsem si kostkovanou košili,černé kalhoty a nemůžu zapomenout na choker.
Šla jsem vzbudit Tobiase do školky.Matka pořád spala - Vlastně spí skoro celý den -- Je unavená po noční směně.Daly jsme si snídani a pak nám jel autobus.Obula jsem si mé černé Air Maxi a pomohla nazout boty Tobiasovi.Ještě jsem si vzala 200 kč, které jsem měla na oběd a klíče.
V autobusu jsem si nasadila sluchátka a poslechla si BMTH.Pan řidič vysadil mě a Tobiase u školky.
Dovedla jsem ho dovnitř."Čau."Řekl mi Tobias s rozjiskřenýma očima."Tak pa." Odpověděla jsem.Rychle jsem šla do školy abych stihla.Nechci meškat.Vím, možná to zní trochu divně, ale já se učím ráda.Kolem 7:00 jsem došla ke škole.Oliver tam už na nás čekal.Hope došla hned za mnou.Společne jsme došli ke skříňkám a vzali si učení na matematiku.Ve třídě už byla i Mary.Nesnáší mě, ani já ji.Myslí si, jaká je úžasná.Šikana na mě je hlavně kvůli ní.Když jsem byla malá, byla to má nejlepší kamarádka, tedy asi do 3.třídy ano.Potom se jí líbil jeden kluk jménem Izaac Parker, a ten se zamiloval do mě.Nechce mi to prominout.Ale stejně s ním teď Mary chodí.Je to náš mistr v basketu.Popravdě - Je dokonalý.Ten úsměv,hnědé oči,je boží, ale nemám na něj.Zazvonilo na hodinu.Při hodině si většinou kreslím na ruku deštník, protože jsem hrdá na to, co poslouchám.
PO ŠKOLE - 15:45 h.
"Nechcete třeba zajít k nám?" Zeptala se Hope. "Jasně, rád." Odpověděl Oli. "Nemůžu, musím jít koupit oběd a vyzvednout bráchu." Odpověděla jsem.Tak jsem šla jiným směrem.Šla jsem do pizzerie a tam si za tich 200 kč koupila celou pizzu a paní mi ještě vrátila.Došla jsem pro Tobiase, který byl ve školce poslední.Nestíhám pro něj chodit dřív a matka, ta by kvůli němu nešla tak daleko.Moje matka si vlastně dojde jen k vietnamcům pro cigarety a alkohol.Popravdě, moc ráda ji nemám.Jako malá jsem k ní měla vztah jako každá malá holčička ke své matce."Ahoj Beatko!"Zakřičel na mě Tobias přes celou třídu."Ahoj broučku." Pozdravila jsem Tobiase."Dobrý den." Slušně jsem pozdravila.Musela jsem chvíli počkat, než se Tobias obleče a šli jsme.Došla jsem s Tobim až k našemu starému,oloupanému domu.Vyndala jsem si klíče z kapsy a odemkla.Kouř.Matka je vzhůru."Ahoj mami." zvolala jsem na matku."Mamiiiiiii."Zavolal Tobi opožděně."Nazdar."Radši jsem odešla, neměla jsem na ni náladu.Vzala jsem pizzu a vložila ji do mikrovlnky na 2 min.Vyndala jsem tu šunkovou pizzu.Vypadala tak dobře.Rozkrájela jsem ji, na každý talíř 2 kousky.Když jsem dojedla udělala jsem si věci do školy.
Poté jsem šla vyvenčit Aarona.Šla jsem kousek od našeho domu na park jménem "Summer Park"."Zdravím" ozval se za mnou hlas.Otočila jsem se.Ten úsměv,ty krásné hnědé oči.Stál tam."A-ahoj"Odpověděla jsem koktavě.Opravdu tam stál.V ruce měl vodítko a vedle něho seděla veliká doga.Hrozivě jsem se podívala."Neboj, to je Mandy, nic by Ti neudělala."Jen tak jsem se zasmála.Oplatil mi úsměv.Asi si všiml mé ruky po té době, co jsme na sebe zůstali koukat."BMTH?"Nemohla jsem tomu uvěřit.On je zná?"Jo, znáš?" "Ne asi.Miluju je." Tomuhle jsem nechtěla věřit už vůbec.
Okay.💖Tohle je konec tohohle dílu.Napiš,jestli budeš chtít další.☺
Ahoj
YOU ARE READING
Až ke hvězdám. -Beatrice Allenová
Teen FictionMoje jméno je Beatrice Allenová, ale říkají mi Bea. Za 3 dny mi bude 14. Moji nejlepší přátelé - Hope Willton & Oliver Hall - Jediní lidé kterým se dá věřit. Moje rodina je jen má matka, která kouří,má deprese, a neustále brečí,3letý bratr Tobias a...