„No tak to je super, a čo vravel na to tvoj otec?" opýta sa keď už prejdeme do obývačky a sadneme si na gauč.
„No ako nebolo to nič zlé, nekričal ale však pohoda.. Dozvedela som sa že naši otcovia chodia do jednej práce" pousmejem sa.
„No, aspoň niečo medzi rodičmi.. Ale som rád že ťa mám" dal mi pusu a zapli sme si film
50 odstínú šedé.
Nič iné nebapadlo zapnúť, ale ukazovali že už to bude chodiť v kinách a ja som to ešte nevidela.Pozerali sme to asi do štvrtej. A tak som im išla spraviť poriadnú večeru lebo z našich sladkostí sa nenajedia. Tak som im spravila nejakú špecialitku z internetu a veľmi im chutila.
Keď som skočila hore po môj mobil, tak ma napadlo že dnes je trinásteho.. A pätnásteho sú tie skúšky. Pôjdem tam sama, ale však čo. Zasmejem sa sama pre seba.„Chutilo vám?" opýtam sa a posadím sa k stolu.
„Už sa tešíme na ďalšie" povedal Mark.
Usmiala som sa a umyla riad.
„Zahráme si karty?" opýtala som sa keď som doumývala.
„Hej môžme" povedala Suz.
„Tak po ne skočím" poviem a rozbehnem sa hore schodmi schmatnem karty a rýchlo som zbehla po strmích schodoch.
„Dáte si niečo na pitie?"
„Sprav nejaké ľahké drinky, ja rozdám karty" usmeje sa na mňa Jack so smädným pohľadom.
Zapnem Európu 2 aby nám hrali moderné pesničky. Mala som vtedy veľmi dobrú náladu do vtedy kým mi nezavolal Ray.
„Prosím?" ozvem sa trošku nahnevane.Ahojté ☺ viem že je to krátka časť ale mám menej času a zajtra bude dlhšia.
Haytee 😱😍😘