Anne POV

59 6 0
                                    

Ik werd wakker en voelde vingers zachtjes over mijn arm glijden. Ik ging ervan uit dat het Zayn was en kroop nog wat dichter tegen hem aan. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en vlocht mijn benen door de zijne. Zayn grinnikte en ik ging terug een stuk van hem afliggen.

‘Je vind het precies grappig. Dan zal ik hier wel alleen gaan liggen.’ Ik hoorde wat geschuif waarna hij weer snel tegen mij aan lag.

‘Ik vind het niet grappig, gewoon heel schattig.’ Fluisterde hij met zijn sexy ochtendstem in mijn oor wat mij kippenvel gaf. Ik opende mijn ogen en keek hem aan. Zacht drukte hij zijn lippen op de mijne. Ik twijfelde even, maar besloot om hem toch terug te kussen. Misschien om het feit dat hij het zo goed kon. Mijn buik gromde en Zayn liet mij los.

‘Heb je honger?’ Ik knikte.

‘Kom maar mee naar beneden.’ Ik keek moeilijk naar hem.

‘Oh ja.’ Hij was duidelijk het feit vergeten dat we beide naakt waren. Ik trok mijn lingerie aan en ging ongemakkelijk op het bed zitten.

‘Hier, neem mijn shirt maar. Ik wil niet dat Louis je zo ziet. Je bent van mij.’ Ik glimlachte en nam het aan, waarna ik het aandeed. Ik stond op en drukte een kus op zijn wang. Zayn liep naar beneden en ik liep op mijn blote voeten achter hem aan. Eenmaal beneden liep hij in alleen zijn boxer naar de keuken.

‘Ik ga een eitje voor ons bakken.’ Deelde hij mee. Ik knikte goedkeurend.

‘Zou ik dan naar de wc mogen gaan?’ Hij knikte en begon verder te bakken aan het eitje. Ik liep naar de wc en deed daar de dingen die ik moest doen.

‘Shit.’ Dit was ik even vergeten. Ik heb mijn regels. Verdomme. Ik spoelde de wc door en liep terug naar de keuken.

‘Zayn?’ Mompelde ik.

‘Ja babe.’

‘Ik heb een probleem…’

‘Wat dan?’

‘Wel, eum.’ Hij legde snel het eitje op het bord en zette het voor mij. Hij tilde mij op van mijn stoel, ging zitten en zette mij op zijn schoot.

‘Je kan het mij vertellen.’ Zijn armen lagen rond mijn middel en hij streek zachtjes met zijn duimen over mijn heup.

‘Ik heb mijn regels.’ Mompelde ik en richtte mijn blik naar beneden. Hij zette zijn vingers en dwong mij om hem aan te kijken.

‘Dat is toch niet erg? Ik zal straks wel naar de winkel gaan.’ Ik knikte en klom van zijn schoot af en begon te eten aan het eitje dat voor mijn neus stond.

‘Het is goed gelukt.’ Glimlachte ik en legde mijn bestek neer.

‘Ik ben blij dat het gesmaakt heeft prinses.’ Ik grinnikte en keek hem aan.

‘Ik zal dan maar eens naar de winkel gaan.’ Mompelde hij, stond op en trok snel wat kleren aan die op de zetel lagen.

‘Tot straks!’ Ik zwaaide naar hem en keek hoe de deur in het slot viel.

i hope it will be a bit better than being kidnapped ft zayn and louisWhere stories live. Discover now