SUHO, CHEN, CHANYEOL, SEHUN AND LAY LAUGH LOUDLY TOGETHER

159 6 0
                                    

Suho: Yahh~ Wae you guys laugh so loudly until we hear it. What so funny? *ask Chanyeol, Sehun & Chen* (Yahh~ Kenapa awak semua ketawa sangat kuat hingga kami dengarnya. Apa yang sangat kelakar? *Tanya Chanyeol, Sehun & Chen*)
Chanyeol: Yahh hyung~ hahaha. Aigoo yaa! Wae the VIP you told us yesterday like this? So funny! *laugh loudly again while give his phone to suho and give suho look VIP's that suho found yesterday* (Yahh hyung~ hahahaha. Aduh hahaha! Kenapa muka VIP yang awak beritahu kami muka dia macam ni? Sangat kelakar! *ketawa dengan kuat sekali lagi sambil bagi telefonnya kepada suho dan bagi suho tengok VIP yang dia jumpa semalam*)

*Suho was very shock look that picture and laugh hardly* (Suho sangat terkejut melihat gambar itu dan ketawa sekuatnya*)

Suho: hahaha, ne~ mollayo. But aiyaa hahaha so funny! (Hahahaha ye~ tidak tahu. Tapi aiyaa hahahaha sangat kelakar!)
Lay: Wae, So noisy? What so funny? (Kenapa sangat bising? Apa kelakar sangat?)

*Chanyeol give his phone to Lay to look the VIP picture* (Chanyeol beri telefonnya untuk beri Lay lihat gambar VIP tersebut*)

Lay: OMO! *shock* wae she do like that? And who are she? Aigoo yaa. Hahahaha. (OMO! *terkejut* kenapa dia buat macam tu? Dan siapakah dia? Aduh yaa. Hahahaha)

EXO's Reaction About Dato' Vida Where stories live. Discover now