Sabah uyandığımda hala sinirim tepemdeydi. Hani derler ya solundan kalkmış hah tam olarak böyleydim işte. Yavaşça yatağımdan kalkıp banyoma doğru ilerledim. Suyu ayarlarken soyunmaya başladım. Of çok sinirliydim bu enerjiyi bir şekilde dışarı atmam gerekiyordu.
Duştan çıktıktan sonra dolabıma yöneldim hardal sarısı diz üstü eteğimi giyip üstüne lila omuzunda hardal rengi taşları olan tişörtümü giydim. Saçlarımı at kuyruğu yapıp hafif makyajımı yaptım.
Yatağın üsündeki telefonu alıp çantama attım. Parfümümü sıkıp odamdan çıktım. Annemin hazırladığı kahvaltı masasından birkaç birşeyler atıştırıp evden çıktım.
Asansöredeyken telefonumun çaldığını duyunca çantadan çıkarıp kim olduğuna baktım. Ahhh! Ege arıyordu napıcaktım? ne yapmalıydım? Tabikii açmayacaktım.
Telefonu meşgule atıp asansörden indim.Apartmandan çıktığımda karşıda bekleyen Egeyi gördüm.Yüzüne bile bakmadan taksi durağına doğru yürümeye başladım. Peşimden koşmaya başladı.
"Yağmuuurrrr! bekle beni lütfen çok pişmanın öyle demek istememiştim"
'Defol görmek istemiyorum seni gıcık ha? al sana gıcık' diye üstüne yürüdüm.
Şaşkınlıktan donup kaldı ve ben hemen oradan ayrıldım.
Yoldan geçen taksiyi durdurup bindim adresi uzattıktan sonra arkama yaslanıp Çağrıyı aradım.İkinci çalıştan sonra nıhayet açtı telefonunu.
"ooo tatlı kız sen bizi arar mıydın sabah sabah"
'Günaydın.Okula beraber gidelim nerdesin?'
"Evden çıktım şimdi okulun çarprazındaki kafede buluşalım 10 dakikaya kadar ordayım"
'Tamam' diyerek telefonu kapattım.Taksi durunca ödemeyi yapıp okulun çarprazındaki kafeye yürüdüm.Kafede biraz bekledikten sonra Çağrıyı kapıdan girerken görünce sonunda diye kalktım yerimden.
"Hadi güzelim hemen gidelim" diye koluma girdi. 'Günaydın canım' diye bozdum onu.Ah benim bu huyum.
Okulun kapısından girerken Egenin karşı bankta oturduğunu gördüm ve Çağrıya daha da yakınlaştıktan sonra yürümeye devam ettim.
Ne yapıyordum ben?Yanlış olduğunu biliyordum ama durduramamıştım kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Aşk Koydum
ChickLitYeni hayatına alışmaya çalışırken hayatının aşkıyla karşılaşan yağmurun hikayesi..