6. Batman vs Superman Dawn of Justice

865 25 13
                                    

1. Batman vs Superman este inspirat de una dintre cele mai faimoase povesti cu Batman, The Dark Knight Returns scris de Frank Miller, al carui munca a fost inspiratie pentru numeroase filme bazate pe benzi desenate, precum 300 si Batman Begins.

2. Acesta va fi al treila film al lui Zack Snyder in colaborare cu DC. Primul a fost Watchmen, iar al doilea Man of Steel. Sa va spun drept, multi dintre noi o sa ni-l amintim pentru filmul 300.

3. In miniseria de benzi desenate The Dark Knight Returns, Batman si Superman se lupta cu mult timp dupa ce Justice League este destramata. In film, ei se vor bate inainte ca Liga sa se fi format.

4. Motivul pentru care Batman este suparat pe Superman apare din cauza evenimentelor din Man of Steel (2013), unde o cladire a companiei Wayne este distrus. Bruce Wayne este totodata concentrat pe ce s-ar putea intampla daca Superman si-ar folosi puterile pentru a face rau.

5. Costumul lui Superman este mult mai stralucitor in film, caci albastrul este mult mai lucios decat in banda desenata. Fundalul galben din spatele "S"-ului este transformat intr-un auriu stralucitor. Schimbari mari s-au facut si pe celelalte parti ale costumului, mai ales la forma "S" -ului.

6. Acesta va fi primul film 3D nu doar pentru Batman, ci si pentru Wonder Woman, Cyborg, The Flash, si Aquaman. Primul film 3D al lui Superman a fost Man of Steel (2013).

7. Acesta va fi primul film care ii aduce pe Batman, Superman, Aquaman, si Wonder Woman impreuna. Se anunta un film bomba, ce sa mai zic! :)

8. Daca tot vorbim despre Wonder Woman, trebuie sa stiti ca este debutul ei cinematografic. Caracterul a mai aparut in seriale TV si filme de animatie. Bun venit in lumea filmelor Wonder Woman!

9.Producatorul Charles Roven a confirmat ca Wonder Woman este semi-zeu, iar tatal ei este Zeus. Acest lucru clarifica aparitia ei in filmul lui Snyder. In afara de faptul ca este fiica lui Zeus, trebuie sa stiti ca are trebui sa fie batrana de sute de ani atunci cand incepe actiune dintre Batman si Superman.

10. Caracterul lui Lex Luthor este bazat pe aparitia lui din banda desenata All-Star Superman, unde este invidios pe puterile supernaturale ale lui Superman. Acum sa fimi seriosi, cine nu e invidios pe Superman?

11. Jesse Eisenberg va fi chel, ca si Lex Luthor. Cu toate acestea, in trailer il vedem cu parul lung. Sau isi pierde parul pe parcursul filmului, sau poarta doar o peruca, nu se stie.

12.In Hollywoodland (2006), Ben Affleck joaca rolul lui George Reeves, actorul care l-a jucat pe Superman/Clark Kent in Adventures of Superman (1952). Acest lucru il face pe Affleck primul actor care l-a interpretat intr-o masura oarecare pe Batman si pe Superman intr-un film. Ce frumos din partea lui.

13. Acesta este al doilea film cu supereroi in care Ben Affleck joaca un rol principal. Primul a fost rolul lui Matt Murdock alias Daredevil in filmul cu titlul omonim de mare succes din 2003.

14.Affleck a umblat la sala inainte de filmari si a trebuit sa se ingrase 8% pentru rol.

15. Pe cealalta parte, Henry Cavill a trebuit sa umble regulat la sala inainte de filmari ca sa poate intra in pielea personajului.

16. Filmul este realizat in colaborare cu studiourile Warner Bros. Ei au fost asa de impresionati de film, incat au inceput sa negocieze cu Affleck ca sa il joace pe Batman pentru inca trei filme solo, desi original ar fi trebuit sa fie doar unul.

17.Christian Bale a confirmat intr-un interviu ca ar fi dorit sa il joace in continuare pe Batman, apoi a adaugat in gluma "Sunt gelos pe cineva pentru ca il joaca pe Batman."

18.Ben Affleck a spus intr-un interview ca ar fi vrut sa padtreze costumul lui Batman dupa terminarea filmarilor. Producatorii au fost de acord, dar Ben ar fi trebuit sa il cumpere pentru $100,000. Affleck a uitat repede dorinta lui si a intrebat daca poate sa faca macar o poza cu renumitul costum.

19. In cazul in care va intrebati daca actiunea din film are loc in Gotham City sau Metropolis, sa stiti ca filmarile s-au realizat in Detroit, Michigan.

Bonus

Eu sunt de partea lui Superman

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu sunt de partea lui Superman. Voi pe cine sustineti?

Seriale si Filme - CuriozitatiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum